Gå til innhold

-


supermario1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kjæresten din noen planer om å betale deg tilbake når han får penger igjen? Hvorfor får han ikke noen penger fra NAV?

Anonymkode: cab39...893

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, supermario1 skrev:

Kjæresten min flyttet inn hos meg for ca et halvt år siden og har så og si bodd gratis her. Jeg betaler alt av kostnader til leiligheten (som jeg eier) som vil si strøm, kommunale avgifter, internett/tv og lån+renter osvosv. Dette er litt i overkant av 10 000kr i måneden. I tillegg har jeg kjøpt alt av mat, bensin og andre slike felles utgifter. Jeg er student, men har også 2 deltidsjobber på siden og jobber til jeg er helt utslitt hver eneste måned. Kjæresten min har ikke jobbet siden han flyttet inn (driver å søker, men har ikke funnet noe enda), og dette er da grunnen til at jeg har godtatt å forsørge han en liten periode. Men denne lille perioden har vart litt lenger enn jeg trodde den skulle gjøre og nå føler jeg at noe burde gjøres. Vi er i tidlig 20 årene og kjæresten min flyttet rett fra foreldrene sine og til meg etter at han var ferdig med skolen. Han får fortsatt litt penger av foreldrene til å kjøpe småting som røyk og litt mat innimellom (men da kun til seg selv, det er som sagt jeg som handler inn alt felles som middag osv). Men utenom disse få hundrelappene i månden har han altså ikke noe å rutte med. Jeg hadde en venninne som leide gjesterommet i en periode, noe som hjalp veldig, men nå flyttet hun ut i starten av sommerferien og utgiftene har derfor blitt for store for meg alene.