Gå til innhold

Avtalte date i kveld.. ikke hørt noe mer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff en fyr i helga som jeg har snappet litt med siden det. Han inviterte meg med ut, og eneste dag jeg ikke har planer denne uka var i dag, så jeg fortalte ham det. Da sa han at han skulle på jobb, men var ferdig kl.21 og vi kunne møtes da. Jeg takket ja. Vi avtalte at han skulle komme å hente meg, men han vet verken hvor jeg bor eller noen ting. 

Dette avtalte vi i går. Etter det har jeg ikke fått verken mld eller snap, og han er nå på jobb hvor han ikke kan ha med mobil. Så hva gjør jeg? Sitter parat og venter til kl.21 og ser om han tar kontakt? 

Anonymkode: 64855...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags jobb er det han har der han er helt utilgjengelig på mobil?

Anonymkode: c33d0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags jobb er det han har der han er helt utilgjengelig på mobil?

Anonymkode: c33d0...c8d

Samma det vel. Han kan bare ikke ha den med på jobb. 

Anonymkode: 64855...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fristet til å henvise til signaturen min, men om han faktisk ville treffe deg etter jobb i kveld burde han avtalt det i rimelig tid, altså i dag, og før han dro på jobb og angivelig var utilgjengelig på telefon.

De fleste har nå uansett pauser og lignende, hvor de kan sjekke telefonen sin, selv om de ikke har mulighet til å bruke den på jobb.......

Resultatet er nå uansett at du har planlagt og lagt opp din dag i forhold til at han KAN finne på å kontakte deg for å "finne på noe" (så sent så er det vel ganske åpenlyst hva han mener med det), og resultatet er at du sitter og venter, og unngår å gjøre andre ting eller legge andre planer fordi det kunne jo tenkes at han tok kontakt når han var ferdig på jobb.

Hvis ikke han prioriterer deg, ikke prioriter han..!

Endret av 282_NaughtySpark
skriveleif
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samma det vel. Han kan bare ikke ha den med på jobb. 

Anonymkode: 64855...fbb

Det er jo relevant mtp. om han kan nås i det hele tatt, om bedriften har en resepsjon osv. Men hvis du visste det burde du avklart det hele før han dro på jobb.

Jeg hadde sendt en meld og sagt at jeg regnet med at det ikke ble noe av ettersom jeg ikke har hørt noe.

Anonymkode: c33d0...c8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også spent på om det ble noen date. eller om han bare lot deg gå og tvinne tomler og vente hele dagen uten å få gjort noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten tålmodighet med slike som viser seg å ikke holde avtaler, og som heller ikke gir beskjed.

Da skal det en meget god forklaring til før jeg vurderer å fortsette.

Anonymkode: 1d14f...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte meg mld fra jobb, i en pause. Så det ble date og det ordnet seg. :)

Anonymkode: 64855...fbb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sendte meg mld fra jobb, i en pause. Så det ble date og det ordnet seg. :)

Anonymkode: 64855...fbb

Hvordan er dette mulig, han som ikke kan ha mobil på jobb :roll:

Anonymkode: c33d0...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette mulig, han som ikke kan ha mobil på jobb :roll:

Anonymkode: c33d0...c8d

Må dere alltid være så kritiske? Ikke mobil på jobb betyr ikke bruke den på jobb. Han sendte mld i pausen. 

Anonymkode: 9b94e...156

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må dere alltid være så kritiske? Ikke mobil på jobb betyr ikke bruke den på jobb. Han sendte mld i pausen. 

Anonymkode: 9b94e...156

Var bare en kommentar til TS' sure "samma det vel" da hun fikk spm. lenger opp i tråden.

Håpløst når trådstartere blir sure for relevante spm. som faktisk hjelper folk å gi svar. 

Anonymkode: c33d0...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette mulig, han som ikke kan ha mobil på jobb :roll:

Anonymkode: c33d0...c8d

Det er faktisk mulig å ikke bruke mobil på jobb. Der jeg jobber har vi bare lov til å bruke telefonen i pausen og vi får ikke lov å bruke telefon mens vi jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eplen skrev:

Det er faktisk mulig å ikke bruke mobil på jobb. Der jeg jobber har vi bare lov til å bruke telefonen i pausen og vi får ikke lov å bruke telefon mens vi jobber.

Jøss.

Anonymkode: 7d9e7...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lily_88
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er dette mulig, han som ikke kan ha mobil på jobb :roll:

Anonymkode: c33d0...c8d

Jobber du i kundeservice, matbransjen, alt med hygiene, så lar du bakteriebomben ligge :) Venninna mi jobbet på Jordbærpikene, der var det ikke lov å ha mobilen i lomma,den MÅTTE ligge innelåst  i det skapet med personlige klær osv.

TS, så bra du hadde en fin date 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...