Gå til innhold

Den forrige daten har ødelagt for meg


frubaluba

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat der er jeg med han jeg har datet en stund nå. Han var vært veldig keen, og ivrig på å opprettholde kontakt, selv om han ikke er i byen akkurat nå. Han har drevet mye med hot/ cold i løpet av de mnd vi har holdt på. Men den siste tiden åpnet seg mer og vært «på». Men nå har han ikke åpnet siste melding fra meg (der jeg svarte på noe han spurte om), og hvis det går et døgn uten at han åpner/ svarer, lukker jeg døra. Uten å gidde å forklare ham noe som helst. 

Svarer han før det, og forklarer hvorfor han bare forsvant fra samtalen, kan jeg heller ta meg tid til å forklare at jeg ikke har tid til å holde på med en fyr som bare gjør meg usikker. Uansett er relasjonen til ham nå brutt. 

Anonymkode: 9f7bb...985

I mitt tilfelle er den åpnet og lest, men ikke svart på. Jeg stilte strengt tatt ikke noe spørsmål, men det var jo et initiativ. 

Har slettet matchen på tinder, og samtalen vår. Han har jo fortsatt nummeret dersom han vil ta kontakt, men ved dette punktet bør det være noe akutt medisinsk for å rettferdiggjøre det. Det er spesielt skuffende fordi han virket så ærlig og rett frem som person, og har t.o.m. snakket om hvor viktig det er for ham å snakke ut om ting, få en avslutning på relasjoner osv. Og så er han under jorden...

Jeg går alltid "cold turkey" når slikt skjer, jeg må bare få vedkommende fullstendig ute av syne og sinn. Men det er klart jeg er lei meg. Det føles jo ikke bra i det hele tatt. 

Må vel bare gi det tid.

Anonymkode: c591f...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle er den åpnet og lest, men ikke svart på. Jeg stilte strengt tatt ikke noe spørsmål, men det var jo et initiativ. 

Har slettet matchen på tinder, og samtalen vår. Han har jo fortsatt nummeret dersom han vil ta kontakt, men ved dette punktet bør det være noe akutt medisinsk for å rettferdiggjøre det. Det er spesielt skuffende fordi han virket så ærlig og rett frem som person, og har t.o.m. snakket om hvor viktig det er for ham å snakke ut om ting, få en avslutning på relasjoner osv. Og så er han under jorden...

Jeg går alltid "cold turkey" når slikt skjer, jeg må bare få vedkommende fullstendig ute av syne og sinn. Men det er klart jeg er lei meg. Det føles jo ikke bra i det hele tatt. 

Må vel bare gi det tid.

Anonymkode: c591f...42c

Føler med deg! Det er vondt! Man føler seg ikke verdt en dritt. 

Min har også gjort sånt mot meg tidligere. Åpnet/ lest, men ikke svart. Så har han gjerne tatt kontakt et par dager senere og smooth- talka seg inn igjen. 

Er så ufattelig slitsomt når noen er sånn! Nå følte jeg og «min» hadde kommet et steg videre, men ser ikke sånn ut. Får vondt i magen igjen nå. Derfor kutter jeg. Orker ikke ha en relasjon til en mann som får meg til å tvile på meg selv og min verdi!! Det er jeg altfor god til!! 

Anonymkode: 9f7bb...985

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i akkurat samme situasjon nå. Bare at dette har pågått i rundt 7 måneder nå. Han er i perioder ekstremt pågående, sender meg tett med meldinger hver eneste dag, gir meg masse komplimenter, får meg til å føle meg veldig bra. Også helt plutselig så blir han "kald". Tar plutselig ikke kontakt lenger, er så vidt han gidder å svare på mine meldinger.. Det kan pågå i et par uker. Hvis jeg prøver å ringe han for å høre hva som skjer, så tar han ikke telefonen. Han skylder på barnet (jeg har også barn i samme alder), men barnet legger seg jo klokken 19.00 og likevel har han ikke tid til å ringe opp igjen. Når han har en "varm" periode, ringer han meg selv når ungen er våken, bare for å si hei... Sånn kan han holde på i et par uker, før han plutselig blir varm igjen. Men blir det noe krøll på tråden, at vi er uenig i noe, trekker han seg helt tilbake og blir superopptatt igjen. Prøver jeg å avtale et møte, sier han at han "kanskje" kan. Spør jeg om han kan ringe ved anledning, sier han at han "kanskje" kan ringe. En dag ble jeg så irritert at jeg spurte om jeg ikke like så greit skulle se meg om etter en annen, da svarte han at "han eier meg jo ikke, så er bare å date i vei".... 

