AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Hei! Etter to tette barn, så har brystene mine blitt helt jævlige. Hvis jeg bøyer meg frem naken, så henger de som to tomme poser langt fra hverandre. Jeg kan heller ikke gå uten bh med pushup ellers får jeg gnagsår og huden til brystet går under de vanlige bhene. Jeg kan ta tak i skinner, og det er sikkert over 5 cm med kun skinn. Fra kragebenet til nippelen er det 25-26 cm. Jeg har til normalt ganske stor pupper, og dette dreper selvtilliten min under sex da jeg MÅ ha på bh eller genser. Det er også veldig fysisk plagsomt da jeg får gnagsår, og veldig vondt.. Er dette noe som kan bli dekket? Hva er evt kriteriene? Har ikke 45000+ Å punge ut nå. Anonymkode: 827f9...6dc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Du får ikke silikon, men kan få reduksjon og løft om de skaper smerter etc . Jeg fikk innvilget, men fikk beskjed om at de måtte fjerne så og så mye. Anonymkode: 6a1ac...b6f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får ikke silikon, men kan få reduksjon og løft om de skaper smerter etc . Jeg fikk innvilget, men fikk beskjed om at de måtte fjerne så og så mye. Anonymkode: 6a1ac...b6f Takk for svar! Ble de veldig små? Og hva var grunnen til at de sa ja til deg? Anonymkode: 827f9...6dc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Ble de veldig små? Og hva var grunnen til at de sa ja til deg? Anonymkode: 827f9...6dc Jeg valgte å avslå, men regner med de ville blitt ganske små ja. Tror det var størrelsen og at jeg hadde et heng på over 28(?) cm fra kragebeinet. Jeg er også bare 60 cm rundt så det å finne BHer er veldig vanskelig. Er nok en helhetsvurdering. Anonymkode: 6a1ac...b6f
agnesbjercke Skrevet 5. august 2018 #5 Skrevet 5. august 2018 Jeg tror du desverre er ett stykke unna å få dekket det.. men hør med legen å prøv evt!🤷🏼♀️ Evt har de fleste privatklinikker betalingsløsninger
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #6 Skrevet 5. august 2018 Ved 27cm heng fra kragebein til brystvorte kan man få dekket løft. Innlegg må man betale selv. Heldigvis egentlig. Ta en konsultasjon ved en klinikk, det er gratis. Anonymkode: 89e2d...00e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #7 Skrevet 5. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved 27cm heng fra kragebein til brystvorte kan man få dekket løft. Innlegg må man betale selv. Heldigvis egentlig. Ta en konsultasjon ved en klinikk, det er gratis. Anonymkode: 89e2d...00e Trådstarter har mangler jo bare 1 cm for å få operasjonen dekket? Viser de virkelig ikke noe som helst vilje til å se forbi dette? Anonymkode: 3c9ad...56e
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #8 Skrevet 5. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Etter to tette barn, så har brystene mine blitt helt jævlige. Hvis jeg bøyer meg frem naken, så henger de som to tomme poser langt fra hverandre. Jeg kan heller ikke gå uten bh med pushup ellers får jeg gnagsår og huden til brystet går under de vanlige bhene. Jeg kan ta tak i skinner, og det er sikkert over 5 cm med kun skinn. Fra kragebenet til nippelen er det 25-26 cm. Jeg har til normalt ganske stor pupper, og dette dreper selvtilliten min under sex da jeg MÅ ha på bh eller genser. Det er også veldig fysisk plagsomt da jeg får gnagsår, og veldig vondt.. Er dette noe som kan bli dekket? Hva er evt kriteriene? Har ikke 45000+ Å punge ut nå. Anonymkode: 827f9...6dc Ingen driver m3disinsk vurdering av andres bryster via nettet. Å få barn medfører at brystene naturlig endrer seg, det er en del av livet og ikke et medisinsk kriterie for å få det offentlige til å dekke kostmetiske operasjoner. Skulle alle som sliter med samme problematikk som du oppgir å ha, få dekket brystoperasjon, så vil der verken bli penger eller kaksitet igjen til andre og livsnødvendige ingrep i det offentlige helsevesenet. Å ikke kunne gå uten bh er ingen menneskerett, det er og frivillig hvordan og hva du velger å kle på deg. Slik du fremstiller saken, så bør alle kvinner som velger å få ett barn eller to tette også sette av penger til å fikse kroppen etterpå. Du må snakke med legen din, og få han til å vurdere deg. Anonymkode: 52269...d28 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå