Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Khloe P.T skrev:

Min siste sesong. Det blir for dumt når vinneren seirer på "sjarm" ...

dette har vært en slitsom sesong der homofile har fått fronte sin legning, som jeg tar anstøt til. Dans som bør få fokuset sitt ikke legningen hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke TV2 en ideell organisasjon akkurat. Det et en bedrift som eksisterer for å tjene penger ved blant annet å skape underholdningsprogram (som Skal vi danse er).

Anonymkode: e8593...877

Som sagt, det får de til i andre programmer. De sender jo farmen uten seerstemmer feks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det ikke var seere som stemte, så ville dem helt sikkert ikke sett på programmet. Dessuten er hele formålet til produksjonen å tjene penger, og jeg kan ikke annet enn å tro det er store summer produksjonen tjener på programmet siden det er så mange aktører som slipper til for å gjøre tv sendingen fantastisk. Dessuten har dem frikjøpt danserne fra sine andre verv for å være 100 % fokusert på dansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Sophie Elise, som i mine øyne «vant» årets skal vi danse med sin rørende dans der hun berøre temaet nettmobbing, hva det gjør med deg og hvordan du reise deg opp og er en overlever 👍🏻 Viktig tema, en utførelse som gjorde i hvertfall meg imponert og ja så felte jeg noen tårer faktisk. Det liker jeg, at det rører 👍🏻 Pokalen er din 🏆😀👏

Jeg så ikke finalen, da ingen av finalistene har nevneverdige danseferdigheter og med det har de ikke fenget meg nok. Og jeg skjønner på enkelte at slik ble det i finalen også. Et par av dommerne hevder de hovedsakelig dømmer dans, slutt med det! Om dere gjorde det ville vi hatt noen som var utrolig gode til å danse i denne finalen. Jan Gunnar står der fordi de to kvinnelige dommerne ikke har fokus på dans, men sjarm og utseende. Å dele ut 10-ere, klemmer og omtrent rødme når det er semifinale er ikke en semifinale verdig. Skjerpings damer! At det kribler litt her og der må ikke fjerne fokuset fra de faktiske danseferdighetene 😂

Anonymkode: 96cea...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er kritikkverdig at Anette som profesjonell danser ikke har fått Einar til å DANSE. Det er tross alt hun som er ansvarlig for koreografien. Det er han, deltakeren, som skal skinne, ikke hun. Vi vet at hun er flink til å danse, den som skal bevise noe, er Einar. Sjarm har han i massevis, men danseferdigheter? Aner ikke, for han har for det meste stått stille mens Anette danser rundt ham. 

Anonymkode: 71b00...228

Enig! 👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Egenskap skrev:

dette har vært en slitsom sesong der homofile har fått fronte sin legning, som jeg tar anstøt til. Dans som bør få fokuset sitt ikke legningen hele tiden. 

Der deler vi ikke syn! Homofile er vel som heterofile; FORSKJELLIGE. Enkelte gjør mer av seg uavhengig av legning. Nå vet jeg ikke om du tenker på dommeren, deltageren eller ev en skjult homofil, men ingen har oppført seg dårlig i mine øyne. Tore er forøvrig en herlig mann i mine øyne  ❤️ 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Khloe P.T skrev:

Der deler vi ikke syn! Homofile er vel som heterofile; FORSKJELLIGE. Enkelte gjør mer av seg uavhengig av legning. Nå vet jeg ikke om du tenker på dommeren, deltageren eller ev en skjult homofil, men ingen har oppført seg dårlig i mine øyne. Tore er forøvrig en herlig mann i mine øyne  ❤️ 

Helt enig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Einar var jo helt tydelig den beste! Herregud JG kan ikke danse.

Anonymkode: 4c8c3...46d

Einar danset jo ikke. Men det er ikke hans feil, er danseren som har ansvar for koreografien. Koreografiene deres har som regel vært at Einar står så godt som stille mens danseren danser rundt ham. Kritikkverdig av danseren. Så om Einar kan danse, vites egentlig ikke.

JG har hatt stor fremgang, og i motsetning til Einar, har han hatt koreografi utover å stå stille. Takket være en dansepartner som skjønner at det er deltakeren som skal vises frem, ikke henne selv.

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Einar danset jo ikke. Men det er ikke hans feil, er danseren som har ansvar for koreografien. Koreografiene deres har som regel vært at Einar står så godt som stille mens danseren danser rundt ham. Kritikkverdig av danseren. Så om Einar kan danse, vites egentlig ikke.

JG har hatt stor fremgang, og i motsetning til Einar, har han hatt koreografi utover å stå stille. Takket være en dansepartner som skjønner at det er deltakeren som skal vises frem, ikke henne selv.

Anonymkode: 71b00...228

Word! 

Anonymkode: a6bc8...3d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å gratulere einar med vel fortjent seier og skal vi danse vinner av 2018. 

Slik jeg forstår det så var einar aldri i duell. Det betyr han har visst god dansekvalitet ovenfor alle tv stemmere. Det kan man ikke ta i fra Einar og fansen som har løftet han frem til å bli den beste danseren i løpet av 2018. 