Jeg vil jo ut av denne relasjonen, men kjenner det er dritvanskelig, fordi han har så mye makt. Hvordan klarte du å komme deg ut @frubaluba? :(

Anonymkode: 82ce7...cf3

Vel, jeg spurte hele tiden om han fortsatt ville, helt til en dag han ikke ville, og dumpet meg ut av det blå. Han sa han ville være fri og singel, men jeg så han på Sukker og dater ny dame nå, så det var bare meg han ikke ville date mer. Men jeg framprovoserte det litt også, for jeg ville ikke være en mellomperson eller puledokke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frubaluba skrev:

Vel, jeg spurte hele tiden om han fortsatt ville, helt til en dag han ikke ville, og dumpet meg ut av det blå. Han sa han ville være fri og singel, men jeg så han på Sukker og dater ny dame nå, så det var bare meg han ikke ville date mer. Men jeg framprovoserte det litt også, for jeg ville ikke være en mellomperson eller puledokke. 

Er akkurat sånn det er her også.. kjenner meg SÅ igjen!! Jeg har sagt flere ganger at jeg føler meg som en dame han har mens han venter på noe bedre, men han sier (selvfølgelig) at det ikke er tilfellet.. så klamrer jeg meg fast i håpet og kommer meg vel ikke ut før han dumper meg. 

Anonymkode: 82ce7...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svarte etter nesten 24 t. Men jeg har ombestemt meg. Gidder faktisk ikke svare tilbake. Må være sterk. Nå må jeg gå videre med livet... Hurts like a bitch, men er best i det lange løp. 

Anonymkode: 9f7bb...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Er akkurat sånn det er her også.. kjenner meg SÅ igjen!! Jeg har sagt flere ganger at jeg føler meg som en dame han har mens han venter på noe bedre, men han sier (selvfølgelig) at det ikke er tilfellet.. så klamrer jeg meg fast i håpet og kommer meg vel ikke ut før han dumper meg. 

Anonymkode: 82ce7...cf3

Dump han først. Ikke verdt å føle det sånn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du setter menn i bås. Alle menn er individer, om du blir sviktet av en eller 10, så betyr det ikke at neste er lik.

Det som skjedde deg er ikke personlig. Du møtte en som ikke er god til å bygge relasjoner. Du reagerer på en måte som gjør deg dårlig i det også.

Du fortjener å ha det bra og at noen blir glad i deg. Ha trygghet i det og at du er en god person, at forhold ikke funker er ikke verdens undergang. Man går videre og bygger bedre relasjoner til neste gang heller.

Anonymkode: 80ad4...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du setter menn i bås. Alle menn er individer, om du blir sviktet av en eller 10, så betyr det ikke at neste er lik.

Det som skjedde deg er ikke personlig. Du møtte en som ikke er god til å bygge relasjoner. Du reagerer på en måte som gjør deg dårlig i det også.

Du fortjener å ha det bra og at noen blir glad i deg. Ha trygghet i det og at du er en god person, at forhold ikke funker er ikke verdens undergang. Man går videre og bygger bedre relasjoner til neste gang heller.

Anonymkode: 80ad4...1f1

Hva hvis alle menn man møter oppfører seg dritt da? De fleste fremstår jo ganske bra i begynnelsen også kommer utroskapen fram etterhvert, i tillegg til annen ufin oppførsel. Ikke rart mange damer må gå til psykolog pga menn. 

