AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #21 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Tror briller og tannbehandling er en sel viktigere enn ditt bryllup Det går da ann å bruke de gamle brillene litt lenger. Og har man tannverk finnes det jo smertestillende tabletter. Anonymkode: a301f...b0c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #22 Skrevet 10. august 2018 Ditt troll Anonymkode: e67a1...f41 6
Maleficenta Skrevet 10. august 2018 #23 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går da ann å bruke de gamle brillene litt lenger. Og har man tannverk finnes det jo smertestillende tabletter. Anonymkode: a301f...b0c Nice try 6
Kaffefrøken Skrevet 10. august 2018 #24 Skrevet 10. august 2018 🙈 Seriøst? Men kreativ trolling. Det skal du ha! 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #25 Skrevet 10. august 2018 På 10.8.2018 den 22.45, AnonymBruker skrev: Mener såklart ikke at de skal droppe briller og tannbehandling. Men det kan vel vente litt? Det handler om å prioritere... Anonymkode: a301f...b0c Ja, og de har da valgt å prioritere sin egen helse fremfor et bryllup og en brud som tydeligvis ikke setter pris på det de har fått! Vær glad du i det hele tatt har fått gaver! Det er ikke prisen det kommer an på men tanken og at de i det hele tatt har tatt seg bryet med komme med gaver! Og forresten, hva er galt med å handle gaver på salg? Anonymkode: 73969...f46 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #26 Skrevet 10. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsket du deg mange reaksjoner på din utakknemlighet? ..tror du prøvde litt vel hardt. Anonymkode: fa67e...918 Utaknemlighet? Jeg mener det er gjestene som er utakknemlig her. Blir invitert i et fint selskap, får gasse seg i god mat og drikke, og klarer ikke å komme med en ordentlig gave! Anonymkode: a301f...b0c
Maleficenta Skrevet 10. august 2018 #28 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utaknemlighet? Jeg mener det er gjestene som er utakknemlig her. Blir invitert i et fint selskap, får gasse seg i god mat og drikke, og klarer ikke å komme med en ordentlig gave! Anonymkode: a301f...b0c Trolleriiiii, trolleraaaa, trolleriiii. Trollerahahahahaha 4
TøydukkeAnna Skrevet 10. august 2018 #29 Skrevet 10. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mener såklart ikke at de skal droppe briller og tannbehandling. Men det kan vel vente litt? Det handler om å prioritere... Anonymkode: a301f...b0c Seriøst!?!? Man gir etter evne! Ferdig snakka! 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #30 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og de har da valgt å prioritere sin egen helse fremfor et bryllup og en brud som tydeligvis ikke setter pris på det de har fått! Vær glad du i det hele tatt har fått gaver! Det er ikke prisen det kommer an på men tanken og at de i det hele tatt har tatt seg bryet med komme med gaver! Og forresten, hva er galt med å handle gaver på salg? Anonymkode: 73969...f46 Hva er galt med å handle gaver på salg? Det framstår noe gjerrig. Og man får ikke byttet gaven heller. Anonymkode: a301f...b0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #31 Skrevet 10. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nylig giftet meg. Hadde gledet meg skikkelig til bryllupet mitt. Har drømt om et perfekt bryllup hele livet. Hadde funnet en nydelig kjole. Hår, negler og sminke var perfekt. Nydelig pyntet lokale. Skikkelig bra mat og drikke. 120 gjester. Det ble ikke billig. Men man gifter seg jo ikke hver dag, akkurat... Men det la en skikkelig demper på gleden å få så mange dårlige gaver. Fra min søster fikk vi kun 500 kroner. Fra min far likeså. Vet de har det trangt økonomisk, min søster studerer og min far er uføretrygdet. Men hallo, de har visst om bryllupet i over et år. Det går an å spare. De prioriterer tannlege og nye briller over mitt bryllup! Fra bestevenninnen min fikk jeg litt mer. "Hele 750 kroner"... Fra en annen venninne fikk jeg såkalte "brudevotter" som hun hadde strikket selv av garn til sikkert 50-100 kroner! Broren til brudgommen ga oss Rosendal vannkaraffel som jeg mistenker ble kjøpt på salg! Mannen min sier broren har dårlig råd pga samlivsbrudd og at han nylig har mistet jobben. Men nye fjellsko til seg selv hadde han råd til! Foreldrene hans hadde lov å hjelpe oss økonomisk med bryllupet. 30 000 fikk vi, en dråpe i havet, da hele bryllupet kom på godt over 200 000! Og på toppen av alt sa de at det fikk være gave nok, så vi fikk ingen gave av dem "på dagen"! Her har vi skikkelig slått på stortromma for å få et fint bryllup, da forventer jeg litt mer av gjestene. Antrekkene var et kapittel for seg selv. Flere av de kvinnelige gjestene kom i lave sko. Et par av dem kom i buksedress. Og en kom i rutete kjole. Jeg har aldri sett på maken. Så respektløst! Er det flere som har opplevd noe lignende? Anonymkode: a301f...b0c Dette må være et tulleinnlegg. Anonymkode: 646e5...00d 2
