Gå til innhold

Spørsmål til pene kvinner. Ville dere hatt sex med Trump for Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Donald Trump kan være en svært farlig mann for Norges del. Trump har skapt usikkerhet rundt USAs forpliktelser rundt NATO og han har ivret etter handelskrig selv mot  USAs nærmeste allierte. 

Om norsk etteretningstjeneste hadde kommet bort til deg og spurt om du ville være med til USA for å møte Trump i et forsøk på å forføre han og få han til å love å ikke sette toll mot Norge    Ville du da gjort det? Dette han handle om svært mange arbeidsplasser. Ikke bare blir mange arbeidsplasser rammet, men aluminumsverkene er ofte hjørnestensbedrifter slik at hele bygdesamfunn kan bli arbeidsløse med tollen. 

Tilsvarende vet vi aldri hva Russland kan finne på om USA ikke beskytter oss. 

Ville du vært villig til å prøve å forføre Donald Trump for Norge?

Ser ut som Om Donald Trump er glad i vakre  yngre damer. 

Ville du vært Norges honningfelle?

Anonymkode: 9701e...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke leggetid for småtroll nå? :opplyser:

Anonymkode: df2e9...95a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av Sandberg og frøkna? :)  Nå er nok ikke jeg hverken, ung eller formfull nok til å interessere Trump for jeg har lest at han liker dem veldig unge og yppige, men om jeg hadde vært det hadde jeg likevel ikke holdt ut å ligge med ham. Beklager, Norge! Jeg kunne godt gjort et framstøt mot Justin Trudeau hvis det kunne gitt tilsvarende vinning i Canada. Hvis ikke også, egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde du latt han stikke de klamme små fingrene og tissefanten sin i stompelompen din hvis han likte deg og det kunne redde Norge?

Anonymkode: 203ae...802

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne tatt en for Norge, men bare vanlig vaginalsex i misjonær. Ingen anal eller oralsex. Og belønning skulle vært stor.

Anonymkode: 4d02c...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, hind said:

Inspirert av Sandberg og frøkna? :)  Nå er nok ikke jeg hverken, ung eller formfull nok til å interessere Trump for jeg har lest at han liker dem veldig unge og yppige, men om jeg hadde vært det hadde jeg likevel ikke holdt ut å ligge med ham. Beklager, Norge! Jeg kunne godt gjort et framstøt mot Justin Trudeau hvis det kunne gitt tilsvarende vinning i Canada. Hvis ikke også, egentlig :P

Ja, inspirert av Sandberg. :P  Om Trudeau truer med toll mot Norge så får du sikker en melding av den norske etteretningstjenesten. 

 

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Hadde du latt han stikke de klamme små fingrene og tissefanten sin i stompelompen din hvis han likte deg og det kunne redde Norge?

Anonymkode: 203ae...802

Hadde nok tatt den i rumpa for Norge.  La oss si det er snakk om 100-vis av arbeidsplasser. Skal alle de gå arbeidsløse fordi jeg skal være prippen?

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg kunne tatt en for Norge, men bare vanlig vaginalsex i misjonær. Ingen anal eller oralsex. Og belønning skulle vært stor.

Anonymkode: 4d02c...011

Bare rimelig at du får en del av kaka når du er med å sikre Norges økonomiske interesser.

TS

Anonymkode: 9701e...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...