Gå til innhold

Dere overvektige damer. Bmi over 30


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hvor mye man TENKER på mater vel ikke nødvendigvis det samme som at man ofte PRATER om mat...  

Anonymkode: f3182...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er tykk er man som regel dårlig bemidlet. Sukker er en billig råvare og de fete kjøper mye brus og burger king. Jeg vil tro tykksakene ikke liker å tenke på matlaging men kjøper mye fastfood. Ellers hadde det jo gått utover tida de bruker på Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fattigfolk_er_møkk skrev:

Når man er tykk er man som regel dårlig bemidlet. Sukker er en billig råvare og de fete kjøper mye brus og burger king. Jeg vil tro tykksakene ikke liker å tenke på matlaging men kjøper mye fastfood. Ellers hadde det jo gått utover tida de bruker på Netflix.

Dustesvar. 

Anonymkode: 57a2e...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dustesvar. 

Anonymkode: 57a2e...8f8

Mulig det, men er det sant? La de tykke komme til orde :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 9.08, OPIgirl skrev:

Da er du heller ikke overvektig? Og om du er det, ligger det sykdom til grunn? 

Trenger ikke være interessert i mat selv om man er overvektig. Det er sjokolade og søtsaker som gjør at jeg får i meg mye kalorier, og det har jeg ikke noe behov for å snakke om. 

Anonymkode: 8b040...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke så mye om mat i løpet av en vanlig dag. Spør kanskje mannen hva han vil ha til middag, og om det er noen matvarer som mangler i kjøleskapet når jeg skriver handleliste.

Grunnen til at jeg er overvektig er sammensatt. Det skyldes bl.a sykdom/medisiner, en alvorlig kneskade, tidligere spiseforstyrrelse og en del andre ting. Jeg spiser ikke spesielt mye sukker eller fett, og ligger i underkant av 1200 kalorier om dagen. Sykler, padler og går tur minst to timer hver dag, og har en fysisk aktiv jobb. Ser lite på TV.

Overvektige er like forskjellige som normalvektige og undervektige.

Anonymkode: 099a2...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker lite om mat, er bare da jeg lurer på hva barna vil ha til middag.

Jeg har alltid hatt lav forbrenning, men fra jeg var barn trent veldig mye, så derfor har jeg kunne spise helt normalt, og kose meg med sjokolade iblant. Så ble jeg syk for 4 år siden, kan ikke trene lenger, på en god dag, kan jeg gå en rolig tur. Men det er dessverre flest dager som blir tilbragt helt i ro. Så da har jeg sakte men sikkert lagt på meg, jeg spiser sunn mat. Liker ikke junk mat, drikker bare vann, kaffe og te, liker ikke brus. Men jeg er glad i sjokolade og is. Har i løpet av disse årene prøvd å slanke meg, men da må jeg sulte meg, og går da kanskje ned 200 g i uka, det er ganske demotiverende og leve på salat og kyllingfilet, og være kronisk sulten, og gå så sakte ned i vekt.

Jeg skal prøve på nytt nå, og prøve å være litt mer tålmodig. 

Anonymkode: 4d4f6...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...