Gå til innhold

Snart vår tur


Kim91

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. 😊 Jeg er nå igang med ny prøveperiode, desverre og skal fremover  prøve å samle tankene mine litt her inne. 

Her er litt copipaste fra innlegget mitt i prøvetråden. 

Sitat

 

Hei 😊 Det er så kjipt når man ønsker noe så sterkt og så kommer mensen som et slag i trynet 4 dager før tiden. Det begynte med litt sprøyting i natt og nå er det moderate mengder friskt blod. Hadde håpet det var festeblødning, men negativ test og blodmengde forteller annet.

Jeg har hatt syklus på 30-31 dager siden april (har ikke fulgt med før den tid), og denne ble på bare 26. 

Jaja, nå er neste pp i gang og treffer det denne gangen så blir det mai baby og det er jo praktisk mtp permisjon, og jobb hvertfall. 

Nå skal jeg begynne å tempe og kjøpe inn hostesaft. Alle kjerringråd taes i mot med stor takk.

 

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, bondekone skrev:

Hei☺ er det første PP for dere? En spennende tid fremover!

Hei på deg 😊 Vi har hatt to måneder uten prevensjon uten at det har skjedd noe. Så nå er det all inn.  Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt nettshoppingrunde. Har bestilt eggløsningstester, forlat, wildyam og hostesaft. Så nå er vi klarefor å prøve skikkelig !

Det ser ut som mensen er over for denne gang. Den varte faktisk bare litt over 2 dager og jeg er super forvirret! Er faktisk ferdig med mensen før den skulle ha begynt 😂 

 

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg må nesten le av meg selv. Av en eller annen grunn har jeg overbevist meg selv om at når jeg blir gravid så kommer jeg til å få en gutt, så sitter å sikler på babyklær til gutter i dag 😂 endte opp med å kjøpe en johabody elephant rett i sted. Ønsket er så stort at det holder på å klikke for meg. Kanskje det er like greit at ferien er over, så jeg kan fokusere på jobb i stede fremmover 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg pakke i posten yay. Der vat det 50 ebay graviditetsstrimmler og en flaske Solvipect. Eggløsningstestene er enda ikke kommet, men ifølge flo er det 10 dager til eggløsning, så har gooood tid. Nå er det bare å begynne å drikke hostesaft! Tenker 2-3 ganger daglig. Jeg er veldig spent på om dette fungerer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag annonserte en kollega graviditeten sin. Det første som slå meg var så kjekt og så ble jeg litt sjalu. Men tenkt, om det går i boks denne måneden så er jo vi gravid sammen store deler av svangerskapet(hun er ca 2 mnd). Det hadde jo vært kjempe gøy.😁

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 jeg sitter å tripper og venter på eggløsningstester fra billigtester.no. Jeg har lenge vært skråsikker på når el Er, men nå er jeg usikker.

Normalt sett har syklusen min vært på 30-31 dager og mensen i 4 dager. Forrige månden varte syklusen i 26dager  og mensen i 3. Så føler meg helt lost og usikker på når el egentlig kommer. 😕

Håper de dukker opp i posten i dag, slik at jeg får sjelesro, for uansett så skal eggløsning komme om ca 6-10 dager. Håper jeg 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker dette(flo) som signal for å kjøre på !

Mottok ikke eggløsningstestene før helgen, så prøver  litt i blindet. Om syklusen er som en normal syklus har jeg eggløsning om 4 dager og om den er som forrige måned om 2. 

Krysser fingrene, sprer beina og håper på det beste 😎👍

Screenshot_20180812-003659.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet enn graviditet og det å ha barn. Det hjelper ikke at jeg ser gravide mager over alt og jobber med de herligste barna i barnehagen. Håper virkelig det klaffer denne månden 😁

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningstestene er fortsatt ikke kommet og det er egentlig litt frustrerende. Løp i postkassen da jeg kom hjem fra jobb, men ingenting der.

Ellers så begynner jeg å se antydning til eggløsningsslim. Når jeg ser tilbake til forrige måned , så hadde jeg( i følge flo) eggløsningslim på dag 10 og eggløsning på dag 12. I dag er jeg på dag 11, så da kan jeg anta at eggløsning kommer på onsdag eller torsdag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler på kroppen at eggløsning er her eller nesten er her. Testene fra billigtester er fortsatt ikke kommet og jeg er så skuffet over det.

De siste dagene har jeg gått rundt og tenkt. Det ene øyeblikket skråsikker på at jeg kommer til å bli gravid denne månden og i det neste øyeblikket tenker jeg at det aldri kommer tilnå skje for meg. Jeg har vært gravid en gang før, men det endte i en Sa for mange år siden. Så jeg er også veldig redd for at om det går, så klarer inne kroppen min å holde på barnet.

Aksjene et lagt inn hver dag de siste ukene, og Ikm kan ikke kommet fort nok akkurat nå kjenner jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tester i posten, så de får spares til en annen gang. Forhåpentligvis en gang langt inn i fremtiden. Hehe

I dag har jeg bestilt meg en flaske babyklister. Er det noen som har erfaring med Det? 😊har hørt at det kan øke fertiliteten, samt hindre sa.  Ingenting skal være uprøvd! 😂

 

www.helsehelse.dk/fructus-femina-comp-1756p.html

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent denne måneden!

Det føles som om jeg spiller ludo. Triller terningen om og om igjen, og bare venter på at terningen skal vise seks 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo

Sånn ser charten min ut. Har målt med øremåler siden den nye temprarurmåleren ikke er kommet enda. Har ganske lav temperatur, så har lagt til 0.5 på målingene siden flo ikke godtar målinger under 35.00. Selv om nøyaktigheten ikke er helt der, så synes jeg det stemmer ganske bra med når flo sier eggløsning skulle være 😊

Ps: det ser ut som vi ikke la inn aksjer den ene dagen, men vi la oss tidlig dagen før så da ble det før tolv og så sent dagen etter så da ble det etter tolv. Så gikk et døgn, hehe

Screenshot_20180818-101543.png

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag gikk temperaturen ned over 1 grad igjen. Hmm. Det skal bli godt å få det nye termometetet i posten, slik at jeg ikke må gå ut å lure på om målingene er feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom endelig temprarurmåleren i posten. På tide!😂nå kan jeg måle skikkelig. Hehe 

Eggløsningstestene fra billige tester er enda ikke kommet. Sjekket eposten og ser de ble sendt 6.08. Har sendt de en mail om det i dag. Jaja. Håper egentlig jeg aldri får bruk for de 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de virkelig går «all in» med prøvingen. Jeg håper det klaffer raskt for deg😊 Kjenner meg godt igjen i dine tanker underveis i prøveperioden. Både dette med å vingle mellom usikkerhet på om man kommer til å bli gravid og følelsen av alle de gravide magene og herlige barna overalt😊 Tenker selv å begynne med temping som deg da jeg synes EL tester er vanskelige å tolke, i hvertfall billigstrimlene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror flo hadde feil denne måneden, da jeg plutselig hadde elslim i går kveld. Syklusene mine har vært:  April 31, mai 31, Juni var 31, juli 30 og august 26 dager. Så la inn den gamle lengden på syklusen min (31 dager) i eggløsningskalkulatoren(babyverden) og den sa at eggløsningen var i går. Kanskje jeg bør nullstille meg mtp dpo. Hehe 

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...