Anonymkode: 00e1d...500

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva hvis alle menn man møter oppfører seg dritt da? De fleste fremstår jo ganske bra i begynnelsen også kommer utroskapen fram etterhvert, i tillegg til annen ufin oppførsel. Ikke rart mange damer må gå til psykolog pga menn. 

Anonymkode: 00e1d...500

Hvis det hele tida stinker drit, da er det kanskje en selv som er den som stinker?

Med det mener jeg at noen kvinner ikke er vare nok på varselstegn eller krever nok. Noen klarer heller ikke å avslutte i tide og ender opp med å falle hardere. De er så avhenige av å ha noen at de lar seg selv gå gjennom mye piss og se gjennom fingrene.

Anonymkode: 80ad4...1f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det hele tida stinker drit, da er det kanskje en selv som er den som stinker?

Med det mener jeg at noen kvinner ikke er vare nok på varselstegn eller krever nok. Noen klarer heller ikke å avslutte i tide og ender opp med å falle hardere. De er så avhenige av å ha noen at de lar seg selv gå gjennom mye piss og se gjennom fingrene.

Anonymkode: 80ad4...1f1

Så du sier at jeg bare er søppel? Men det hjelper jo ikke å kreve, da stikker jo mannfolka. Jeg er ikke sånn som lett ligger med noen og sånn. Er ganske tydelig at jeg ikke vil ha noe tilfeldig FF-forhold osv, men likevel bli jeg alltid utsatt for utroskap og dritt.

Men alle menn hater meg så jeg bare holder meg unna, orker ikke det her noe mer. 

 

Anonymkode: 00e1d...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Er i en dumpeprosess selv, dvs. han har gått fra å legge planer for oss med stor entusiasme, til å ikke svare på melding. Når jeg når nå 24 timer-merket så kaller jeg "time of death".

Spørsmålet er om jeg skal slette hele tinder og bare omfavne ensomheten en periode eller om jeg skal forsøke meg på en date med en annen i forsøk på å legge dette bak meg.

Usikker. Som deg, er jeg nå enda mer angstfylt enn jeg allerede var. Har uvanen å stresse for mye og lese mellom linjene, og her viste det seg altså at mine frykter var begrunnede. Hvordan skal jeg klare meg bedre neste gang da?

Anonymkode: c591f...42c

Kjære deg! Var som å lese min egen historie. Jeg har vært i lignende situasjoner flere ganger. Vi hadde en flørt på gang så hørte jeg ikke en dritt på 2-3 dager. Må gå rundt og lure på om jeg gjorde noe feil? Blir det en ny date? Bør vi avslutte? Før slettet jeg alltid tinderprofilen, orker jo ikke bli skuffet gang på gang. Men så oppretter jeg alltid ny profil etter en viss periode, noe som var ganske pinlig i og med at jeg måtte sveipe gjennom matchene på nytt. I det siste har jeg bare slettet appen og lot profilen være. Men etter siste gutten så fikk jeg virkelig nok. Til og med når vi har snakket om hvordan avslutte relasjoner, ingen ghosting osv så gjorde han nettopp det!! Har ikke lengre tro på mannfolka.

Anonymkode: ca811...5bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du sier at jeg bare er søppel? Men det hjelper jo ikke å kreve, da stikker jo mannfolka. Jeg er ikke sånn som lett ligger med noen og sånn. Er ganske tydelig at jeg ikke vil ha noe tilfeldig FF-forhold osv, men likevel bli jeg alltid utsatt for utroskap og dritt.

Men alle menn hater meg så jeg bare holder meg unna, orker ikke det her noe mer. 

 

Anonymkode: 00e1d...500

Nei, du er ikke søppel. Det var en metafor.

Jeg sier at du kanskje ikke verdsetter deg selv nok og derfor havner med feil menn.

Jeg behandler meg selv som en prinsesse som fortjener der beste, og har aldri opplevd å bli sveket eller vært utro med. Har vært i 2 lange forhold og hatt mange flørter. Har møtt på menn som noe skurrer med flere ganger, og da avslutter jeg raskt. Smiger og løfter funker ikke på meg.

Er selvfølgelig ikke perfekt, eneste jeg vil frem med er at menn ikke kan settes i bås. De er individer.

Anonymkode: 80ad4...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg! Det er vondt! Man føler seg ikke verdt en dritt. 

Min har også gjort sånt mot meg tidligere. Åpnet/ lest, men ikke svart. Så har han gjerne tatt kontakt et par dager senere og smooth- talka seg inn igjen. 

Er så ufattelig slitsomt når noen er sånn! Nå følte jeg og «min» hadde kommet et steg videre, men ser ikke sånn ut. Får vondt i magen igjen nå. Derfor kutter jeg. Orker ikke ha en relasjon til en mann som får meg til å tvile på meg selv og min verdi!! Det er jeg altfor god til!! 

Anonymkode: 9f7bb...985

Nei det er det. Og jeg er fortsatt der at jeg lurer litt på om jeg får en melding. Jeg vet han har mye å gjøre - ny jobb og nylig flyttet, så det er ikke unaturlig, men om det så skjer vil jeg jo likevel ikke være sammen med en mann som setter meg i den situasjonen at jeg blir stresset og usikker. 

Så da titter jeg stadig på telefonen. Plinger det inn en melding løper jeg bort, og ser jeg at det er mamma blir jeg nesten sint på henne (som om det er hennes feil på noen måte..)

Æsj altså. Han er ikke kjekk, men jeg syntes han var så spennende, morsom, interessant. Det skjer så utrolig sjelden at jeg treffer noen jeg virkelig blir nysgjerrig på, og som jeg vil bli bedre kjent med. Og så er vi altså her igjen, etter så lite tid...

Noen drittsekk tror jeg heller ikke han er. Jeg har ikke det problemet at jeg velger menn som er dårlige mennesker, men jeg velger ofte menn som har så mange jern i ilden at de knapt har energi og tid til noen andre. Og som resultat ofte er single over lang tid, og opp mot høy alder. Men menn jeg treffer i tyveårene synes jeg ofte er uendelig kjedelige.

Anonymkode: c591f...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff damer, dette er jo som å lese om meg selv. Jeg har det også sånn med menn. De spiller og juger og noen ganger biter jeg på det. Jeg vil jo møte noen, jeg også. Jeg vil ikke være alene hele tiden. Men så ghoster de. Og borte er de. Han siste snakket jeg med i hele 6 med før han kutta meg ut. Åpna meldingene mine og lest, men svarte ikke. Han hadde møtt en annen og mente at jeg ikke var verdt en avslutning. Jeg blir så lei av dette, det gjentar seg og gjentar seg. Jeg er heller ikke en dame som gir etter og som "faller" for hvemsomhelst. 

Jeg er enig med deg som skriver over her, krever man noe av menn stikker de i allefall av. De blir jo bare helt umulige å forholde seg til. Jeg har gitt opp, jeg. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å skaffe meg kjæreste og få etablert meg. 

Æsj, dette ble negativt. Men det var litt godt å lese at flere har det sånn. Selvbildet, selvtillit og selvverdet har virkelig fått seg en knekk for min del. 

Anonymkode: a5123...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff damer, dette er jo som å lese om meg selv. Jeg har det også sånn med menn. De spiller og juger og noen ganger biter jeg på det. Jeg vil jo møte noen, jeg også. Jeg vil ikke være alene hele tiden. Men så ghoster de. Og borte er de. Han siste snakket jeg med i hele 6 med før han kutta meg ut. Åpna meldingene mine og lest, men svarte ikke. Han hadde møtt en annen og mente at jeg ikke var verdt en avslutning. Jeg blir så lei av dette, det gjentar seg og gjentar seg. Jeg er heller ikke en dame som gir etter og som "faller" for hvemsomhelst. 

