spenol Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 (endret) Ja, du leste rett. Alt man lurer på! Endret 10. januar 2019 av spenol
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Sånn som din egen avføring Anonymkode: 8cac9...218
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Lurer jeg også på. Barnet mitt har veldig flytende avføring. Hadde sjokoladekakemuffinsrøre én gang. Anonymkode: 35a2c...b45
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 7 timer siden, spenol skrev: Ja, du leste rett. Alt man lurer på! Jeg innbiller meg at lille har avføring som er for hard. Det kommer bare ut deformerte klumper i ulike størrelser. Når jeg trykker ned i avføringen med bleia har den en slags «plastelina-konsistens.» Sånn har det vært i noen måneder nå. Det virker ikke som at det plager henne direkte, men jeg føler det gir sekundære plager. Har tatt det opp med hs som ikke virker bekymret.. Ideelt sett en brun pølse uten klumpete ujevnheter. Det kan høres ut som din har litt fast avføring, uten at det trenger å være noe å bekymre seg over. Det du i første omgang kan se på er væskeinntaket, litt lavt væskeinntak kan gi fastere avføring. Det har også vært veldig varmt i store deler av landet de siste par mnd, hvilket vil øke væskebehovet. Anonymkode: b5326...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå