Gå til innhold

Utro midt i adopsjonsprosessen!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint og trist, alle vonde følelser man kan ha! Vi har vært gift i 8 år, sammen i 12. Har hatt det fantastisk fint alle disse årene, hvertfall synes jeg det. Vi er godt etablert med hus,bil, hytte og alt som hører med A4 familien. Men barn fikk vi ikke til selv, vi forsøkte vell 4-5 år uten hell både naturlig og med hjelp. Til slutt bestemte vi oss for å starte adopsjonsprosess. Nå har vi vært i den en stund og har vært så heldig å få ei lita jente som er 7 mnd som vi kun venter på dato for å dra å hente. Det jeg trodde var lykkerus og evig kjærlighet var vist ikke det for han. I går kveld fikk jeg bevis på at han har vært utro, opp til flere ganger med samme dame de siste mnd. Nå raser hele verden min, forlater jeg han så mister vi jenta vår som jeg allerede har så enormt sterke mammafølelser for og som er så ønsket, men blir jeg så vet jeg ikke om jeg kan stole på han igjen. Jeg vet jo ikke en gang om han egentlig elsker meg?

 

 

 

Anonymkode: db483...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortalte han det selv eller gikk du med en mistanke som du fikk bekreftet via andre? Hva ønsker mannen din? Vil han fortsette ekteskapet? Sier han at han elsker deg enda? Hvorfor var han utro? Hvilken relasjon har han til denne kvinnen?

Hvis dette var meg hadde jeg faktisk bitt tennene sammen til jeg fikk hentet barnet jeg allerede elsket. 

Anonymkode: 7d16a...972

Enig

Anonymkode: 1a33f...bd8

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli foreldre først og så finner dere ut av veien vidre derifra

Anonymkode: 1da8c...bbf

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortalte han det selv eller gikk du med en mistanke som du fikk bekreftet via andre? Hva ønsker mannen din? Vil han fortsette ekteskapet? Sier han at han elsker deg enda? Hvorfor var han utro? Hvilken relasjon har han til denne kvinnen?

Hvis dette var meg hadde jeg faktisk bitt tennene sammen til jeg fikk hentet barnet jeg allerede elsket. 

Anonymkode: 7d16a...972

Jeg fikk en telefon fra en venninne som er kollega med hun dama han har ligget med. Hun dama viste ikke at hun satt å fortalte om hvor fantastisk mannen min er til min venninne. Venninna mi spilte dum å lekte intr i historien og spurte masse. 

Jeg sank litt lavt i natt å så på tlf hans når han sov å der fant jeg masse meldinger de i mellom så er definitivt ingen tvil. Han vet jeg aldri villet snoke på tlf hans så han har beholdt alt, men nå tok jeg det steget. 

Han er på jobb (tror jeg?) enda, og kommer ikke hjem før senere. Har ikke konfrontert han enda. 

Skal jeg det, å risikere at han går fra meg før vi har hentet jenta vår? Eller skal jeg holde kjeft? Jeg er så splitta og livredd.

Anonymkode: db483...ba8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor klem fra meg. 

Pust. Vent. Tenk. Snakk med de du stoler på. 

Jeg forsvarer ingen. Men prosessen dere har vært gjennom er helt forferdelig, brutal, og kan være ødeleggende for forhold og følelser. Jeg er fortsatt overrasket over at jeg og mannen kom oss gjennom dette sammen. Vi var i kjelleren, heldigvis uten utroskap, men sett i retrospekt kan jeg forstå irrasjonell oppførsel. 

Lykke til. Uanset hvilket valg du tar. 

Anonymkode: e2687...b63

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ventet til jeg hadde fått barnet 

Anonymkode: c600b...b6f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det barnet vil få noen flotte foreldre selv om det kanskje ikke blir deg, og det er vel meningen at dette barnet skal vokse opp i trygge gode omgivelser. Jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde pakket alt ned, flyttet ut, glemt fyren og tenkt på og starte en ny familie med en annen mann. 

Få et lite barn, så gå fra mannen etterpå er da ikke noe kjempe positivt for denne lille jenta. Jeg syns synd på deg, at en fyr kan holde på slik er utrolig. Mannen kan jo ikke ha et godt hjerte.

Anonymkode: 0bc79...4a5

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Vær den superkvinnen du er: ikke si noe, hent jenta, så om en stund tar du det. Prøv å tenk minst mulig på det, nyt heller tanken på at du skal bli mor, den største og beste følelsen i verden. Skjønner det ikke er lett, og klart man vil ønske å oppleve det å bli mor under andre forhold i stedet for utro mann. Men slik er det, ikke dvel med det, men nyt det som skal skje med familie og venner også kommer tiden du tar det opp siden. Jenta skal til deg/dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men skjønner også at du vil ha denne jenten.. såfall ville jeg planlagt det ultima break up, skaffet ny leilighet , så alt var klart for deg og den lille jenta, du fortalt det til alle du stoler på, og mens du flyttet ut så støttet de deg 110%.. Så kunne denne fyren sittet der alene, mens du bygger en fremtid.

Anonymkode: 0bc79...4a5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hent jenta di! dette er kanskje din eneste sjangse til å bli mamma, mens fyren din kan få barn med andre ..

Så hadde jeg skilt meg i det sekund jeg satte foten på norsk jord....jævla svin!!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags tidsperspektiv er det på henting her? Jeg kan ikke nok om prosessen... 

Enten ikke si noe, fram til barnet er hentet. Alternativt konfronterer du ham men forlanger at han spiller med til dere har hentet henne. 

Jeg ville ihvertfall ikke sagt fra meg barnet. Det kan fort bli en enda større sorg! 

Anonymkode: 69539...745

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men skjønner også at du vil ha denne jenten.. såfall ville jeg planlagt det ultima break up, skaffet ny leilighet , så alt var klart for deg og den lille jenta, du fortalt det til alle du stoler på, og mens du flyttet ut så støttet de deg 110%.. Så kunne denne fyren sittet der alene, mens du bygger en fremtid.

Anonymkode: 0bc79...4a5

enig i dette! 

skaff leilighet, begyn forbredelsene.... 

dump han så fort du kan

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg nok bitt renna i sammen inntil barnet var på plass for å deretter skvise ham ut av livet mitt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...