Gå til innhold

Lages kornsirkler på lignende måte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg sitter å flirer litt jeg nå...

For du hadde vel også klart å lage denne på snaut 20 minutter som er normaltid for at en kornsirkel dukker opp  ?

- eller...?

Anonymkode: bd5bc...182

Kom gjerne med en kilde som viser at de dukker opp på 20 minutter?   Da har du vel  også videoer av romvesenene som lager de også?   mystery solved

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de dukker opp på snaut 20 minutter?

Anonymkode: 9a372...a2e

Det kan du sjekke opp, hvis du interesserer deg for det så finner du det på nettet 🙂 

Jeg har sett mange dokumentarer, og har blitt overbevist.

Anonymkode: bd5bc...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peonjenta skrev:

Kom gjerne med en kilde som viser at de dukker opp på 20 minutter?   Da har du vel  også videoer av romvesenene som lager de også?   mystery solved

Tror du denne legen hadde gjort seg til latter på sitt dødsleie om det ikke var fordi han sitter på vannvittig viktig informasjon som verden må vite om..?

Dette er ikke første gangen sånt skjer, syns du skal lese og gjøre deg opp din egen mening.

Det å ikke tro på dette er virkelig Science Fiction.  Når man vet hvor uendelig stort verdensrommet er...

https://www.tv2.no/a/6180942/

Anonymkode: bd5bc...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du denne legen hadde gjort seg til latter på sitt dødsleie om det ikke var fordi han sitter på vannvittig viktig informasjon som verden må vite om..?

Dette er ikke første gangen sånt skjer, syns du skal lese og gjøre deg opp din egen mening.

Det å ikke tro på dette er virkelig Science Fiction.  Når man vet hvor uendelig stort verdensrommet er...

https://www.tv2.no/a/6180942/

Anonymkode: bd5bc...182

Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg ikke tror på annet liv i verdensrommet.  Men kornsirkler er laget av mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg har ikke skrevet noe sted at jeg ikke tror på annet liv i verdensrommet.  Men kornsirkler er laget av mennesker.

Se her da..

 

Anonymkode: bd5bc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se her da..

 

Anonymkode: bd5bc...182

Den videoen er nok helt ekte ja.  Garantert! :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Den videoen er nok helt ekte ja.  Garantert! :fnise:

Nei, da er det jo greit da...

Hvis du er så låst i tankesettet ditt, så er det jo ikke håp om at du vil forandre mening uansett hva som vil bli vist deg.

Du får tro hva du vil, og jeg tror hva jeg vil.

 🙂  

Anonymkode: bd5bc...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, da er det jo greit da...

Hvis du er så låst i tankesettet ditt, så er det jo ikke håp om at du vil forandre mening uansett hva som vil bli vist deg.

Du får tro hva du vil, og jeg tror hva jeg vil.

 🙂  

Anonymkode: bd5bc...182

Tror du på alt du ser på youtube?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å se denne , ganske fantastisk 🙂 

 

 

Anonymkode: bd5bc...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Tror du på alt du ser på youtube?

Ikke vær dum da.

Alle vet da at mye er fake, MEN nå snakker vi om kornsirkler, og jeg tror IKKE at de store kompliserte kornsirklene er laget av mennesker.

Flere av disse videoene jeg har vist deg her har vært brukt av History blant annet for å bekrefte og vise at det er umulig for mennesker å lage disse.

Anbefaler deg å begynne å se mer på History (og andre dokumentarer)  selv, det er faktisk meget lærerikt. 

Anonymkode: bd5bc...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde visst en illusjon om at det gikk an å ha en intelligent diskusjon og unngå dette tullet med tau og planker, men jeg tok visst feil. Tror jeg glemmer denne tråden. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Aliens som meier ned kornet med ekstremt kraftige lasere uten å brenne det opp, er en mer intelligent diskusjon?

Ok.

Det er som å forsøke å diskutere om Teodor var en virkelig bjørn, som kunne sykle, snakke med kvinnestemme, og som forunderlig nok ikke maltrakterte Onkel Lauritz.


En enklere forklaring på begge fenomenene ligger helt oppi dagen:
De er menneskeskapt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lutetium 71 said:

Aliens som meier ned kornet med ekstremt kraftige lasere uten å brenne det opp, er en mer intelligent diskusjon?

Ok.

Det er som å forsøke å diskutere om Teodor var en virkelig bjørn, som kunne sykle, snakke med kvinnestemme, og som forunderlig nok ikke maltrakterte Onkel Lauritz.


En enklere forklaring på begge fenomenene ligger helt oppi dagen:
De er menneskeskapt.

Se der ja, her viste du nivået for meg. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se der ja, her viste du nivået for meg. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Jeg lærte av deg, kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg blir såå glad når jeg ser at du har samme oppfatning som meg.

ALDRI i verden om dette er laget av "mennesker"

Jeg er overbevist om at vi snakker om besøkende fra andre planeter eller dimensjoner.

Ser mye på History og dette har vært dokumentert der flere ganger.

De har prøvd med tau og planke, og det ser ut som en vits i forhold til denne kornsirkelen med fantastisk mønster  som du blant annet viser her.  

 

Anonymkode: bd5bc...182

Jeg vet ikke om det er laget av mennesker eller ikke. Vi har jo ikke noe bevis for at de som har laget det hverken bor på jorden eller andre steder da vi faktisk aldri har sett hvem det er. Men at dette er to mennesker med tau og planker...det går jo religion en høy gang å tro på det...hvordan man kan overbevise seg selv om å tro på noe sånt er helt utenfor min fatteevne.

Det at man lager mønster så raskt med laser fikk meg til å se en mulighet for at denne teknologien finnes på jorden, men hvem vet.. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det aldri blitt dokumentert og dessuten må være klin umulig. Værsågod lag denne eller skaff meg bilder av de som gjorde det så skal jeg tro på det.

Image result for most advanced crop circle

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Klin umulig ja..

Her er en kunstner som lager noe som er helt på høyde, ved hjelp av kompass og truger. EN mann.

https://www.smp.no/nyheter/2016/02/18/Forklarer-«mystiske»-snøsirklar-12175275.ece

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Lutetium 71 said:

Klin umulig ja..

Her er en kunstner som lager noe som er helt på høyde, ved hjelp av kompass og truger. EN mann.

https://www.smp.no/nyheter/2016/02/18/Forklarer-«mystiske»-snøsirklar-12175275.ece

Har aldri sett at han har lagd dem, null "work in progress" noen steder. Bare bilder av at han står i nærheten av dem.

Samme med kornsirklene som denne tråden handler om: Ingen dokumentasjon på at de blir lagd av mennesker. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett at han har lagd dem, null "work in progress" noen steder. Bare bilder av at han står i nærheten av dem.

Samme med kornsirklene som denne tråden handler om: Ingen dokumentasjon på at de blir lagd av mennesker. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Hva tror du de med plankene og tauene drev med?   Du så jo også det ferdige resultater

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett at han har lagd dem, null "work in progress" noen steder. Bare bilder av at han står i nærheten av dem.

Samme med kornsirklene som denne tråden handler om: Ingen dokumentasjon på at de blir lagd av mennesker. TS

Anonymkode: 7a0cd...6ea

Jøss!

Du er sannelig en special case.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...