Gå til innhold

Snart vår tur


Kim91

Anbefalte innlegg

Løper på do i et sett pga det føles ut som det renner hele tiden. Når jeg kommer på toalettet så er det ingenting. Jeg synes at om tr har tenkt å komme, så bør hun komme nå! Det er frustrerende å gå rundt vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en eltest og en graviditetstest(ettermiddags/utvannet urin). Svak strek på eltest og ingen strek på gtest:/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 32

Jeg må desverre tolke dette som forsinket eggløsning 😢 to gtest og en eggløsningstest

20180903_062024.jpg

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er skikkelig stresset og lei av skyggestreker som bare kommer etter tiden. Vil bare at mensen skal komme slik at jeg kan begynne neste pp. Håpet blir mindre for hver dag som går. Hoppet ut av sengen i morges for å teste og fallhøyden ble så stor. Brukte halve jobbdagen før jeg klarte å være skikkelig tilstede på jobb, da jeg var så nedfor.

Legger ved siste skyggestreken  min fra eBay:( sorry for mye spamming

20180903_212623.jpg

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, bondekone skrev:

Mmmh, det der vil ikke jeg si er noe skyggestrek altså!

Om bare det ikke er det 😄 men har mine tvil, siden den kom etter tiden desverre 😕 Jeg har skikkelig lyst å spole noen uker frem i tid, hehe

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kim91 skrev:

Om bare det ikke er det 😄 men har mine tvil, siden den kom etter tiden desverre 😕 Jeg har skikkelig lyst å spole noen uker frem i tid, hehe

Hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bondekone skrev:

Hvor mange dpo er du?

I følge flo 17, men etter egen beregning 15 dpo :) fikk ikke eggløsningstestene i posten før denne uken 😕

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom det blod på papiret. Tappen er høyt oppe, ingen forvarsel, spotting. Bare frisk rødt blod. :(  jegjeg har lyst å ligge meg ned å begynne å grine, så har kjøpt meg en stor godtepose som trøst til meg selv. Pp4 er herved i gang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt følelsen av skuffelse når TR dukker opp, særlig etter noen tester med strek der håpet stiger. Kos deg med godteposen og unn deg hyggelige og koselige ting i prøveperioden😊 Krysser fingrene for full klaff denne perioden🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ord folkens:)

Kjenner at jeg er litt splittet, den ene delen leter fortsatt etter en mulighet til at jeg er gravid ( som at tappen er høy). Samtidig som jeg nå har gått til innkjøp av grapefruktjuice og klar form starte på det og solvipec igjen i løpet av de neste dagene. I morgen starter jeg også med temping:)

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er i hvertfall jeg og flo(appen)enige om når el  var forrige måned. Da jeg la inn mensen, så rettet den det til den dagen(20.aug) jeg følte på kroppen at det var..😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går greit, takk som spør :)Tr slo inn for fullt og er her fortsatt.

Har vendt meg til tanken om at dette er en ny pp og kanskje det er håp om et junibarn? Hehe.

Har forsøkt meg på temping igjen, men har ikke fått helt inn rutinen og kommer på det en time etter jeg er stått opp 😛 ellers har jeg kjøpt inn grapefruktjuice fra rema og synes egentlig den var god, så kan lett drikke det hver dag i to uker. Begynner også på hostesaft igjen nå når tr har gitt seg, og eltester neste uke:)

Skal til legen neste uke og teste meg for lavt stoffskifte, så det blir spennende å få avklart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å ha termometeret på nattbordet og at alarmen heter temping etc ✌ 

Jeg ser du går all in,  og det er bra! Men om dette viser seg å drøye vil jeg anbefale deg å roe litt ned. Man blir helt gal av å prøve lenge og i tillegg være veldig opphengt i det. Snakker av erfaring 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr har forlatt åstedet og tappen er tilbake. Synes det var skikkelig rart. For alle steder så står det at når mensen kommer, så skal tappen være lav. Min ble så skyhøy at jeg ikke kunne finne den gjennom mensen og nå når blødningen har gitt seg så kan jeg kjenne den langt oppe igjen . Da vet jeg det. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 9.05, lillemeg90 skrev:

Sikkert lurt å ha termometeret på nattbordet og at alarmen heter temping etc ✌ 

Jeg ser du går all in,  og det er bra! Men om dette viser seg å drøye vil jeg anbefale deg å roe litt ned. Man blir helt gal av å prøve lenge og i tillegg være veldig opphengt i det. Snakker av erfaring 🙈

Hehe.  Takk for tips.

Kjenner jeg begynner å bli gal allerede. Ihvertfall nå jeg føler alle føder rundt meg og jeg bare vil være der jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...