Gå til innhold

Her er det endelige bevistet på at jorda er flat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så sist jeg fløy fra Kina til California hvordan kom flyet seg over kanten? 

 

Hvis dette er det endelige beviset, så får vi vel endelig fred. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Jorda er åpenbart konkav. Ellers ville jo vannet ha rent ut på sidene.

Anonymkode: 7bdf1...703

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra verdensrommet, det eneste stedet vi kan se hele jorda utenfra, ser den rund ut. Ergo er den rund. 

Anonymkode: 6049c...4d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra verdensrommet, det eneste stedet vi kan se hele jorda utenfra, ser den rund ut. Ergo er den rund. 

Anonymkode: 6049c...4d2

Har du vært der og sett med egne øyne?

Anonymkode: 13f9e...0b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ikke mulig at jorden er flat. Alt i universet er i rotasjon, selv de minste partikler og substanser i hvert atom, roterer.

Magnetfelt har også en sirkulær rotasjon, ut i fra den magnetiske nordpol og inn mot den magnetiske sørpol. Denne sirkulære formasjonen er med på, eller avgjørende for at en planet dannes og for at den blir rund, slik jeg ser det.

Den eneste måten jeg kan se for meg at jorden kunne blitt flat, er visst den er kunstig konstruert, ved å ta asteroider, materie og annet materiale og sette dette sammen bit for bit, for så å få en flat landmasse på plass i bane rundt solen.

Hvis jorden hadde vært flat, så vile det bety at jorden er laget av aliens, og at vi mennesker og alt liv sannsynligvis er klonet, genmanipulert og skapt av utenomjordiske. Vi er da som en farm, en bondegård, hvor vi er en ressurs og fanget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror dere jorden er rund? Fordi dere har blitt fortalt det? At det blir printa inn i hodene våre før vi er store nok til egne meninger? 🤔 jeg tror ikke jorda er rund eller flat. 

Anonymkode: 18919...64b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror dere jorden er rund? Fordi dere har blitt fortalt det? At det blir printa inn i hodene våre før vi er store nok til egne meninger? 🤔 jeg tror ikke jorda er rund eller flat. 

Anonymkode: 18919...64b

Alle som mener noe om dette på KG har meningene sine basert på ting de har hørt eller blitt fortalt. Ingen har hatt mulighet til å sjekke dette selv:fnise:.

Anonymkode: 13f9e...0b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.8.2018 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror dere jorden er rund? Fordi dere har blitt fortalt det? At det blir printa inn i hodene våre før vi er store nok til egne meninger? 🤔 jeg tror ikke jorda er rund eller flat. 

Anonymkode: 18919...64b

Vi med over 130 i IQ har alltid visst at jorden er parallellogram-formet. Dette visste jeg allerede ved fødselen 🙄

Anonymkode: 35157...28e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jorden er hverken rund eller flat, den er 8 kantet 😂

Nei, alle vet at jorden er formet som en banan :opplyser:

Anonymkode: 3a135...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi med over 130 i IQ har alltid visst at jorden er parallellogram-formet. Dette visste jeg allerede ved fødselen 🙄

Anonymkode: 35157...28e

Du hadde over 130 i IQ når du nettopp var født?

Anonymkode: 7bdf1...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 15.8.2018 den 17.14, TrekStar skrev:

Hvis jorden hadde vært flat, så vile det bety at jorden er laget av aliens, og at vi mennesker og alt liv sannsynligvis er klonet, genmanipulert og skapt av utenomjordiske. Vi er da som en farm, en bondegård, hvor vi er en ressurs og fanget.

Gud vil vel kunne regnes som en alien? 

De fleste flatearthers mener at Bibelen beviser at jorden er flat. Og at Gud bare skapte det hele slik. Du bruker bare litt ikke-bibelske ord på samme fenomener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2018 at 8:06 PM, AnonymBruker said:

Fra verdensrommet, det eneste stedet vi kan se hele jorda utenfra, ser den rund ut. Ergo er den rund. 

Anonymkode: 6049c...4d2

Det kan være fake news laget av NASA.

Anonymkode: ae301...9c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...