Gå til innhold

Hva er for dere en liten penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis man er ratt under gjennomsnittet så definerer du det som veldig kort? Ja ja... Og er man 3.5 fingre bred så er man laangt over snittet. Selv er jeg 3 fingre bred og jeg er 3 cm større omkrets enn snittet.
Så med andre ord: det som er rett under snittet, dvs så har vel i snittet minst 1/3 av menn dette, er veldig kort. Det som er så abnormalt stort at kanskje en av 10.000 har det er "stort". Du er ikke sikker på at det ikke bare er du som er stor der nede? :roll:

Anonymkode: c955f...400


Ja, jeg syns en 11 cm penis er veldig kort. Et par centimeter utgjør veldig stor forskjell. 11 cm er ikke "rett under" 14 cm for eksempel. Det er et GODT stykke i mellom, som har enormt mye å si for følelsen av penis.
Angående fingerbredde så blir det vanskelig å si siden jeg ikke vet hvor breie dine fingre er, men har lært at alle menn på internett liker å si at de er noen centimeter større enn snittet. Det spiller egentlig ingen rolle for det er ikke din penis vi diskuterer, heller ikke min vagina, men jeg kan fortelle deg at peniser over snittet slett ikke er "så abnormalt at kanskje 1 av 10.000" har det. Av mine 15 partnere har to stykker hatt kjemper på godt over 20 cm, ganske mange hatt god fin 14-16cm, og 3-4 stykker hatt det jeg ser som veldig liten (og bortkastet). Så det er nok ikke så forferdelig uvanlig å ha over gjennomsnittet heller. Et gjennomsnitt kommer jo faktisk av at en stor andel er på den ene siden og en stor andel på den andre, ikke bare masse små peniser på den ene siden og resten normale. Nei da er det faktisk en god del kjempe store peniser som er med å utgjøre gjennomsnittet også.
Forøvrig kan jeg informere deg om at det er ikke fordi vagina er "stor" at kvinner ikke liker liten penis, men fordi nervene i vagina ikke er spesielt følsomme og det kreves derfor skikkelig stimuli. Således er det viktigere for kvinnens nytelse at penisstørrelsen stimulerer, enn for mannens nytelse at vagina er åletrang, for penis er så sensitiv at den blir stimulert uansett.
En vagina kan ikke bli "stor" med mindre musklene og vevet er revet tvers av, noe som gjerne skjer etter 3-4 fødsler, og ikke av at man har pult 500 pikker. (for eksempel). Vagina er den mest elastiske delen av kroppen i tillegg til munnen, og trekker seg sammen på samme måte. Av å gjøre grimaser og strekke ut munnen med fingrene får man ikke kronisk slappere og større munn. Dette er barneskole anatomi.


 

Anonymkode: 0e5cc...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min erfaring så spiller fasongen på penis hodet mye mer inn enn lengden. 

Det jeg synes er kjedelig er når penis hodet er smalere enn selve staven. Jeg liker å kjenne overgangen. 

Anonymkode: 3b3d7...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:


Ja, jeg syns en 11 cm penis er veldig kort. Et par centimeter utgjør veldig stor forskjell. 11 cm er ikke "rett under" 14 cm for eksempel. Det er et GODT stykke i mellom, som har enormt mye å si for følelsen av penis.
Angående fingerbredde så blir det vanskelig å si siden jeg ikke vet hvor breie dine fingre er, men har lært at alle menn på internett liker å si at de er noen centimeter større enn snittet. Det spiller egentlig ingen rolle for det er ikke din penis vi diskuterer, heller ikke min vagina, men jeg kan fortelle deg at peniser over snittet slett ikke er "så abnormalt at kanskje 1 av 10.000" har det. Av mine 15 partnere har to stykker hatt kjemper på godt over 20 cm, ganske mange hatt god fin 14-16cm, og 3-4 stykker hatt det jeg ser som veldig liten (og bortkastet). Så det er nok ikke så forferdelig uvanlig å ha over gjennomsnittet heller. Et gjennomsnitt kommer jo faktisk av at en stor andel er på den ene siden og en stor andel på den andre, ikke bare masse små peniser på den ene siden og resten normale. Nei da er det faktisk en god del kjempe store peniser som er med å utgjøre gjennomsnittet også.
Forøvrig kan jeg informere deg om at det er ikke fordi vagina er "stor" at kvinner ikke liker liten penis, men fordi nervene i vagina ikke er spesielt følsomme og det kreves derfor skikkelig stimuli. Således er det viktigere for kvinnens nytelse at penisstørrelsen stimulerer, enn for mannens nytelse at vagina er åletrang, for penis er så sensitiv at den blir stimulert uansett.
En vagina kan ikke bli "stor" med mindre musklene og vevet er revet tvers av, noe som gjerne skjer etter 3-4 fødsler, og ikke av at man har pult 500 pikker. (for eksempel). Vagina er den mest elastiske delen av kroppen i tillegg til munnen, og trekker seg sammen på samme måte. Av å gjøre grimaser og strekke ut munnen med fingrene får man ikke kronisk slappere og større munn. Dette er barneskole anatomi.

Anonymkode: 0e5cc...257

Måling av 15.000 menn:
https://www.side3.no/dittsexliv/sa-hvor-stor-er-egentlig-en-normal-penis-4273056

Snittet på lengde er 13.12 cm, og at du mener 2 cm mindre klassifiserer som "veldig lite" sier nok om deg egentlig.

Man ser også på kartet for oppmålingen der at mindre enn 1% har 20 cm+, så at du har hatt to stykker på "godt over 20" når den største av 15.000 person var 21cm viser at du enten er like dårlig som kvinner flest når det kommer til øyemål på størrelsen, eller at du lyver.

Ja det er barneskole anatomi, og jeg ser at du ikke helt behersker denne anatomien så jeg kan finne frem t-skjeen. På samme måte som menn har større og mindre peniser så har også kvinner trangere og videre vagina helt naturlig. At du mener at dette ikke eksisterer hos kvinner uten en form for fysisk skade viser din umodenhet og at du tydeligvis trenger å ta dette barneskolekurset i anatomi en gang til.

Anonymkode: c955f...400

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måling av 15.000 menn:
https://www.side3.no/dittsexliv/sa-hvor-stor-er-egentlig-en-normal-penis-4273056

Snittet på lengde er 13.12 cm, og at du mener 2 cm mindre klassifiserer som "veldig lite" sier nok om deg egentlig.

Man ser også på kartet for oppmålingen der at mindre enn 1% har 20 cm+, så at du har hatt to stykker på "godt over 20" når den største av 15.000 person var 21cm viser at du enten er like dårlig som kvinner flest når det kommer til øyemål på størrelsen, eller at du lyver.

Ja det er barneskole anatomi, og jeg ser at du ikke helt behersker denne anatomien så jeg kan finne frem t-skjeen. På samme måte som menn har større og mindre peniser så har også kvinner trangere og videre vagina helt naturlig. At du mener at dette ikke eksisterer hos kvinner uten en form for fysisk skade viser din umodenhet og at du tydeligvis trenger å ta dette barneskolekurset i anatomi en gang til.

Anonymkode: c955f...400

Da jeg så ned på min i dag morges fikk jeg bekreftet at den statistikken du viser til her ikke kan stemme. Jeg er ikke den eneste med større enn 21 cm der jeg bor. Så kutt ut å trekk inn snittet samlet i hele verden. Demografiske forskjeller gjør at ikke alle kjenner seg igjen i statistikken du mener gjelder i alle områder. Hva 15000 indere har er for meg rennende likegyldig,  jeg er vestlending og har dame som er skapt for menn fra samme landsdel. I India ville hun vært større enn 90% av mennene og her hjemme er hun ei dame på snittet høy. Så like barn leker best. Sånn er det bare. Så glem den statistikken og lev der du er. Norsk kølle er ikke 13,5 cm i snitt når den er happy. Til det er vi for mange som trekker opp. 

Anonymkode: a280b...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 17,5 cm , og opplever at den er for stor for noen kvinner. Spesielt de to asiatiske damene jeg har vært inni.

Anonymkode: 5deb6...415

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måling av 15.000 menn:
https://www.side3.no/dittsexliv/sa-hvor-stor-er-egentlig-en-normal-penis-4273056

Snittet på lengde er 13.12 cm, og at du mener 2 cm mindre klassifiserer som "veldig lite" sier nok om deg egentlig.

Man ser også på kartet for oppmålingen der at mindre enn 1% har 20 cm+, så at du har hatt to stykker på "godt over 20" når den største av 15.000 person var 21cm viser at du enten er like dårlig som kvinner flest når det kommer til øyemål på størrelsen, eller at du lyver.

Ja det er barneskole anatomi, og jeg ser at du ikke helt behersker denne anatomien så jeg kan finne frem t-skjeen. På samme måte som menn har større og mindre peniser så har også kvinner trangere og videre vagina helt naturlig. At du mener at dette ikke eksisterer hos kvinner uten en form for fysisk skade viser din umodenhet og at du tydeligvis trenger å ta dette barneskolekurset i anatomi en gang til.

Anonymkode: c955f...400

Nå må dere snart få inn i hode at den ,og dem fleste såkalte undersøkelser er til for å trøste usikre menn ! Ikke rart hun syns en penis på 11 cm er veldig liten ,for jeg med litt over 13 blir også betegnet som veldig liten ,og som regel den minste mine partnere har vært borti ! Jeg var rystet i starten ,men har bare innsett at sånn er det ,og at snittet nok er en god del mer .Men det finnes andre målinger også som sier litt mer om de virkelige fakta ! 

https://www.femina.dk/dit-liv/sex/penis-stoerrelse-hvad-er-normalt

http://www.the-penis.com/size1.html

Anonymkode: 9ea03...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere skal jo ikke måle fra benet, altså dere får jo ikke dytta hele lengden inn til benet inn i fitta vår heller! Er jo diverse skjellett, kroppsanatomi, baller, posisjon osv som gjør at dere må trekke fra minst 5 cm om dere måler fra benet.
Man skal måle fra oversiden av penisrota, altså der svampelegemet starter!!!! Det som skal inn i oss damer! :)

 

Anonymkode: 0e5cc...257

Det er faktisk måling fra skambeinet som er den vitenskapelig anerkjente målemetoden. (BPEL). Svært tynne personer har nesten hele lengden synlig, mens hos overvektige så kan flere cm skjules bak fettlag. Det er ikke sånn at hvis en person går ned i vekt så blir penisen større, det er bare mer som blir synlig. BPEL gir en måling som ikke varierer om man går opp eller ned i vekt. 

Anonymkode: fb4c1...8d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere skal jo ikke måle fra benet, altså dere får jo ikke dytta hele lengden inn til benet inn i fitta vår heller! 
 

Anonymkode: 0e5cc...257

Ummm jo? Går du balls deep støter benet mot bekkenet. Hvis du rir mannen og lener deg bakover, får du en god del cm ekstra, da får du alle de centimeterne man finner på siden av pungen. 

Anonymkode: 3ba7f...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er er rundt 16 hm lang, har en omkrets på 16 cm. Ikke i nærheten av å få den gjennom en dopapirrull, og mange kondomer kan jeg bare glemme å få tredd på. Blir bare stress. Selv synes jeg den var liten da jeg var yngre, tenkte da bare på lengde. Senere har jeg innsett at jeg er fornøyd, dessuten driter jeg langt mer i hvordan den oppfattes. Aldri har noen klagd, heller tvert om.

Anonymkode: 0de24...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke den eneste med større enn 21 cm der jeg bor.

Anonymkode: a280b...e07

 

🤣

 

Er jeg den eneste som synes dette er fantastisk morsomt?

 

Quote

jeg er vestlending og har dame som er skapt for menn fra samme landsdel.

Som en vestlending med dame, kjenner du fryktelig mye til penisene der du bor. 

Anonymkode: 3ba7f...9a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2018 den 11.47, AnonymBruker skrev:

Nei, de aller fleste går gjennom en dorullhylse. Det er kun de som har en god del over normalen som ikke passer.

Anonymkode: c955f...400

Det stemmer jo ikke. De "ALLER FLESTE" går IKKE gjennom dorullen. Man har en helt normal, og på øvre del av normalsjiktet når man ikke får penisen gjennom en dorullhylse. Man har ikke "en god del over normalen".
Du trenger ikke snakke ned normalen bare fordi din er ekstra liten og på nedre sjiktet av normalsnittet(eller mindre)!
 

Anonymkode: 0e5cc...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg så ned på min i dag morges fikk jeg bekreftet at den statistikken du viser til her ikke kan stemme. Jeg er ikke den eneste med større enn 21 cm der jeg bor. Så kutt ut å trekk inn snittet samlet i hele verden. Demografiske forskjeller gjør at ikke alle kjenner seg igjen i statistikken du mener gjelder i alle områder. Hva 15000 indere har er for meg rennende likegyldig,  jeg er vestlending og har dame som er skapt for menn fra samme landsdel. I India ville hun vært større enn 90% av mennene og her hjemme er hun ei dame på snittet høy. Så like barn leker best. Sånn er det bare. Så glem den statistikken og lev der du er. Norsk kølle er ikke 13,5 cm i snitt når den er happy. Til det er vi for mange som trekker opp. 

Anonymkode: a280b...e07

Haha ja når du måler med øyemål, og er mann der menn er kjent for å slenge på en god del ekstra cm, så er det klart at du sikkert er større enn 21. Og jeg liker at du har vært borti såpass mange peniser at du har fått bekreftet at det er mange andre med større enn 21 cm der du bor. Det forekommer selvsagt at man har større da dette er en måling av 15.000 personer, men dette tilsier da at sjansen er mindre enn en per 15.000. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du sammenligner dette med indere, men du føler deg kanskje litt usikker og trenger å rakke ned på andre for å bedre selvfølelsen? Nei det er vel kanskje 14 basert på feks det som er skrevet i Dagbladet.
https://www.rb.no/kropp/sex/sex-og-samliv/verdenskartet-basert-pa-penisstorrelser/s/5-43-337288
Men når du innrømmer at du bruker øyemål til å måle størrelsen så er det klart at målene dine blir helt feil :)
 

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Det stemmer jo ikke. De "ALLER FLESTE" går IKKE gjennom dorullen. Man har en helt normal, og på øvre del av normalsjiktet når man ikke får penisen gjennom en dorullhylse. Man har ikke "en god del over normalen".
Du trenger ikke snakke ned normalen bare fordi din er ekstra liten og på nedre sjiktet av normalsnittet(eller mindre)!
 

Anonymkode: 0e5cc...257

En dorull er 14 cm i omkrets (målt på yttersiden, så kanskje det er reelt 13.5 inne) mens gjennomsnittelig tykkelse er 11,66 cm i følge målingen av 15.000 menn. Da sier det seg selv at de fleste går gjennom dorullen, for hvis man ikke går gjennom er man 2 cm+ over snittet. Du virker ganske ung og usikker med måten du svarer på her, men jeg kan forsikre deg om at din penis sikkert også duger helt greit til sex selv om du kanskje skulle føle deg usikker på størrelsen :)

Anonymkode: c955f...400

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har ca 18 cm ,enn ca 12 cm ! 

Anonymkode: 9ea03...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:


 

En dorull er 14 cm i omkrets (målt på yttersiden, så kanskje det er reelt 13.5 inne) mens gjennomsnittelig tykkelse er 11,66 cm i følge målingen av 15.000 menn. Da sier det seg selv at de fleste går gjennom dorullen, for hvis man ikke går gjennom er man 2 cm+ over snittet. Du virker ganske ung og usikker med måten du svarer på her, men jeg kan forsikre deg om at din penis sikkert også duger helt greit til sex selv om du kanskje skulle føle deg usikker på størrelsen :)

Anonymkode: c955f...400


Jeg er forsåvidt kvinne så jeg har et knippe av penisstørrelser å sammenligne med. Og som andre har påpekt, hvem er det egentlig som tror på disse statestikkene? En professor med liten penis som har plukket ut noen svar.
En måling av 15.000 stk kan ikke si noe som helst om gjennomsnittet på landsbasis i norge. Hvem er disse undersøkelsen er gjort på? Ingen vi kjenner? Neivel så ingen representative for vårt sexliv heller.
Det er åpenbart du som har peniskomplekser og er usikker på størrelsen siden du må komme med så mye svada her å forsvare peniser på centimeterne. Som sagt, et par centimeter har mye å si for åssen det føles, så om snittet er på 12,5-16 cm, så er midten av snittet litt over 14 cm men 16 er fortsatt en del av snittet. Det er derfor ikke unormalt og kun 1 av 10.000 som du hevder i det hele tatt.

Anonymkode: 0e5cc...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er forsåvidt kvinne så jeg har et knippe av penisstørrelser å sammenligne med. Og som andre har påpekt, hvem er det egentlig som tror på disse statestikkene? En professor med liten penis som har plukket ut noen svar.
En måling av 15.000 stk kan ikke si noe som helst om gjennomsnittet på landsbasis i norge. Hvem er disse undersøkelsen er gjort på? Ingen vi kjenner? Neivel så ingen representative for vårt sexliv heller.
Det er åpenbart du som har peniskomplekser og er usikker på størrelsen siden du må komme med så mye svada her å forsvare peniser på centimeterne. Som sagt, et par centimeter har mye å si for åssen det føles, så om snittet er på 12,5-16 cm, så er midten av snittet litt over 14 cm men 16 er fortsatt en del av snittet. Det er derfor ikke unormalt og kun 1 av 10.000 som du hevder i det hele tatt.

Anonymkode: 0e5cc...257

Jo, det er faktisk veldig unormalt å ha 20cm+ penis. Jeg skjønner heller ikke at du gidder å utgi deg for å være kvinne kun for å kverulere på noe du ikke har noe kunnskap rundt :)

Tja, tror du på statestikken om at jorden blir varmere? Tror du på statistikken om at færre kvinner er i fulltidsjobb enn menn? Så du velger altså selektivt hvilken statestikk du vil tro på siden den samsvarer med dine egne tanker om tema? Det er dessverre ikke slik vitenskapen fungerer ;) Til din informasjon så tipper jeg at ingen av dine venninner har blitt spurt om de jobber deltid eller fulltids for så å bli integrert inn i statestikken for dette, men det endrer ikke faktum av at statistikken stemmer.

Selvsagt har et par cm noe å si for følelsen, hvorfor mener du at det ikke har det? Merkelig tenkt av deg i hvert fall. Jeg ser du ikke helt skjønner hva et gjennomsnitt er. Et gjennomsnitt er ett enkelt tall. Man kan si at normalverdien for peniser sin lengde er 12,5-16 og både 16 og 12,5 vil være innenfor dette ja, men snittet er 14. Er du over dette så er du over snittet. Er du under så er du under. Så enkelt er det faktisk ;)

Anonymkode: c955f...400

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha ja når du måler med øyemål, og er mann der menn er kjent for å slenge på en god del ekstra cm, så er det klart at du sikkert er større enn 21. Og jeg liker at du har vært borti såpass mange peniser at du har fått bekreftet at det er mange andre med større enn 21 cm der du bor. Det forekommer selvsagt at man har større da dette er en måling av 15.000 personer, men dette tilsier da at sjansen er mindre enn en per 15.000. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du sammenligner dette med indere, men du føler deg kanskje litt usikker og trenger å rakke ned på andre for å bedre selvfølelsen? Nei det er vel kanskje 14 basert på feks det som er skrevet i Dagbladet.
https://www.rb.no/kropp/sex/sex-og-samliv/verdenskartet-basert-pa-penisstorrelser/s/5-43-337288
Men når du innrømmer at du bruker øyemål til å måle størrelsen så er det klart at målene dine blir helt feil :)
 

En dorull er 14 cm i omkrets (målt på yttersiden, så kanskje det er reelt 13.5 inne) mens gjennomsnittelig tykkelse er 11,66 cm i følge målingen av 15.000 menn. Da sier det seg selv at de fleste går gjennom dorullen, for hvis man ikke går gjennom er man 2 cm+ over snittet. Du virker ganske ung og usikker med måten du svarer på her, men jeg kan forsikre deg om at din penis sikkert også duger helt greit til sex selv om du kanskje skulle føle deg usikker på størrelsen :)

Anonymkode: c955f...400

Slapp helt av. Her dingler det en slapp på 17 som blir betydelig større som happy. Ikke uvanlig det i bygdenorge.

Anonymkode: a280b...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om de har tatt med Kina, India og Nord-Korea i den undersøkelsen er det ikke rart snittet er kort. Finnes det en undersøkelse fra Europa mon tro?

Anonymkode: 56e4c...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om de har tatt med Kina, India og Nord-Korea i den undersøkelsen er det ikke rart snittet er kort. Finnes det en undersøkelse fra Europa mon tro?

Anonymkode: 56e4c...e7c

ja :) 

https://www.femina.dk/dit-liv/sex/penis-stoerrelse-hvad-er-normalt

Anonymkode: 9ea03...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså har 6% mer enn 24 cm i Europa. Så vipps, min er ikke uvanlig stor allikevel. Så kvinner med litt erfaring vet at det finnes menn der ute som er nær dobbel i lengden og i volum flere ganger større. Så statistisk som gjelder hele verden er ikke adekvat som argument her lokalt. 

Anonymkode: a280b...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...