Gå til innhold

Skuffet over bryllupsgave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du trenger å ta deg en titt i speilet, trådstarter. Hvorfor giftet du deg egentlig? Foreldrene til din mann har gitt et stort bidrag; 30 000 kroner. At du i ditt  bridezilla- sinn forventet mer, sier litt om deg. Når du i tillegg lirker av deg at mer i gave til deg, for du nevner jo ikke vi, eller mannen din her. Deg, deg deg. Tannbehandling og briller er alltid viktigere enn et bryllup. Familien din har gitt etter evne. Du bør være takknemlig, i stedet for å være så uspiselig ufordragelig som du fremstiller deg som her i denne tråden.

Anonymkode: f6de2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du trenger å ta deg en titt i speilet, trådstarter. Hvorfor giftet du deg egentlig? Foreldrene til din mann har gitt et stort bidrag; 30 000 kroner. At du i ditt  bridezilla- sinn forventet mer, sier litt om deg. Når du i tillegg lirker av deg at mer i gave til deg, for du nevner jo ikke vi, eller mannen din her. Deg, deg deg. Tannbehandling og briller er alltid viktigere enn et bryllup. Familien din har gitt etter evne. Du bør være takknemlig, i stedet for å være så uspiselig ufordragelig som du fremstiller deg som her i denne tråden.

Anonymkode: f6de2...6f3

Gavene er selvsagt til oss begge. Men bryllup er jo ofte viktigere for oss kvinner. Mulig jeg er litt utakknemlig, men jeg hadde jo drømt så lenge om bryllup. Ville jo at mitt første bryllup skulle bli uforglemmelig. 

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det skal jo ikke gå utover meg at de har lite penger! 

Anonymkode: a301f...b0c

Eeh, mener du at det skal gå utover dem da? Skal de måtte ta opp kredittkortgjeld for å please deg? Holder det virkelig ikke at de kommer og er der på deres store dag? Hva slags oppdragelse fikk du egentlig? 

Anonymkode: 73969...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de hadde jo lovd å hjelpe oss økonomisk. Da hadde jeg forventet litt mer enn 30 000.

Anonymkode: a301f...b0c

34 og ikke kan bøye ordet love? Njææ. Men en av de bedre trolletrådene i sommer. 

Anonymkode: 00cb9...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gjester? Om hver av dem gir 1000, ville dere fått 200 000 kroner. Ikke alle gir 1000 per hode.

Hva med å være glad for festen, for livet og alle mulighetene?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D U  E R  U T A K K N E M L I G!!!

Du fortjener ingen gaver. Tannlegen og briller er viktigere enn gave til deg. Vil du at de skal slite med helsa og ikke ha råd til regningene sine så du skal få fancy dyre gaver? Ikke deres feil at ditt bryllup ble dyrt, det har du valgt selv. De får ikke bedre råd av det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gavene er selvsagt til oss begge. Men bryllup er jo ofte viktigere for oss kvinner. Mulig jeg er litt utakknemlig, men jeg hadde jo drømt så lenge om bryllup. Ville jo at mitt første bryllup skulle bli uforglemmelig. 

Anonymkode: a301f...b0c

Planlegger du å gifte deg flere ganger?

Anonymkode: ab1a2...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8/10

Fordi det var bra skrevet.

Eg lo godt.

Anonymkode: 1c897...a41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Frkwitch skrev:

Var det noen som kom i rød kjole? 

Nei, ikke engang de to av gjestene som faktisk har ligget med brudgommen. 

Anonymkode: a301f...b0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Planlegger du å gifte deg flere ganger?

Anonymkode: ab1a2...e95

De fleste ekteskap ender jo med skilsmisse. Så da håper jeg jo virkelig jeg finner en ny mann som vil gifte seg med meg. Det burde være gode sjanser. Jeg er ganske ettertraktet. Mannen min var heldig at jeg valgte hann. Håper han har vett til å ta meg med på en standsmessig bryllupsreise. Regner med han har spart opp penger til det, siden morgengave ikke var all verden... 

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

34 og ikke kan bøye ordet love? Njææ. Men en av de bedre trolletrådene i sommer. 

Anonymkode: 00cb9...c99

http://lexin.udir.no/?&ui-lang=nbo&dict=nbo-maxi&search=love&checked-languages=E&checked-languages=N

Lovd kan man skrive, jo. 

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste ekteskap ender jo med skilsmisse. Så da håper jeg jo virkelig jeg finner en ny mann som vil gifte seg med meg. Det burde være gode sjanser. Jeg er ganske ettertraktet. Mannen min var heldig at jeg valgte hann. Håper han har vett til å ta meg med på en standsmessig bryllupsreise. Regner med han har spart opp penger til det, siden morgengave ikke var all verden... 

Anonymkode: a301f...b0c

ok

Anonymkode: ab1a2...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet de har det trangt økonomisk, min søster studerer og min far er uføretrygdet. Men hallo, de har visst om bryllupet i over et år. Det går an å spare. De prioriterer tannlege og nye briller over mitt bryllup! 

 

Anonymkode: a301f...b0c

Ja selvfølgelig bør de gjøre det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: f31f6...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja. Det er kjipt når ting ikke går helt etter planen.

En bekjent opplevde at svigermoren hennes faktisk nektet å bruke tiara da hun var gjest i bryllupet. Har du hørt så frekt?

 

Anonymkode: 6640a...853

🤣🤣👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste ekteskap ender jo med skilsmisse. Så da håper jeg jo virkelig jeg finner en ny mann som vil gifte seg med meg. Det burde være gode sjanser. Jeg er ganske ettertraktet. Mannen min var heldig at jeg valgte hann. Håper han har vett til å ta meg med på en standsmessig bryllupsreise. Regner med han har spart opp penger til det, siden morgengave ikke var all verden... 

Anonymkode: a301f...b0c

😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde virkelig at jeg skulle få litt forståelse og medhold her. Men alle som har postet i denne tråden har kalt meg troll eller utakknemlig. Er det virkelig så rart å ønske seg et perfekt bryllup og å føle at bryllupet ditt blir prioritert av gjestene? Dette skulle jo være min store dag. 

Anonymkode: a301f...b0c

Det blir ikke et perfekt bryllup pga gavene. Synes du høres ekstremt selvopptatt ut og veldig utakknemlig.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...