Gå til innhold

Snart vår tur


Kim91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

7+3 i dag. Jeg er småkvalm, trøtt og det stikker jevnlig på venstre side av magen. Jeg har booket meg en time til tul i midten av januar, da er jeg nesten 10 uker. Føler jeg er nødt da jeg ikke finner roen, og jeg  trenger sårt en bekreftelse på at det er noe der . 

Håper alle har hatt en fin jul og godt nytt år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
1 time siden, lillemeg90 skrev:

Hvordan går det? 😊

Hei :) tqkk for at du spør. Det går veldig fint. Var på tul for 3 uker siden og fikk se et lite hjerte som slår, og er nå kommet tim den magiske 12ukers grensen. Skal å ta blodprøver denne uken og vurderer ny tul om 2 uker. Er og sø helsig alt jeg har fått alle de " kjekke" symptomene som kvalme, svimmelhet, trøtthet, vonde lår osv... så jobber redusert for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kim91 skrev:

Hei :) tqkk for at du spør. Det går veldig fint. Var på tul for 3 uker siden og fikk se et lite hjerte som slår, og er nå kommet tim den magiske 12ukers grensen. Skal å ta blodprøver denne uken og vurderer ny tul om 2 uker. Er og sø helsig alt jeg har fått alle de " kjekke" symptomene som kvalme, svimmelhet, trøtthet, vonde lår osv... så jobber redusert for tiden :)

Så godt å høre at du er kommet så langt da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter mye bekymring den siste tiden pga antall MA i termingruppen på facebook, mye googling og mangel på hjertelyd på doppler, så dro jeg på nok en tul i helgen ( 14+1). Det var heldigvis fortsatt liv og hun trodde det muligens var en gutt der inne. Skal på OUL om en måned, så får se om det stemmer da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...

Jeg er nå kommet halveis og venter i spenning på spark. Prøver å kjenne etter og har kjent noen "små bobler som sprekker", men ingenting tydelig nok til at jeg kan si "det var han" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kim91 skrev:

Jeg er nå kommet halveis og venter i spenning på spark. Prøver å kjenne etter og har kjent noen "små bobler som sprekker", men ingenting tydelig nok til at jeg kan si "det var han" :)

Drt er begynnelsen det ❤ hvor har du morkaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.8.2018 den 0.41, Kim91 skrev:

Tolker dette(flo) som signal for å kjøre på !

Mottok ikke eggløsningstestene før helgen, så prøver  litt i blindet. Om syklusen er som en normal syklus har jeg eggløsning om 4 dager og om den er som forrige måned om 2. 

Krysser fingrene, sprer beina og håper på det beste 😎👍

Screenshot_20180812-003659.png

Hvilken app er dette? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gratulerer så mye med gutt ❤️ 

Nå lurer jeg på hva babyklister er for noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...