Gå til innhold

føler at alle får seg kjæreste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler det er så sykt mange på min alder som allerede er i fine forhold eller får seg kjærester. 
Jeg liker en selv, men jeg klarer aldri å bedømme om det er en jeg bør gå for eller ikke så jeg feiger ut. Jeg lever kanskje ikke verdens mest stabile liv heller, så sjansen er stor for at jeg kan møte en fra andre land og kulturer. Jeg er fleksibel.
Jeg kjenner utenlandske som blir sammen med utenladske, og norske som blir med utenladske og mange som er sammen med noen fra samme land. 
Likevel føles alt så vanskelig for meg når det gjelder denne biten. Har erfart at ting faktisk kommer vanskeligere enn jeg har lært. 
Som barn trodde jeg at både jobb, utdannelse og kjærester kom med alderen, men det gjør ikke det. 
Jeg er ikke bitter på de som får seg kjæreste altså.
jeg er liksom så redd at han som dukker opp blir en jeg tar til takke med til slutt. altså, at jeg ikke vil oppleve den store forelskelsen. 

Anonymkode: 5ecbd...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klar det der kjipt, føler det også sånn. Men alle kan ikke får kjæreste lett, og noen får det ikke i det hele tatt. Livet er i dag mer markedsstyrt enn noen gang, og det man gjerne ikke tenker på, er at noen må tape for at andre skal kunne vinne. Så livet er kjipt, men du får bare innrette deg som oss andre som ikke får kjæreste, og heller prøve å fokusere på noe annet. 

Anonymkode: 9491a...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker, hvis du liker noen må du prøve det ut, det betyr ikke at du er forpliktet til å gifte deg. Hopp i det :)

Anonymkode: d6087...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg også redd for, at jeg aldri vil finne han som får hjerte til å banke litt ekstra for og bli skikkelig forelsket. Har vært i så mange forhold hvor jeg ikke har kjent den store forelskelsen. Men det er ikke gøy å være i forhold med feil person, så heller alene enn å ta til takke med. 

Og har noe på gang som lover bra, men er redd for at følelsene ikke vil bli gjengjeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.8.2018 den 6.33, AnonymBruker skrev:

Klar det der kjipt, føler det også sånn. Men alle kan ikke får kjæreste lett, og noen får det ikke i det hele tatt. Livet er i dag mer markedsstyrt enn noen gang, og det man gjerne ikke tenker på, er at noen må tape for at andre skal kunne vinne. Så livet er kjipt, men du får bare innrette deg som oss andre som ikke får kjæreste, og heller prøve å fokusere på noe annet. 

Anonymkode: 9491a...eba

du virker bare bitter da 😛 jeg har ikke problemer med å få kjæreste. Problemet mitt er at jeg aldri faller for noen, og når jeg gjør det passer de dårlig inn i livet mitt. 

Anonymkode: 5ecbd...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som blir litt stressa når dere ser alle som blir gravide? som gifter seg eller er i forhold, får seg kjæreste? 
 

Anonymkode: 5ecbd...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...