Gå til innhold

Er det flere som har dette?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest **§§**

Mellom eggløsning og mensen får jeg alltid en slags utflod som lukter veldig spesielt. Det er denne som gjør at jeg vet at mensen er på vei. Noen som vet om det er dette som er el. slim?

Hvis det ikke er det, kan man få dette selv om man er gravid? Har lest et sted at noen skriver at de hadde alle tegnene på at mensen skulle komme, men så var de gravid. Gjelder det også denne utfloden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hei, lurer på noe av det samme på graviditetsforum. I mitt tilfelle får jeg det ikke så veldig ofte, men akkurat nå er det ganske mye......... Så vi får avvente om det er flere med samme symptomer.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

jeg får også dette før hver mens, da vet jeg at det er på vei..godt å vite at eg ikke er den eneste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst noe med at utfloden er annerledes etter hvor man er i syklusen, ja. Husker søsteren min holdt et lengre foredrag om det til meg, hun var litt opptatt av naturlig prevensjon, hvis man bruker det som prevensjonsmetode, er det visst nyttig å følge med på konsistens, lukt etc. på utfloden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst noe med at utfloden er annerledes etter hvor man er i syklusen.

Slimet rundt eggløsning er ofte blankt, seigt og litt slimete. Bruker ikke å lukte noe særlig, men dette er selvfølgelig individuellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uinnlogget

Jeg leste inne på snartgravid.com at man ofte har en såkalt "østrogenbølge" mellom eggeløsning og mensen. Dette (for de som temper) følges ofte av en dip i temperaturen. For min del så var dette også fulgt av en del utlod som hadde en viss lukt. Kan godt hende det var dette du hadde? El-slim er vel for det meste rundt e.l, og har jo et veldig distinkt utseende (slimete ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...