Slik jeg også forstår det så er einar den eldste som har vunnet skal vi danse, dette skal vi selvsagt hylle og ikke ta fra gleden til einar for en fremragende prestasjon på dansegulvet. Dessuten einar og anette klikket utrolig godt sammen, til å få frem kvaliteten i dansen og mennesket frem. 

Derfor en stor gratulasjon til einar for å ha funnet en glede som finnes i sportsdans. Og hans dansepartner anette. 

🏆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar var er verdig vinner! Dans handler ikke bare om teknikk, den handler om å formidle følelser og en opplevelse. Jeg husker flere av Einar sine danser, men få av de andre sine. Han har hatt utvikling, har en dyktig partner som lager gode koreografier og mannen er tross alt 54 år gammel. Det å lære seg noe helt nytt når man er så voksen er ikke lett. Bare det at kroppen hans har tålt all treningen er imponerende i seg selv 🙂 Om den beste danseren skulle vunnet, var Thea soleklart best teknisk. 

Anonymkode: bfec2...f72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Einar danset jo ikke. Men det er ikke hans feil, er danseren som har ansvar for koreografien. Koreografiene deres har som regel vært at Einar står så godt som stille mens danseren danser rundt ham. Kritikkverdig av danseren. Så om Einar kan danse, vites egentlig ikke.

JG har hatt stor fremgang, og i motsetning til Einar, har han hatt koreografi utover å stå stille. Takket være en dansepartner som skjønner at det er deltakeren som skal vises frem, ikke henne selv.

Anonymkode: 71b00...228

Har vi sett på samme program?😂  Flertallet av dansene til Einar, danser han jo? I hvertfall de siste ukene.  Jeg syns han har vært utrolig flink, og hatt en voldsom utvikling. JG var god allerede fra dag én. Syns begge var verdige vinnere, og hadde ikke blitt lei meg dersom JG heller hadde vunnet. Det jeg ble lei meg over, det var da Thea måtte reise hjem :( Hun var én av dem jeg kunne tenke meg å se i finalen. Hun var også god allerede fra dag én. 

Anonymkode: b0d24...dc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/18/2018 at 1:15 AM, Egenskap said:

dette har vært en slitsom sesong der homofile har fått fronte sin legning, som jeg tar anstøt til. Dans som bør få fokuset sitt ikke legningen hele tiden. 

Og jeg tar anstøt til hat mot mennesker som kun har vært seg selv. Det er mye som må unngås på TV hvis man blir støtt av noe så enkelt som mennesker som bare... er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vi sett på samme program?😂  Flertallet av dansene til Einar, danser han jo? I hvertfall de siste ukene.  Jeg syns han har vært utrolig flink, og hatt en voldsom utvikling. JG var god allerede fra dag én. Syns begge var verdige vinnere, og hadde ikke blitt lei meg dersom JG heller hadde vunnet. Det jeg ble lei meg over, det var da Thea måtte reise hjem :( Hun var én av dem jeg kunne tenke meg å se i finalen. Hun var også god allerede fra dag én. 

Anonymkode: b0d24...dc5

Ja, det er min mening. Einar er skjønn, men dansepartneren virket mer opptatt av å vise frem sine danseferdigheter enn deltakerens. Noe som ikke er Einars feil (som nevnt), det er danserne som har ansvar for koreografien. 

Enig i at Thea var flink. Hun har langt færre følgere enn f.eks. Martine Lunde, så det er ikke rart hun fikk færre stemmer til tross for at hun rent teknisk var langt flinkere enn Lunde. På samme måte som Einar vant over JG, til tross for at JG fikk flere stemmer fra dommerne (og dermed, ifølge profesjonelle, var flinkere enn Einar) - folket bestemmer, og danseferdigheter er ikke nødvendigvis det folk tenker på når man stemmer. 

Anonymkode: 71b00...228

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Denne sesongen av Skal Vi Danse hadde visst "tidenes laveste seer-tall" ifølge en nettavis nå.  

 Kanskje folk flest endelig har begynt å gå lei...    

Anonymkode: c8f5e...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som kan hjelpe meg? Fikk ikke sett finalen, men tok den opp og ligger her med influensa og ser den nå. Da blir Igor spurt hvordan det føles og vinne fordi han har vunnet 2 ganger og han svarer: jeg skulle egentlig vunnet 4. Jeg husker at han vant med Hanne og med Agnete, men er det noen som husker hvem han sto i finalen med og tapte med de andre to gangene? 

Anonymkode: 988c7...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han har danset med Aylar i 2010, Kari Traa i 2011, og Elin Tvedt i 2009, men om han kom til finalen sammen med noen av dem husker jeg ikke. Vil tro det er Aylar og Kari Traa han kom til finalen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anki- skrev:

Ser at han har danset med Aylar i 2010, Kari Traa i 2011, og Elin Tvedt i 2009, men om han kom til finalen sammen med noen av dem husker jeg ikke. Vil tro det er Aylar og Kari Traa han kom til finalen med.

Takk, ja det var med aylar og Kari han kom i finalen med 👍💐 

jeg skulle ønske som a43 over her at det var et sted man kunne sett alle sesongene. Det hadde vært moro 😃

Anonymkode: 988c7...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...