Gå til innhold

Dere som sendte rundt nakenbilder av dere som ungdom, hvorfor gjorde du det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er nysgjerrig. Hadde selv ei venninne som gjorde det. La seg naken i sengen, tok bilder av seg og sendte rundt.
Likevel syntes hun synd på seg selv fordi folk lo, spredde bildene og ble litt jævlige.. 

Anonymkode: e5410...63a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter heller hvorfor de gjør det. De ber jo nesten om at bildene skal deles videre, når de er så korttenkte

Anonymkode: 70ae4...acd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet med det når det plutselig gikk rykte om at analåpningen min var så mørk. Det var skikkelig pinlig, og jeg vurderer bleking. 

Anonymkode: 78b85...730

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke heeeelt det regnes som ungdom, men jeg sendte til kjæresten min da jeg var 19. Ingen med ansikt. Jeg gjorde det fordi vi bodde et stykke fra hverandre og bruke det som forspill til vi møttes igjen. Han sendte meg bilder også, så det gikk begge veier. På det tidspunktet tenkte jeg at han aldri verden ville vise dem til noen eller sende dem videre, men tvilen kommer jo krypende nå mange år senere. 

Anonymkode: e7161...686

AnonymBruker
Skrevet

acd: Det skulle jo selvsagt være fatter ikke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte meg veldig alene som ungdom. Fra internett fikk jeg oppmerksomhet og sendte bilder. Dumt, kanskje, for jeg vet egentlig ikke hvem det var.

Det handlet om bekreftelse for min del

Anonymkode: 21450...12f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ekstremt høy sexdriv, selvtillit og nysgjerrighet for sex ved et vendepunkt i livet. Sendte bilder rundt for å friste jevnaldrende gutter. Jeg husker jeg syns det var gøy og spennende, ingen trist bakgrunn eller vonde følelser. Jeg var en stygg andunge, da, så da jeg ble en svane kjente jeg på en slags makt. Når jeg ser tilbake på jenta jeg var så er det ganske cringe, men der og da, for 15 år siden, så var det gøy.

Anonymkode: e62fc...3c5

• Liker 1
Skrevet

Var usikker og trengte bekreftelse. Var ikke mange jeg sendte til og tok aldri med ansiktet. Om noen av bildene kom på aveie bryr jeg meg ikke så mye om, da ikke ansiktet mitt var avbildet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var kåt, likte oppmerksomhet, naiv for hvordan nettet fungerer og brukte det som del av flørting og forspill. Men var ikke mer naiv enn at jeg aldri tok bilder med ansikt eller gjenkjennelige ting i bakgrunnen.

Hadde ikke hatt noe problem med å gjøre det om jeg fortsatt var singel egentlig. Med mindre jeg ble kjendis.

Anonymkode: b4813...3f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel sendt i hovedsak fordi jeg var kåt og ville ha litt oppmerksomhet fra motsatt kjønn, siden jeg aldri får det til ellers. Om det er på avveie eller ikke spiller ingen rolle for min del siden jeg aldri har sendt bilde av ansiktet mitt til de jeg har pratet med.

Anonymkode: 1db2d...fa5

• 2 måneder senere...
Skrevet

Gjør det forsåvidt fremdeles. Ser ikke noe gale i å sende og motta nakenbilder sålenge man passer på at ansiktet/ lett gjenkjennelige ting ikke vises.

Anonymkode: 5767c...582

• Liker 1
Skrevet

Jeg var ung og trengte pengene.

Anonymkode: 7eb66...484

Skrevet

Var ung, dum og ekstremt usikker. 

Anonymkode: 7fda5...f09

Skrevet

Umoden, dum, selvdestruktiv og usikker.

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva du mener med å sende "rundt", jeg har aldri fyrt av nakenbilder til fullt av randoms for og få oppmerksomhet.

Men jeg har sendt - og sender fortsatt - til for eksempel kjærester og elskere. Det er fordi man er kåt og utveksler litt sexy ord og bilder, da. 

Alle nakenbilder har vært uten hode. Og jeg bruker snap nå såklart, og siden jeg ikke sender til randoms har jeg heller aldri opplevd at noen har tatt screenshot. Skal vel sies at jeg sikkert var 18 før jeg sendte mitt første lettkledde bilde, vokste ikke opp med kameratelefon. Det er vel sikkert noe jeg skal være glad for.

Men sendt til riktig person så er jo nakenbilder topp stemning spør du meg, det kommer jeg til å fortsette med så lenge jeg har sexlyst. 

Anonymkode: c51ba...dee

Skrevet

Tråden er ryddet for verving av intervjuobjekter

Minner om følgende regel

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

* Datainnsamling, verving av intervjuobjekter eller lignende. Bruk av forumet til jobb- eller studiesammenheng er ikke tillatt. Å bruke forumet til hjelp for å finne informasjon eller diskutere et tema er ok.

Perelandra, mod.

• Liker 2
Skrevet
På 7.8.2018 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter heller hvorfor de gjør det. De ber jo nesten om at bildene skal deles videre, når de er så korttenkte

Jepp. Har aldri sendt nakenbilde, men har fått av kjæresten. Selv kunne jeg aldri sviktet han ved å sende det videre, men jeg vet at noen gjør det

Anonymkode: 0b0ca...064

Skrevet

Da jeg var 14 sendte jeg puppebilde til 2 gutter som spurte om bilde fordi jeg var dum, hadde en bakgrunn som den "stygge" jenta som ingen ville ha, følte selvtilliten kom opp da jeg ble spurt om slikt å ble kalt deilig å sånn.. var aldri kåt, men ville få en slags bekreftelse tror jeg på at jeg var pen og folk hadde lyst på meg.. siden da har jeg aldri sendt. føler ikke behover for å vise kroppen min frem til hvem som helst, synes det er litt nasty av folk å eksponere seg på den måten 

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg som 14-åring fikk drapstrusler hvis jeg ikke sendte. Turte ikke si noe til mamma eller pappa, var livredd både fordi det var flaut å sende bildene, skremmende å få drapstrusler, redd for at bildene skulle bli spredt og redd for at mamma og pappa skulle finne det ut og hate meg

• Liker 2
Skrevet

Tok aldri direkte nakenbilder, men med undertøy. Det gjorde jeg for å få bekreftelse

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...