Gå til innhold

Skuffet over bryllupsgave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.8.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Råd til? Man tar seg da råd om det er noe viktig. 

 

Anonymkode: a301f...b0c

Men det er ikke så veldig lett å ta seg råd når man i utgangspunktet har lite penger! Dessuten er du både utakknemlig og gjerrig når du mener at ditt bryllup må gå foran gjesters helse! Du bør være takknemlig at de i det hele tatt har gitt dere noe som helst!

Anonymkode: 73969...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, TøydukkeAnna skrev:

De har tatt seg råd til. Men bare ikke til den summen du så utakknemlig forventer. Forventer du at venner og familie skal ta opp kredittkortgjeld for å kjøpe gave til deg?

Hvis de er så dårlig til å planlegge at det er den eneste muligheten, så ja. Selvfølgelig. 

Jeg har flere ganger opplevd at de samme personene har gitt noe sparsomme julegaver og bursdagsgaver også. Men jeg har vist storsinn og hevet meg over det. Men det føles jo litt sårt å ikke engang få ordentlig bryllupsgave. 

 

Anonymkode: a301f...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvsagt skrevet opp gaveliste, så jeg husker hvem som har gitt hva. Den listen kan bli nyttig når jeg skal lage gjestelisten til mitt neste bryllup! 

Anonymkode: a301f...b0c

Hvor mange ganger skal du gifte deg? Til du blir fornøyd med alle gavene? :nigo:

Anonymkode: 72007...349

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke så veldig lett å ta seg råd når man i utgangspunktet har lite penger! Dessuten er du både utakknemlig og gjerrig når du mener at ditt bryllup må gå foran gjesters helse! Du bør være takknemlig at de i det hele tatt har gitt dere noe som helst!

Anonymkode: 73969...f46

Men det skal jo ikke gå utover meg at de har lite penger! 

Anonymkode: a301f...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det skal jo ikke gå utover meg at de har lite penger! 

Anonymkode: a301f...b0c

OMG 😂 Hvor gammel er du?

Anonymkode: 1e04d...7c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke fikk særlig mye av foreldrene når de har betalt en del i bryllupe fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG 😂 Hvor gammel er du?

Anonymkode: 1e04d...7c5

34. Hvordan det? 

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonymusen skrev:

Skjønner at du ikke fikk særlig mye av foreldrene når de har betalt en del i bryllupe fra før av. 

Men de hadde jo lovd å hjelpe oss økonomisk. Da hadde jeg forventet litt mer enn 30 000.

Anonymkode: a301f...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det visst ikke mye støtte å finne... 

Anonymkode: a301f...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokomilkshake
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nylig giftet meg. Hadde gledet meg skikkelig til bryllupet mitt. Har drømt om et perfekt bryllup hele livet. Hadde funnet en nydelig kjole. Hår, negler og sminke var perfekt. Nydelig pyntet lokale. Skikkelig bra mat og drikke. 120 gjester. Det ble ikke billig. Men man gifter seg jo ikke hver dag, akkurat... 

Men det la en skikkelig demper på gleden å få så mange dårlige gaver. Fra min søster fikk vi kun 500 kroner. Fra min far likeså. Vet de har det trangt økonomisk, min søster studerer og min far er uføretrygdet. Men hallo, de har visst om bryllupet i over et år. Det går an å spare. De prioriterer tannlege og nye briller over mitt bryllup! 

Anonymkode: a301f...b0c

Her ble det veldig tydelig at du kødder. 

Hvis ikke, om du faktisk er en slik person, bør du være takknemlig for at de i det hele tatt gadd å komme i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig trolling. Ikke morsomt en gang. Alt for mange klisjeer i et innlegg. Bedre lykke neste innlegg 

Anonymkode: 88245...30e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig trolling. Ikke morsomt en gang. Alt for mange klisjeer i et innlegg. Bedre lykke neste innlegg 

Anonymkode: 88245...30e

Jeg synes det er dritartig!

gratulerer med brullypet TS!

kan jeg få komme i ditt neste ? Lovet å ta med bra gave, men kun hvis du serverer taco! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, veggteppe skrev:

Jeg synes det er dritartig!

gratulerer med brullypet TS!

kan jeg få komme i ditt neste ? Lovet å ta med bra gave, men kun hvis du serverer taco! 

Taco passer da ikke som bryllupsmat! 

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger skal du gifte deg? Til du blir fornøyd med alle gavene? :nigo:

Anonymkode: 72007...349

Til jeg blir fornøyd med mannen, kanskje. Foreløpig er jeg sånn tålelig fornøyd med den jeg har. Men ingenting varer evig. 

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde regnet med å få inn gaver for minst 100 000 med såpass mange gjester og såpass høy standard på bryllupet. Men jeg fikk ikke inn mer enn litt over 60 000.

Anonymkode: a301f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...