Gå til innhold

Juleforberedelser 2018 er i gang. Hva har du forberedt så langt?


Wonders

Anbefalte innlegg

På 11.8.2018 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å kjøpe gaver så tidlig, hva om personene kjøper det selv før jul ?

Anonymkode: 46c25...72c

Godt spørsmål 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har liste over de som får julegave som er i notatboka mi på iphonen. Skriver opp ideer og slikt gjennom året, har handlet inn den første julegaven da produktet var på tilbud :)

 

Anonymkode: a1e6d...ada

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, men når jeg er ferdig med sommerferien må jeg vel begynne å tenke på å lage julekort. Det ble litt hektisk i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å kjøpe gaver så tidlig, hva om personene kjøper det selv før jul ?

Anonymkode: 46c25...72c

Jeg handler kun gaver til mann og egne barn dersom det er såpass lenge før at de ikke kan bytte. Har også noen ganger kjøpt ting til folk som jeg vet at de blir glad for på tur i utlandet, da er det gjerne snakk om gjenstander som ikke er mulig å kjøpe her hjemme. Med ungene mine klarer jeg jo å forhindre at de kjøper tilsvarende selv. 

Ellers prøver jeg å ha en plan klar og handler det meste i slutten av november/begynnelsen av desember. Når det nærmer seg jul syns jeg det er nok å måtte handle mat og gå på posten, ikke måtte stå i lange køer og lete etter populære gaver som er utsolgt overalt. Etter at jeg fikk unger bestemte jeg meg for å ha mest mulig tid til overs til baking, kos og julestemning i desember. Og det har faktisk fungert nokså fint når vi bare planlegger og bruker oktober og november på å fikse det som kan gjøres i god tid før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg strikker julegaver, begynte jeg i mai å tenke på jul. Snart halvveis og innser at begynner å få dårlig tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stella Rose
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Å, ja. Det er august og snart jul.....      🙈🙉🙊

Ja, kun 4 måneder igjen, går fort det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel om en butikk i Skien, som allerede har satt fram nisser og julekuler blant sitt sortiment :nisse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen få gaver da jeg var i Island i sommer,  men orker ikke å styre med jul allerede i august. Begynner heller i desember. Har ikke så mange å kjøpe til. Liten familie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Sola de skrev:

Leste en artikkel om en butikk i Skien, som allerede har satt fram nisser og julekuler blant sitt sortiment :nisse:

Satt frem julepynt allerede i august? Blir jo dritt lei jul før den begynner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Satt frem julepynt allerede i august? Blir jo dritt lei jul før den begynner :fnise:

ikke om man eeeeelsker julen :rodmer:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke startet med noen forberedelser enda, men jeg planlegger å begynne med julegaver snart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 18.01, DysterPytten skrev:

Siden jeg strikker julegaver, begynte jeg i mai å tenke på jul. Snart halvveis og innser at begynner å få dårlig tid.

Hva strikket du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har kjøpt en del gaver, faktisk. Stolt av neg selv, vanligvis stresser jeg rundt 22 desember og har halve lista igjen. 

Anonymkode: eae96...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...