Gå til innhold

Snart vår tur


Kim91

Anbefalte innlegg

11 dpo

I morges var testen negativ og troen på denne ppen har vært helt i bånn i dag. Da jeg kom hjem valgte jeg å prøve en gang til siden jeg ikke hadde vært på do på over 5 timer.

Håpet kom plutselig litt tilbake. Jeg føler jeg kan se en antydning til en strek , men isåfall er den veldig svak eventuelt at testen er defekt. 

Og dette var selvfølgelig den siste testen jeg har som måler ned i 10. Har fortsatt en del ebaytester (25), men stoler ikke på de etter forrige måned 😕

20181004_172252.jpg

Pluss at tappen var høy i gar og i dag kan jeg ikke finne den.

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 dpo

Testet i morges med ebay test og fikk akkurat lik skyggestrek som forrigemåned, og jeg ble så skuffa. Livmorstappen er lav igjen og mensen er forventet om to til tre dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, lillemeg90 skrev:
 

Hm jeg har aldri hatt skyggestreker på ebaytester. Hvilket merke er det da?

Den ser slik ut. Fikk skyggestrek i dag og, m3n fargen kom og gikk på streken, så jeg blir ikke klok på det 😕 så det hsr nok ikke klaffet denne månden heller.

20181006_104424.thumb.jpg.977fcee6218112ea0dd4c07d5962d015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo

I går kjentes det ut som noen kvistakk meg i venstre side av magen, og jeg hadde smerter fra ca 22 i går kveld til i dag morges, men nå har det lettet.

Ebaytesten var negativ med en liten skygge i dag og, og livmorstappen er høyt plassert utenfor rekkevidde. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Kim91 skrev:
 

13 dpo

I går kjentes det ut som noen kvistakk meg i venstre side av magen, og jeg hadde smerter fra ca 22 i går kveld til i dag morges, men nå har det lettet.

Ebaytesten var negativ med en liten skygge i dag og, og livmorstappen er høyt plassert utenfor rekkevidde. Hehe

Kjedelig med tester som har skygger.. krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest det du har skrevet, og skjønner su blir frustrert. Husker jeg også var slik i starten. testa å styrte på. Pp3 så hadde vi så mye som skjedde. Så vi la prøvingen på hylla. Syklusen var laaaaang og ustabil. 40 dager +/÷. Men alt mellom 30-50 dager. Men aldri kortere enn 30. Vi la prøvingen på hylla ja. Sengekos når vi følte for det og hadde tid, festival med drikking. Og vi bare koste oss og slappet av. Syklusdag 21 ca maste sambo at jeg måtte teste. 2-3 uker før jeg venta tr. Ble irritert å tissa på den forbanna pinnen. Å vips. Jeg var gravid. Med en svært kort syklus, så kort at jeg ville anntatt at eggløsning aldri fant sted den måneden. Men sitter her med en baby på 7 måneder. Så jeg måtte ha hatt eggløsning den måneden også.

Så jeg vil anbefale å roe ned. Slappe av. Gjøre ting du liker. Trur nok det klaffer for dere snart 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hopeful skrev:
 

Har lest det du har skrevet, og skjønner su blir frustrert. Husker jeg også var slik i starten. testa å styrte på. Pp3 så hadde vi så mye som skjedde. Så vi la prøvingen på hylla. Syklusen var laaaaang og ustabil. 40 dager +/÷. Men alt mellom 30-50 dager. Men aldri kortere enn 30. Vi la prøvingen på hylla ja. Sengekos når vi følte for det og hadde tid, festival med drikking. Og vi bare koste oss og slappet av. Syklusdag 21 ca maste sambo at jeg måtte teste. 2-3 uker før jeg venta tr. Ble irritert å tissa på den forbanna pinnen. Å vips. Jeg var gravid. Med en svært kort syklus, så kort at jeg ville anntatt at eggløsning aldri fant sted den måneden. Men sitter her med en baby på 7 måneder. Så jeg måtte ha hatt eggløsning den måneden også.

Så jeg vil anbefale å roe ned. Slappe av. Gjøre ting du liker. Trur nok det klaffer for dere snart 🙂

Takk :) jeg prøver å tenke på andre ting, men det er ikke lett. Har lovet meg selv å ta det mer rolig neste pp, så vi får se hva som skjer.

Nå stoppet blødningen igjem og jeg var rett på google. Hadde det ikke vært for at jeg kunne skrive ned og søke på alt det rare som faller meg, tror jeg det hadde klikket. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo

 Gårsdagens blødning ble ikke større enn litt friskt rosa blod på papiret etterfulgt av litt brun spotting. Jeg har hatt bind på meg siden, og tr har ikke vist seg. Kjente etter om hvordan tappen var og jeg kunne ikke finne den, så den er nok høy. Ingen blod på fingen heller...

Ellers tok jeg nok en ebaytest, siden jeg bare har en cb digital utenom og den sparer jeg til etter tr har latt seg vente noen dager. Skyggestreken kom med en gang, men jeg følte nesten jeg kunne se den bedre. Testen var nok defekt, men håpet er tilbake. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av testen da? Er jo ikke uvanlig med litt blod tundt IKM.pleier du å spotte noe til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, bondekone skrev:
 

Har du bilde av testen da? Er jo ikke uvanlig med litt blod tundt IKM.pleier du å spotte noe til vanlig?

Jeg har ikke tatt bildet og testen er igjen hjemme. Pleier å spotte 1-2 timer før jeg blør som en foss. Denne gangen spottet jeg ca 2 timer for snart et døgn siden.

Jeg synes at om tr er på vei, så bør den bare komme! Skikkelig frustrerende å gå rundt og vente.

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Det er ingenting som er kjipere enn p vente på TR om enn vet den kommer🙄 men da er det jo og et håp, mange som blør rundt IKM. Spennende å se vist du tar en ny test i morgen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, bondekone skrev:
 

Ok! Det er ingenting som er kjipere enn p vente på TR om enn vet den kommer🙄 men da er det jo og et håp, mange som blør rundt IKM. Spennende å se vist du tar en ny test i morgen😉

Ja. Kunne plutselig tenkt meg at i morgen var i dag. Om ikke mensen er konnet i morgen tidlig, så tester jeg ut cb digital testen. :)

slik ser forresten testen fra i morges ut.

20181007_142946.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 dpo

Strimmelen hadde en like svak strek som i går,( innen riden) så det er fortsatt ikke sen vanlige skyggestreken som jeg er vant til da den pleier å være smalere. Den digitale viste derimot: ikke gravid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig tortur å gå rundt og vente på tr. Går på do for å sjekke hele tiden, så kollegaene mine må jo tro jeg er syk 😂

Jeg nevnte at jeg hadde em stikking i venstre side fredagen, og den vedvarer fortsatt, og tappen et fortsatt høyt oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:
 

Tatt ny test da?

Ikke siden i morges ( 3 innlegg bak) :)

om tr kommer i dag, går resten av strimmlene rett i bosset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...