Gå til innhold

Juleforberedelser 2018 er i gang. Hva har du forberedt så langt?


Wonders

Anbefalte innlegg

Pang! Da har vi tippet august med ett nødskrik og jeg er i gang.

I dag handlet jeg på ebay, og gleder meg til å bruke dette personlige settet. Mener jeg kjøpte dette på Panduro for mange år siden, men har nok lagt vekk alt kortlagingsutstyr etter barna kom til verden. Har null tid til dette nå som travel småbarnsmamma.

:tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre::tre:

Jeg har som mål å ha alle julekort fredig frankert og klare til utsending den 1. desember. 

https://www.ebay.com/itm/Personalized-Initials-Wax-Seal-Stamp-Custom-Wedding-Invitation-Sealing-Wax/323164910349?hash=item4b3e21330d%3Am%3AmTXf_EFKIU5VYbfDNM4asEA&var=512254266538&_sacat=0&_nkw=personal+vox+stamp+seal+christmas+30+mm&_from=R40&rt=nc&_trksid=m570.l1313&LH_TitleDesc=0|0

s-l1600.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* Har planlagt årets adventskalender, som forutsetter at jeg er tidlig ute og ordner. Har kjøpt teaterbilletter. Har så vidt luftet tankene om hvor vi skal feire i år (ikke avgjort) med mannen. Så føler jeg er i rute, og gleder meg til den kalenderbiten.

Anonymkode: 3a214...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: Sender du fortsatt julekort? Trodde de fleste hadde slutta med det. Her har det gradvis kommet ferre og ferre julekort for hvert år. I fjor fikk jeg bare to. Jeg blir faktisk glad dess ferre kort jeg får. Da slipper jeg å skrive kort selv, noe jeg hater og som jeg egentlig føler bare har vært en plikt.

Ellers har jeg ikke begynt å tenke på jula engang. Det er fortsatt sommer :)

Anonymkode: e16fc...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker minst mulig på jul, til og med i desember.  I fjor hadde jeg ikke juletre engang, shopper julegaver i desember når jeg får lønn.  Det eneste som lyser opp desember er at det er mer festligheter og flere unnskyldninger for å drikke vin.  Call me shallow.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peonjenta said:

Jeg tenker minst mulig på jul, til og med i desember.  I fjor hadde jeg ikke juletre engang, shopper julegaver i desember når jeg får lønn.  Det eneste som lyser opp desember er at det er mer festligheter og flere unnskyldninger for å drikke vin.  Call me shallow.

Shallow!

Anonymkode: 91077...516

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt juleluer på eBay. Når de kommer skal jeg ta bilde og lage julekort 😀 pleier å lage på photoknudsen. De skal være klar og sendes 1 desember. Det er tradisjon! Ellers har jeg en liste med planlagte julegaver til alle 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på en liste over idéer til julegaver. Har et mål om å kun gi miljøvennlige gaver i år, altså opplevelser, mat/drikke og den slags, så da må jeg i tenkeboksen litt tidligere enn vanlig.

Anonymkode: 83c83...403

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, ElineRB said:

Har bestillt juleluer på eBay. Når de kommer skal jeg ta bilde og lage julekort 😀 pleier å lage på photoknudsen. De skal være klar og sendes 1 desember. Det er tradisjon! Ellers har jeg en liste med planlagte julegaver til alle 

Oi! Hvordan får du til det? Hvordan vet du hva de ønsker seg - har du en krystallkule?

Anonymkode: 91077...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Sender du fortsatt julekort? Trodde de fleste hadde slutta med det. Her har det gradvis kommet ferre og ferre julekort for hvert år. I fjor fikk jeg bare to. Jeg blir faktisk glad dess ferre kort jeg får. Da slipper jeg å skrive kort selv, noe jeg hater og som jeg egentlig føler bare har vært en plikt.

Ellers har jeg ikke begynt å tenke på jula engang. Det er fortsatt sommer :)

Anonymkode: e16fc...397

Syns julekort er koselig jeg :) Vekker gode minner fra barndommen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi! Hvordan får du til det? Hvordan vet du hva de ønsker seg - har du en krystallkule?

Anonymkode: 91077...516

Om jeg hadde hatt krystallkule hadde jeg nok vært ferdig for mange år fremover 😂😉

Det er en liste med ting som jeg har kommet på i forbifarten, ting de har sakt og slikt. Som eksempel så er min søsters barn glad i dinosaurer og jeg har funnet et dinosaur sett. Så når jul nærmer seg kan jeg spørre henne om de har dette settet fra før av og om hun tror de ville likt det. 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt på en liste over idéer til julegaver. Har et mål om å kun gi miljøvennlige gaver i år, altså opplevelser, mat/drikke og den slags, så da må jeg i tenkeboksen litt tidligere enn vanlig.

Anonymkode: 83c83...403

Høres koselig ut 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, ElineRB skrev:

Høres koselig ut 😍 

Ja, ikke sant! Jeg har venner og familie som har alt de trenger og mer til, så jeg ønsker ikke gi en pynteting eller duppeditt som bare ender opp i en skuff. Da er det bedre å gi et minne eller en form for hverdagsluksus som blir brukt opp. :)

Meg du siterte forresten, var ikke meningen å være anonym.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nok med ørten bursdager før jul.

Anonymkode: 19136...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk i gang :biggrin: Jeg er en hobbykeramiker og har laget en hel del skåler, garnboller og telysholdere som står til tørking. De skal bli julegaver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt hvor vi er på julaften, og booket tid hos fotograf for kombinert barnebilder og julekort. Lengre har ikke jeg kommet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...