Gå til innhold
Yvonne

Vil du være med på å forme Kvinneguidens forum?

Anbefalte innlegg

Yvonne

Er du en engasjert bruker, som gjerne blir med på å gjøre forumet vårt bedre? Har du ideer og forslag til endringer som kunne vært gjort for å tilrettelegge for gode diskusjoner? Eller har du tenkt "Sånn ville jeg håndtert dette, dersom noen ga meg sjansen!" - da er du kanskje en av de vi leter etter!

Vi ser etter engasjerte brukere som kjenner temperaturen på diskusjonen i flere av våre underforum og gjerne har tanker om hvordan forumet kan forbedres.

• Du har kjennskap til forumets regelverk og overholder dette.
  • Du forstår det etiske ansvaret som ligger i en slik rolle.
  • Du er fleksibel og hjelper gjerne til mer i perioder du har ekstra kapasitet eller hvis andre trenger hjelp til vurderinger av sine rom.
  • Du bidrar til å skape god stemning i moderator-teamet.

Moderatorjobben er spennende og variert. Den innebærer både daglige rutiner og tidvis utfordrende diskusjoner. Som en del av vårt frivillige team er du med på å drifte et av Norges største fora, og får være med på å utforme både regelverk og rutiner. Hovedoppgaven din som moderator er å sørge for at debattene på forumet holdes innenfor forumets regelverk. Du får hovedansvar for et spesifikt forumrom, eller en annen rolle på forumet. I tillegg følger du opp og svarer på henvendelser fra brukere. Vi forventer at du er innom minst en gang i løpet av døgnets 24 timer, men vi har vikarordninger om man trenger en fridag eller litt ferie. Forumrommene er ulike og lesemengden kan variere, så det er vanskelig å gi et eksakt bilde på tidsbruk. Ønsker du mer informasjon om dette er det bare å ta kontakt!

Forumets moderatorteam er en trivelig og sammensveiset gjeng. Om du er introvert eller ekstrovert utenfor forumet er ikke så viktig, det viktigste er at du både kan spille på lag og ta selvstendige avgjørelser. Teamet består av svært ulike personer, både med tanke på personlighet og bakgrunn, og vi jobber kontinuerlig med å spille hverandre gode. Selv om det kanskje ikke synes utad, er det å være moderator gøy, og vi har det mye moro sammen.  Det som samler oss alle er et felles mål om at forumet skal være så bra som mulig for så mange som mulig! Vi gir deg gjerne både attest og referanse til arbeidslivet, om du skulle ønske det!

Høres dette interessant ut? Da vil jeg gjerne høre fra deg!

Send meg en søknad hvor du skriver litt om:
A) Hvem du er og hva du driver med i det daglige

B) Hvorfor du ønsker å bli moderator og hva du  kunne tenkt deg å bidra med på forumet

C) Hvor mye tid du vil anslå du kan sette av daglig

Alle kandidater vil vurderes, og søkere vil kunne få oppfølgingsspørsmål. Vi gjør oppmerksom på at du bør ha noen års fartstid på forumet før du søker og at aktivitetsnivå vil bli vektlagt. 

Send søknaden til meg på e-post til yvonne (ætt) kvinneguiden.no eller i en PM her på forumet. Søknader vurderes fortløpende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her