TøydukkeAnna Skrevet 10. august 2018 #32 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er galt med å handle gaver på salg? Det framstår noe gjerrig. Og man får ikke byttet gaven heller. Anonymkode: a301f...b0c Men du får noe som er verdt mer enn det de har råd til. Slutt å vær utakknemlig!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #33 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Trolleriiiii, trolleraaaa, trolleriiii. Trollerahahahahaha Jeg trodde virkelig at jeg skulle få litt forståelse og medhold her. Men alle som har postet i denne tråden har kalt meg troll eller utakknemlig. Er det virkelig så rart å ønske seg et perfekt bryllup og å føle at bryllupet ditt blir prioritert av gjestene? Dette skulle jo være min store dag. Anonymkode: a301f...b0c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #34 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, TøydukkeAnna skrev: Men du får noe som er verdt mer enn det de har råd til. Slutt å vær utakknemlig! Råd til? Man tar seg da råd om det er noe viktig. Anonymkode: a301f...b0c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #35 Skrevet 10. august 2018 Skjønner deg godt ta. Du får gjøre som denne bruden gjorde https://www.dagbladet.no/nyheter/gjesten-ga-brudeparet-penger-i-gave-fikk-sjokk-da-hun-sa-takkemailen/60380060 Sitat Forfatteren i innlegget skal etter bryllupet ha fått en mail fra bruden der hun oppfordret gjesten til å bidra med enda en sum: «Det overrasket oss at bidraget ditt ikke stemmer overens med de varme lykkeønskningene dine. Hvis du ønsker å sende en justerende sum, vil vi ta den imot med stor takk», skal bruden ha skrevet i eposten. Anonymkode: 9eaa8...176 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #36 Skrevet 10. august 2018 Uuups, hvis ikke dette er tull, så skal du være glad du i det hele tatt er gift!! Ser du ikke lengre enn din egen nese? Anonymkode: 1e04d...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #37 Skrevet 10. august 2018 Det ble litt for drøyt da du bablet om rutete kjole og at gaver burde trumfet tannbehandling. En del av det andre finnes det folk som er sprø nok til å mene, men det var særlig de to greiene der som gjorde at jeg dessverre måtte innse at dette bare var kødd. Anonymkode: 302b1...fe7 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #38 Skrevet 10. august 2018 Jeg har selvsagt skrevet opp gaveliste, så jeg husker hvem som har gitt hva. Den listen kan bli nyttig når jeg skal lage gjestelisten til mitt neste bryllup! Anonymkode: a301f...b0c 3
TøydukkeAnna Skrevet 10. august 2018 #39 Skrevet 10. august 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg trodde virkelig at jeg skulle få litt forståelse og medhold her. Men alle som har postet i denne tråden har kalt meg troll eller utakknemlig. Er det virkelig så rart å ønske seg et perfekt bryllup og å føle at bryllupet ditt blir prioritert av gjestene? Dette skulle jo være min store dag. Anonymkode: a301f...b0c De prioriterte det! De dukket opp! De brukte av sine penger på gave til deg! De brukte tid og penger på å komme seg dit! Bryllup koster gjerne mer for gjesten enn bare gaven. Man skal komme seg til og fra bryllup og fest. Man må kanskje ha ny kjole eller skjorte, eller dressjakke, eller sko. I mange tilfeller må man ha overnatting på hotell eller noe. 1
TøydukkeAnna Skrevet 10. august 2018 #40 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Råd til? Man tar seg da råd om det er noe viktig. Anonymkode: a301f...b0c De har tatt seg råd til. Men bare ikke til den summen du så utakknemlig forventer. Forventer du at venner og familie skal ta opp kredittkortgjeld for å kjøpe gave til deg? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå