Gå til innhold

Den forrige daten har ødelagt for meg


frubaluba

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener. Jeg sliter fortsatt med det samme, som mann, selv om det er 20 år siden det ble slutt med eksen. Men ikke gi opp, for det kommer du bare til å angre på. Teorien sier at man bare skal børste av seg støvet og forsøke igjen, og selv om jeg ikke klarer det selv, så tror jeg på det, men da kan man ikke legge seg ned og dø først, for da blir det mye tyngre å komme seg opp igjen. 

Anonymkode: b99c6...e70

Du har selvsagt rett, man taper bare på å gi opp. Men jeg kjenner at jeg er der og har gitt opp for en god stund siden. Det vil seg ikke og jeg er sliten. Jeg er godt voksen, barnløs og singel. Hva er poenget? 

Anonymkode: a5123...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, frubaluba skrev:

Vi er nok ikke stygge, da hadde de ikke giddet å holde det gående. Men ja man lurer jo på om det er noe galt med meg.

Også stygge damer duger for sex, har jeg hørt.. Men jeg vet ikke. Syns det hele er så rart. Og nå begynner jeg å bli gammel også. Æsj. 

Anonymkode: a5123...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også stygge damer duger for sex, har jeg hørt.. Men jeg vet ikke. Syns det hele er så rart. Og nå begynner jeg å bli gammel også. Æsj. 

Anonymkode: a5123...d8b

Jeg viste til meg selv, nå altså. Ingen andre her :)

Anonymkode: a5123...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Også stygge damer duger for sex, har jeg hørt.. Men jeg vet ikke. Syns det hele er så rart. Og nå begynner jeg å bli gammel også. Æsj. 

Anonymkode: a5123...d8b

Vel joda, men da hadde de ikke giddet å ta kontakt/sveipet til å begynne med på Sukker/Tinder. Mange kjekke menn som kan velge og vrake, men det betyr jo ikke en dritt når vi ender opp som deres leftovers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frubaluba skrev:

Vel joda, men da hadde de ikke giddet å ta kontakt/sveipet til å begynne med på Sukker/Tinder. Mange kjekke menn som kan velge og vrake, men det betyr jo ikke en dritt når vi ender opp som deres leftovers. 

Sant. Har du/dere vurdert å kutte ut nettdating? 

Anonymkode: a5123...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Sant. Har du/dere vurdert å kutte ut nettdating? 

Anonymkode: a5123...d8b

Jeg håper jo at jeg slipper, for jeg har jo håp på han nye. Jeg får bare klamre meg fast til han ikke gidder mer😂😂🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/11/2018 at 11:03 AM, frubaluba said:

Jeg skjønner ikke at menn ikke kan være ærlige med sine intensjoner. Det hadde vært så mye enklere. 

Jeg falt for de trygge før, men de var det ingen lidenskap med, så endrer jeg meg og fått mer selvtillit og møter kjekke spennende menn med mye lidenskap, men da får man også all dritten i tillegg... 

Ja dette er jo klassikeren. De trygge gode mennene er ikke "spennende" nok for dere, mens de som er spennende og bad-boys oppfører seg deretter og behandler dere som dritt.
 

22 hours ago, AnonymBruker said:

Hva hvis alle menn man møter oppfører seg dritt da? De fleste fremstår jo ganske bra i begynnelsen også kommer utroskapen fram etterhvert, i tillegg til annen ufin oppførsel. Ikke rart mange damer må gå til psykolog pga menn. 

Anonymkode: 00e1d...500

Hvis alle du møter oppfører seg som driytt så er det kun du som er fellesnevneren, så du kan da ikke klandre alle menn bare fordi du selv velger ut de dårlige?

Anonymkode: 00d29...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja dette er jo klassikeren. De trygge gode mennene er ikke "spennende" nok for dere, mens de som er spennende og bad-boys oppfører seg deretter og behandler dere som dritt.
 

Hvis alle du møter oppfører seg som driytt så er det kun du som er fellesnevneren, så du kan da ikke klandre alle menn bare fordi du selv velger ut de dårlige?

Anonymkode: 00d29...43f

Nei, det er ingen som vil ha en bad boy. Vi vil ha en trygg, snill, spennende og lidenskapelig fyr. Er det så mye å forvente da? Men tror ikke at de finnes da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 11.03, frubaluba skrev:

Jeg skjønner ikke at menn ikke kan være ærlige med sine intensjoner. Det hadde vært så mye enklere. 

Jeg falt for de trygge før, men de var det ingen lidenskap med, så endrer jeg meg og fått mer selvtillit og møter kjekke spennende menn med mye lidenskap, men da får man også all dritten i tillegg... 

Ta dere sammen. Han MÅ ikke ha vært uærlig. Er det virkelig ikke mulig for dere å forstå at avtaler noen ganger må brytes og at det ikke alltid er lett å planlegge når man har barn?? Ny dame vil alltid bli nedprioritert ift egne barn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette er jo klassikeren. De trygge gode mennene er ikke "spennende" nok for dere, mens de som er spennende og bad-boys oppfører seg deretter og behandler dere som dritt.
 

Hvis alle du møter oppfører seg som driytt så er det kun du som er fellesnevneren, så du kan da ikke klandre alle menn bare fordi du selv velger ut de dårlige?

Anonymkode: 00d29...43f

Altså.. jeg er ikke synsk. Faller ikke for playermenn, de interesserer meg ikke. Er først etter en stund at deres sanne sider kommer frem. Hva annet skal jeg gjør da, bruke løgndetektor på date? 

Anonymkode: 00e1d...500

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FrodeF said:

Ta dere sammen. Han MÅ ikke ha vært uærlig. Er det virkelig ikke mulig for dere å forstå at avtaler noen ganger må brytes og at det ikke alltid er lett å planlegge når man har barn?? Ny dame vil alltid bli nedprioritert ift egne barn... 

Det var ikke bare barna som ble brukt som unnskyldning. 

Ene gangen var han "syk", ble akutt syk en time før. Og da jeg spurte han etterpå, så husket han ikke at han hadde vært syk.

 

Jeg har barn selv, og vet alt om at barna går først. 

Så ta deg sammen selv😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså.. jeg er ikke synsk. Faller ikke for playermenn, de interesserer meg ikke. Er først etter en stund at deres sanne sider kommer frem. Hva annet skal jeg gjør da, bruke løgndetektor på date? 

Anonymkode: 00e1d...500

Samme her, prøver å unngå playere, men tror alle kan bli det hvis de har muligheten til å trille oss naive kvinnfolk rundt lillefingeren 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det hele tida stinker drit, da er det kanskje en selv som er den som stinker?

Med det mener jeg at noen kvinner ikke er vare nok på varselstegn eller krever nok. Noen klarer heller ikke å avslutte i tide og ender opp med å falle hardere. De er så avhenige av å ha noen at de lar seg selv gå gjennom mye piss og se gjennom fingrene.

Anonymkode: 80ad4...1f1


Pussig at du sier det, for vi får jo alltid høre hvor kravstore vi er og hvor fæle og slemme vi er som har krav. Reagerer vi på varseltegn er vi slemme og "prinsessen på erten"(i negativ forstand) da også, og får høre fra menn at vi må gi de en sjanse og ikke være så harde og stuck up og bitcher.

Det er nok ikke (alltid) det at kvinner er avhengig av å ha noen at det er derfor de lar mye gå gjennom fingrene og tilgi mye piss, men fordi vi alltid får høre fra menn (og kvinner) at vi bør gi de en ny sjanse, mennene sier de lover å endre seg, vi tror på det fordi vi ønsker å se det beste i dem og har troa på dem, vi holder ut fordi vi går all in og blir rakket ned på (av menn) om vi er kalde og ikke finner oss i piss. Vi blir indoktrinert (av menn/samfunnet) til å se gjennom fingrene og se det beste i mannen, selvom det er varseltegn på varseltegn.

Anonymkode: e101e...950

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.8.2018 den 7.39, frubaluba skrev:

Men han har ødelagt mye for meg nå. Jeg dater en kjempesøt fyr, men jeg tviler på alt han sier. Er livredd for å gå i samme felle en gang til. Og virker sikkert litt hysterisk innimellom. Han sier bare at jeg skal slappe av. Det er ikke så lett. Jeg er redd for å ødelegge denne nye relasjonen fordi jeg overtenker og overtolker.

Hvorfor viser du denne siden av deg til ham? Klarer du ikke å skjule det? Hva gjør du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, jabx said:

Hvorfor viser du denne siden av deg til ham? Klarer du ikke å skjule det? Hva gjør du egentlig?

Hvorfor? Fordi jeg er hysterisk åpenbart 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...