Gå til innhold

Mest skuffende landet du har vært i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken land som du har vært i synes du var mest skuffende?

Og hvorfor?

Anonymkode: f0dba...13d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kina. Fæl mat, fæl luft, uhøflige mennesker og dårlig hygiene.

Nå er Kina gigantisk, så tenker å gi det en sjanse til på sikt. 

Anonymkode: 47dc1...92b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kina. Fæl mat, fæl luft, uhøflige mennesker og dårlig hygiene.

Nå er Kina gigantisk, så tenker å gi det en sjanse til på sikt. 

Anonymkode: 47dc1...92b

Jeg har reist 14 dager  i  Kina fra Beijing til Xian,  til Guillin  til Hangzhou  til Shanghai og tilbake til Beijing og det var en fantastisk opplevelse med kjempegod mat, smilende kinesere og flotte hotel Pluss fantastisk flott kultur, arkitektur, natur og flotte show og forestillinger.  Så jeg håper du gir Kina en ny sjanse .  Et annerledes og spennende land  å besøke.  

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tockit skrev:

Estland. Veldig kjedelig, lite å gjøre, dyrt og egentlig ingenting å se.

Den gamle bydelen i Tallin er da veldig koselig å vandre rundt i.  Og får man en tur litt utenfor byen så får man gamle bygninger, folkedans og verdens beste ertesuppe om man vil.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge,  dyrt, stygg hovedstad og lite å ta seg til.

Anonymkode: 4f270...9f2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeSuisLouise

Latvia. Grått og trist, sure folk. Nå var jeg bare i Riga en helg i november eller rundt der, så mulig det finnes steder i Latvia som er hyggeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri blitt skuffet over et land. Alle har noe å by på, noen steder må man lete litt mer. Men det er jo noe av sjarmen med å reise. 

Anonymkode: 539c7...929

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polen.

Veldig uhøflige mennesker, mye fremmedfryktighet og de fleste snakker veldig lite engelsk. Også er det egentlig ikke så mye spennende å se. Kjedelig mat. Går jeg litt utenfor sentrum føler jeg meg tilbake til Sovjetunionen. Det i seg selv er kanskje spennende? Men jeg skal ihvertfall aldri tilbake. 

Edit: Landsbyene er uhyre koselige, da. Det er gamle hus overalt, men det er pyntet med masse blomster overalt også. 

Endret av Skilpadden
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forente arabiske emirater. Er lei av at Dubai promoteres som "hot shit" når du har sharia rett under overflaten. SVÆRT ubehagelig å gå alene i de andre emiratene som enslig hvit kvinne. 

Grei temperatur, da ;D (var der på det varmeste)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skilpadden said:

Polen.

Veldig uhøflige mennesker, mye fremmedfryktighet og de fleste snakker veldig lite engelsk. Også er det egentlig ikke så mye spennende å se. Kjedelig mat. Går jeg litt utenfor sentrum føler jeg meg tilbake til Sovjetunionen. Det i seg selv er kanskje spennende? Men jeg skal ihvertfall aldri tilbake. 

Polen har da MANGE spennende steder. Mye fint å se i Warszawa, Krakow, Gdansk, Wroclaw og flere andre steder. 

Anonymkode: 539c7...929

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serbia. Frekke som fy, og snakker dårlig engelsk.

Anonymkode: 83191...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Polen har da MANGE spennende steder. Mye fint å se i Warszawa, Krakow, Gdansk, Wroclaw og flere andre steder. 

Anonymkode: 539c7...929

Har reist gjennom hele landet nå nylig. Det er noen fine bygninger her og der, sier ikke det. Men det opplevdes ikke så spennende for meg. Har nesten bare dårlige minner herifra nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malta! Dårlig kollektivtransport, omtrent umulig å få tak i taxi på kvelden og bussene gikk ikke etter kl 20 virket det som. Dårlige strender, lite å finne på, ingen steder å handle noe som helst utenom drikke og snacks. 

I tillegg ble jeg matforgiftet, så det kan jo også ha noe med hele opplevelsen å gjøre.

Så for meg Malta som en "bortgjemt" perle, men kommer aldri til å dra dit igjen.

Anonymkode: df4df...8f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egypt. Gamle templer og korallrev i sjøen var greit å se på, men resten av landet er bare sand. Og sykt innpåslitne og irriterende selgere. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...