Gå til innhold

Kan man bruke mobilen som normalt på fly


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Jeg vet alt om det. Hadde flyskrekk i mange år, måtte fly flere turer i mnd i forbindelse med jobb. Helt jævlig var det. Kunne ikke ta beroligende på turene heller, skulle kjøre leiebil etter landing.

Så gikk jeg på SAS sitt flyskrekkurs og ble kurert :) Anbefales virkelig om man må fly mye. Nå tar jeg beroligende/sovepiller kun hvis jeg skal fly langt (ferie). Og ja, et minutt føles som et kvarter på fly. 

Har det helt likens, reiser kun pga jobb to ganger i året og er like redd hver gang. Denne gang reiser jeg alene for første gang, har ikke brukt å ta beroligende, har ikke god erfaring med sånt..

Men går vel bra denne gang og, kanskje jeg prøver flyskrekk kurs en dag ja!😁👏

Anonymkode: 2e717...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det helt likens, reiser kun pga jobb to ganger i året og er like redd hver gang. Denne gang reiser jeg alene for første gang, har ikke brukt å ta beroligende, har ikke god erfaring med sånt..

Men går vel bra denne gang og, kanskje jeg prøver flyskrekk kurs en dag ja!😁👏

Anonymkode: 2e717...df6

Det går nok bra. Noe som hjalp meg underveis, var å puste med magen. Høres veldig simpelt ut, men når man først lærer seg den pusteteknikken, er det utrolig hva den kan gjøre med en redd sjel :) Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Det går nok bra. Noe som hjalp meg underveis, var å puste med magen. Høres veldig simpelt ut, men når man først lærer seg den pusteteknikken, er det utrolig hva den kan gjøre med en redd sjel :) Lykke til! 

Skal prøve, tusen takk!😁😀

Anonymkode: 2e717...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...