Thyra Skrevet 2. august 2018 #1 Del Skrevet 2. august 2018 Han har blitt anmeldt av fem kvinner og har fått sparken fra en Netflix-serie. Men han er ikke dømt. Dette skal ha skjedd på begynnelsen av 2000-tallet. Og Scientologikirken som han er medlem av, skal ha forsøkt å dysse det ned. Jeg har i grunnen likt Danny Masterson, og håper han er uskyldig anklaget. Men det er vel ikke sannsynlig at 5 ulike kvinner kommer med falske anklager mot samme person? Noen tanker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 2. august 2018 #2 Del Skrevet 2. august 2018 Er han anmeldt for voldtekt? Han er en dyktig skuespiller, men jeg tror det gjør noe med en person å bli kjendis. Om du er vandt med å aldri få nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. august 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Er han anmeldt for voldtekt? Han er en dyktig skuespiller, men jeg tror det gjør noe med en person å bli kjendis. Om du er vandt med å aldri få nei... Minst fem kvinner har anmeldt han. Dette skal ha vært kvinner han var i forhold med. Det begynner å bli mange slike saker i kjendisverdenen nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 2. august 2018 #4 Del Skrevet 2. august 2018 Ja, mest fordi at det er jo de vi hører om. Forferdelig at kirken dysset det ned. De som ser en annen vei eller tilrettelegger overgrep bør straffes de og. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 2. august 2018 #5 Del Skrevet 2. august 2018 Tviler ikke. Scientologer er skremmende hardt hjernevasket. Anbefaler å lese litt om det. De er gale alle sammen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 2. august 2018 #6 Del Skrevet 2. august 2018 NRK har en veldig bra dokumentar om Scientologene på nett nå, av Louis Theroux. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. august 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, miss summers skrev: Tviler ikke. Scientologer er skremmende hardt hjernevasket. Anbefaler å lese litt om det. De er gale alle sammen. Jeg har ingen høye tanker om scientologi, men scientologi får vel ikke folk til å voldta andre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 2. august 2018 #8 Del Skrevet 2. august 2018 2 minutter siden, Thyra skrev: Jeg har ingen høye tanker om scientologi, men scientologi får vel ikke folk til å voldta andre? Nei. Men de skyr ingen midler i å beskytte sine egne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 2. august 2018 #9 Del Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, Prinsesse788 skrev: NRK har en veldig bra dokumentar om Scientologene på nett nå, av Louis Theroux. Se Going Clear også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 2. august 2018 #10 Del Skrevet 2. august 2018 Takk @miss summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. august 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, Prinsesse788 skrev: NRK har en veldig bra dokumentar om Scientologene på nett nå, av Louis Theroux. Ser ikke ut som den er tilgjengelig lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 2. august 2018 Forfatter #12 Del Skrevet 2. august 2018 Han knuser ihvertfall myten om at det bare er menn som er for stygge til å få seg noe på andre måter som voldtar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mik877 Skrevet 2. august 2018 #13 Del Skrevet 2. august 2018 Ble litt skuffa, har hatt sansen for han frem til jeg fikk høre dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. august 2018 #14 Del Skrevet 3. august 2018 9 timer siden, Thyra skrev: Han knuser ihvertfall myten om at det bare er menn som er for stygge til å få seg noe på andre måter som voldtar... Voldtekt har da ingenting med utseende til mannen å gjøre. Man kan bli voldtatt av sin egen ektemann, av en venn man har kjent lenge, osv. Dokumentaren burde ligget tilgjengelig på NRK mye lengre enn den har gjort. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. august 2018 #15 Del Skrevet 3. august 2018 14 timer siden, miss summers skrev: Se Going Clear også. På NRK denne og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. august 2018 #16 Del Skrevet 3. august 2018 18 timer siden, Thyra skrev: Han har blitt anmeldt av fem kvinner og har fått sparken fra en Netflix-serie. Men han er ikke dømt. Dette skal ha skjedd på begynnelsen av 2000-tallet. Og Scientologikirken som han er medlem av, skal ha forsøkt å dysse det ned. Jeg har i grunnen likt Danny Masterson, og håper han er uskyldig anklaget. Men det er vel ikke sannsynlig at 5 ulike kvinner kommer med falske anklager mot samme person? Noen tanker? Ingen røyk uten ild dessverre. Det irriterer meg langt inni gamperaua at den kjente komikeren her i Oslo ikke har blitt siktet for noe ennå! Alle de årene han har fått holdt på! Tror det var betimelig (dessverre) at saken rundt Trond Giske kom opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. august 2018 #17 Del Skrevet 3. august 2018 7 minutter siden, Viking-girl skrev: På NRK denne og? Var i alle fall. Netflix nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. august 2018 Forfatter #18 Del Skrevet 3. august 2018 27 minutter siden, Viking-girl skrev: Voldtekt har da ingenting med utseendet til mannen å gjøre. Man kan bli voldtatt av sin egen ektemann, av en venn man har kjent lenge, osv. Dokumentaren burde ligget tilgjengelig på NRK mye lengre enn den har gjort. Vet det. Men det er en av påstandene man av og til støter på. I likhet med at "stygge" kvinner ikke blir voldtatt og at lettkledde kvinner som blir voldtatt kan skylde seg selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 3. august 2018 Forfatter #19 Del Skrevet 3. august 2018 25 minutter siden, Viking-girl skrev: Ingen røyk uten ild dessverre. Det irriterer meg langt inni gamperaua at den kjente komikeren her i Oslo ikke har blitt siktet for noe ennå! Alle de årene han har fått holdt på! Tror det var betimelig (dessverre) at saken rundt Trond Giske kom opp. Jeg vet du ikke kan skrive her hvem det er. Men er det samme mann som Lisa Tønne snakket om? Og er han skyldig i voldtekt/overgrep, eller "bare" seksuell trakassering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. august 2018 #20 Del Skrevet 3. august 2018 26 minutter siden, Thyra skrev: Jeg vet du ikke kan skrive her hvem det er. Men er det samme mann som Lisa Tønne snakket om? Og er han skyldig i voldtekt/overgrep, eller "bare" seksuell trakassering? Det er samme mann ja. Det med overgrep/voldtekt vet jeg ingenting om, men seksuell trakassering er det enormt mange som er utsatt for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg