Gå til innhold

Mest skuffende landet du har vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som sier Bulgaria har dere besøkt andre steder enn for eks. Sunny Beach? Jeg dro til Bulgaria i 2017. Besøkte Sofia og Polvdiv. To veldig spennende steder, med mye god mat, hyggelige folk og artig sightseeing. Besøkte også Sunny Beach, som jeg virkelig ikke likte. Med en gang vi kom dit ble de mye dyrere og folk oppførte seg plutselig ikke så ok. Maten der var også dårlig.... Angrer dog ikke på å ha besøkt Bulgaria; Sofia og Plovdiv var veldig spennende steder! :) 

Anonymkode: 496a0...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, matrobot said:

Hmm, kan ikke huske å ha blitt skuffet over å være i et annet land. Alle land har alltid noe å tilby.

Men jeg husker hvor trist det var å være i Lillestrøm. Stedet har ingen sjel. Det er kanskje fordi jeg var der i en jobbsammenheng for noen år siden. Når jeg tenker meg om, var det ingen julepynt der på slutten av november?

Jeg forvillet meg inn i Lillestrøm med bil en gang, og kom meg aldri ut derfra, det var jo ingen skilt. Faktisk kjører jeg rundt der enda...

Anonymkode: fc99f...181

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2018 den 11.53, AnonymBruker skrev:

India. Fint og spennende land, men selv med desinfeksjonsflaska i lomma e det altforlett å få magesjsu🤢

Anonymkode: 8d505...74b

Skriver under på den! 

Var der i en mnd for ikke så lenge siden. Hadde dårlig mage alt for mange ganger at jeg tilslutt var super forsiktig med hva jeg spiste, men selv det hjalp ikke:/

Anonymkode: adda2...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd, men Polen er ikke blinde. De ser hv som skjer i Tyskland, Sverige, England og snart Norge. De er ikke interessert i No-go soner i landet sitt. Polen tok imot syriske flyktninger, men de har ikke et velferdssamfunn som går ut på å dele ut gratis penger overa alt så flyktningene stakk av om natta til sine slektninger i Tyskland og fikk velferdsgodene der. Om du leser polsk kan du finne artiklene. Beklagelig at du ble utsatt for sånn oppførsel.

Anonymkode: 8123d...d7e

Er du polsk?

Anonymkode: 1f787...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgaria: Hotellet prøvde å svindle oss for penger.

Tsjekkia: Samme, men med taxisjåfør.

Drittland med drittmennesker og dyremishandling.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Absurdah said:

Var der i 4 dager i Villinus! Helt grusomt! 

For noen uhyggelige mennesker! Følte meg som luft. Var også veldig dyrt og ikke en dritt å finne på med ungene!

Jeg drar neppe dit igjen for å si det slik! Jeg hadde noen kjempefine turer til Hviterussland og Russland, men tror ikke jeg gidder å besøke de baltiske landene igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du polsk?

Anonymkode: 1f787...a60

Nei, typen min er. 

Anonymkode: 8123d...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Korea. Søppel overalt, kaos, uhøflige folk. Helt annen kultur enn den japanske, som jeg er mer vant til.. 

Anonymkode: a04a2...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Sør-Korea. Søppel overalt, kaos, uhøflige folk. Helt annen kultur enn den japanske, som jeg er mer vant til.. 

Anonymkode: a04a2...a31

Vel, det er jo også et annet land, så ikke så rart det er en annen kultur..

Anonymkode: c0edf...66b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Sør-Korea. Søppel overalt, kaos, uhøflige folk. Helt annen kultur enn den japanske, som jeg er mer vant til.. 

Anonymkode: a04a2...a31

jepp, forklarer også at landet lager ting som Samsung, LG, biler etc.

Anonymkode: 34ec0...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.8.2018 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Finland. Helsinki er kanskje verdens kjedeligste hovedstad.

Anonymkode: 48401...c88

Neeei det er da så hyggelig der! Masse bra restauranter og ikke minst er det et mecca for meg som har salt lakris-fetish :) Fine øyer uti skjærgården der er det også. Ellers bra shopping og god stemning. 

Anonymkode: 5a7b3...0a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakklandet i Trondheim. Egentlig er hele byen et fælt sted med enda verre dialekt og dårlig vær.

Anonymkode: f53be...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bakklandet i Trondheim. Egentlig er hele byen et fælt sted med enda verre dialekt og dårlig vær.

Anonymkode: f53be...58c

Er Bakklandet et eget land? 🤔

Anonymkode: 4d394...86b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.8.2018 den 18.02, AnonymBruker skrev:

Aldri blitt skuffet over et land. Alle har noe å by på, noen steder må man lete litt mer. Men det er jo noe av sjarmen med å reise. 

Anonymkode: 539c7...929

Enig i dette. Jeg har heller aldri blitt skuffet, men reiser også med et åpent sinn og vet at jeg alltids finner meg til rette når jeg bare har blitt litt kjent der jeg er. 

Nå er ikke jeg så veldig kulturell av meg at jeg finner gamle bygninger og historie så veldig spennende da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er Bakklandet et eget land? 🤔

Anonymkode: 4d394...86b

Nei, men det er et sted.

Anonymkode: f53be...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2018 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Er Bakklandet et eget land? 🤔

Anonymkode: 4d394...86b

Jepp. Bakklandet er et land i Trondheim.

Anonymkode: 3e679...908

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlandet! Alt for stort og uoversiktlig, rotete med forskjellig valuta og masse unyttige språk. Det er Norge som er bra, det er Norge som er best!😁

Seriøst, jeg var på Tenerife, Playa del las Americas. De spanske innbyggerne var generelt slik man forventer i 'syden', men siden Tenerife ligger så nærme Afrika så var det masse afrikanere bosatt seg der. Du ble hele tiden avbrutt av en som skulle selge deg en klokke, en penn eller hva det var. De kom bort til bordet ditt på restaurant og kjøpte du ikke noe slengte de stygge ord etter oss. Jævla norska fiskabolla! Den fikk jeg høre da jeg ikke kjøpte en telefon som liksom skulle være trådløs men var en fast telefon. Lureri! Slik var de over alt. Synd for det ødelagte ferien og jeg reiser aldri tilbake!

USA er et kult men rart/farlig land. Men jeg må tilbake enda en gang! Anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...