Gå til innhold

Jeg har aldri fått vaginal orgasme og sexen er kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tror det bare var en gang?

Anonymkode: 271a7...a84

Nei , jeg ser at du skriver at han til og med prøvde "flere ganger". Woooaaawwwwww, skulle han hatt verdensmester pokal for forsøket eller ga han opp etter 20 stykker liksom?
 

Anonymkode: f2eb5...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt avhenger av hodet. Jeg klarer ikke å få klitorisorgasme eller vaginalorgasme hvis hodet mitt ikke er minst 200% tilstede. Du må føle deg fri, tenne på partneren din og hele tiden fokusere på følelsen av en orgasme. Orgasmen kommer ikke av seg selv uansett hvor stor kukk mannen har eller hvor pro han er. Hodet. Hodet er nøkkelen.

Anonymkode: c910a...b6a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, visp said:

Veien til orgasme går gjennom hodet. TS` problem er at hun ikke er kåt. Da kan mannen bruke så lang tid han vil på klitoris og alt uten at det skjer noe. Det er ikke han som trenger en leksjon, men hun som må finne fram til et minimum av lyst. Hun har jo ikke lyst.

Partnerne til TS har jo ikke akkurat noen grunn til å "ta bølgen" de heller.....Kjedelig sex er kjedelig for alle involverte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

I løpet av mine aktive år har jeg aldri opplevd vaginal orgasme. For å kunne få orgasme på under 45-60 minutter er jeg nødt til å bruke vibrator. Jeg kan gå i ukesvis uten sex og som regel har jeg det bare for å bli ferdig med det. Hva skal jeg gjøre? Jeg har alltid vært slik med alle partnere. Med min nåværende mann har vi forsøkt alt de årene vi har vært sammen. Forskjellige settinger, stillinger, leketøy, rollespill, kosttilskudd for mer sexlyst, kremer, sexterapeut, you name it. 

Jeg vil så veldig veldig gjerne være kåt, ha lyst på sex og nyte det og få orgasme. Hjelp 😭

Anonymkode: 74c63...a11

Får utløsning på tre minutter med dildo, aldri fått en utløsning med en mann på mine 40 år.. Konklusjon, drit i mannen, bruk dildo og få et fantastisk sexliv!! 😉

Anonymkode: 36d2d...ce8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Får utløsning på tre minutter med dildo, aldri fått en utløsning med en mann på mine 40 år.. Konklusjon, drit i mannen, bruk dildo og få et fantastisk sexliv!! 😉

Anonymkode: 36d2d...ce8

Om dette er sant, er det virkelig interessant. Med mindre "dildo" i denne sammenhengen betyr en vibrerende sådan. Der har vi menn dessverre lite å stille opp med. Om det er snakk om en "ikke vibrerende" dildo, ville det være interessant å få vite hva som gjør at den fungerer bedre enn en penis. Form, størrelse, hardhet, eller bruken. Altså vinkel, hvor dypt osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Resignert skrev:

Partnerne til TS har jo ikke akkurat noen grunn til å "ta bølgen" de heller.....Kjedelig sex er kjedelig for alle involverte!

Ja, selvfølgelig. Det jeg ville få fram var at man får slutte å "legge skylden" på mannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...