Gå til innhold

Danny Masterson fra 70s show en voldtektsmann?


Thyra

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ganske interessert i scientologi de siste årene (fordi jeg er nysgjerrig, ikke fordi jeg vil bli medlem) og basert på historiene til mange av de som har kommet seg ut av sekten så er det mye overgrep hvor både voksne og barn er ofre.
I scientologi så blir ikke overgriperne straffet (som regel) men den som "sladrer" risikerer å bli straffet selv, spesielt hvis overgriperen er populær blant de andre medlemmene/har høy rang.

Har fulgt denne mannen på YouTube en stund (han var selv medlem) og her snakker han litt om temaet denne tråden handler om:

 

18 timer siden, Thyra skrev:

Han knuser ihvertfall myten om at det bare er menn som er for stygge til å få seg noe på andre måter som voldtar... 

Myten... eller dine egne teorier?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Calypso skrev:

Jeg har vært ganske interessert i scientologi de siste årene (fordi jeg er nysgjerrig, ikke fordi jeg vil bli medlem) og basert på historiene til mange av de som har kommet seg ut av sekten så er det mye overgrep hvor både voksne og barn er ofre.
I scientologi så blir ikke overgriperne straffet (som regel) men den som "sladrer" risikerer å bli straffet selv, spesielt hvis overgriperen er populær blant de andre medlemmene/har høy rang.

Har fulgt denne mannen på YouTube en stund (han var selv medlem) og her snakker han litt om temaet denne tråden handler om:

 

Myten... eller dine egne teorier?

Myten. En myte jeg personlig aldri har trodd på. 

Denne mannen mener ihvertfall at kvinnene snakker sant. 

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mik877 skrev:

Ble litt skuffa, har hatt sansen for han frem til jeg fikk høre dette. 

Samme her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale å se den serien til Leah Remini om scientologi. Jeg fant de fleste episodene på Daily motion. Helt sykt alt de driver med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...