Jeg er enig med deg som skriver over her, krever man noe av menn stikker de i allefall av. De blir jo bare helt umulige å forholde seg til. Jeg har gitt opp, jeg. Jeg forstår bare ikke hvordan jeg skal klare å skaffe meg kjæreste og få etablert meg. 

Æsj, dette ble negativt. Men det var litt godt å lese at flere har det sånn. Selvbildet, selvtillit og selvverdet har virkelig fått seg en knekk for min del. 

Anonymkode: a5123...d8b

Ja, det er det som er, alt skal være så avslappet, og stiller vi spørsmål, stiller krav, så får vi bare; chill tilbake eller så dumpet de oss. Heldigvis har jeg aldri opplevd å bli ghostet da, men det må være ekstremt kjipt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frubaluba skrev:

Ja, det er det som er, alt skal være så avslappet, og stiller vi spørsmål, stiller krav, så får vi bare; chill tilbake eller så dumpet de oss. Heldigvis har jeg aldri opplevd å bli ghostet da, men det må være ekstremt kjipt.

Enig. Jeg tenker litt at det er menn som bestemmer om det blir forhold eller ikke, og kvinner som bestemmer om det blir sex eller ikke. Derfor tenker jeg at det er kanskje best å knipe igjen til fyren er seriøs? Men da stikker de vel også bare? Herregud ass..

Anonymkode: a5123...d8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Jeg tenker litt at det er menn som bestemmer om det blir forhold eller ikke, og kvinner som bestemmer om det blir sex eller ikke. Derfor tenker jeg at det er kanskje best å knipe igjen til fyren er seriøs? Men da stikker de vel også bare? Herregud ass..

Anonymkode: a5123...d8b

Jeg ser på meg selv som oppegående og fornuftig, men når det kommer til dating, så føler jeg meg som en fjortis. Og hysterisk av og til bare jeg prøver å spørre et eneste spørsmål, akkurat som vi blir sett på som desperate og gifteklare med en gang. Men det handler bare om å være ærlige og ha kommunikasjon, men det er ikke så veldig enkelt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, frubaluba said:

Hvordan glemme han første her. Hvordan stole på ny fyr nå. Og hvordan kan jeg vite at han ikke spiller meg rundt også. 

Skjønner hva du mener. Jeg sliter fortsatt med det samme, som mann, selv om det er 20 år siden det ble slutt med eksen. Men ikke gi opp, for det kommer du bare til å angre på. Teorien sier at man bare skal børste av seg støvet og forsøke igjen, og selv om jeg ikke klarer det selv, så tror jeg på det, men da kan man ikke legge seg ned og dø først, for da blir det mye tyngre å komme seg opp igjen. 

Anonymkode: b99c6...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, frubaluba skrev:

Jeg ser på meg selv som oppegående og fornuftig, men når det kommer til dating, så føler jeg meg som en fjortis. Og hysterisk av og til bare jeg prøver å spørre et eneste spørsmål, akkurat som vi blir sett på som desperate og gifteklare med en gang. Men det handler bare om å være ærlige og ha kommunikasjon, men det er ikke så veldig enkelt. 

Samme her, jeg klarer bare ikke å knekke koden. Blir liksom galt uansett med menn, føler jeg. Og jeg er virkelig skremt over hvor kalde de kan være og at de bare stikker når de får ånden over seg..Hvordan stole på menn igjen, lurer jeg på..  Jeg har det meste annet i livet på stell men dating, menn og forhold får jeg ikke til. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er stygg eller noe..Oh well. 

Anonymkode: a5123...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Samme her, jeg klarer bare ikke å knekke koden. Blir liksom galt uansett med menn, føler jeg. Og jeg er virkelig skremt over hvor kalde de kan være og at de bare stikker når de får ånden over seg..Hvordan stole på menn igjen, lurer jeg på..  Jeg har det meste annet i livet på stell men dating, menn og forhold får jeg ikke til. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg er stygg eller noe..Oh well. 

Anonymkode: a5123...d8b

Vi er nok ikke stygge, da hadde de ikke giddet å holde det gående. Men ja man lurer jo på om det er noe galt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...