AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg har en baby på noen måneder, var ilag med faren noen mnd før ble gravid. Han ville ikke beholde barnet pga religionen han sa vi måtte være gift, men mente jeg måtte ta abort og så kunne vi gifte oss, har barn fra før og fikk høre så mye rart om eksen. Valgte å beholde og gjorde det slutt med han, etter fødsel ville han ha kontakt, bestemme navn og nekter nå samvær uten han får foreldreansvar... jeg hadde sett bilder av barnet, og møtte tilfeldigvis på dem en dag nyligen og jeg tok kontakt med moren siden barna er halv søsken. Nå har vi fått kontakt og jeg har fått vite så mye mye sykt om denne fyren at jeg faktisk er redd han, utrolig glad jeg aldri signerte på foreldreansvar for motivasjonen hans er å få opphold i Norge men bryr seg ikke om barna. Løyet til både meg og hun, og denne mannen er det sykeste mennesket jeg har vært borti for mange grunner etter alt jeg har hørt også, stemmer veldig overens med hvordan han behandlet meg. Lurer på hvordan jeg kan gå fram med å beskytte meg og barnet mot han? Han er under rettsak, utredning osv med eksen. Føler meg så brukt, og siden jeg fant ut dette her har jeg vært så nedfor og sjokkert og vet ikke helt hva eller hvor jeg kan henvende meg for hjelp. Eller om jeg skal bare la alt ligge og ignorere han. Anonymkode: 10a7f...75b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Husker trådene dine ts. Veldig bra at du hørte på flertallet på kg. Jeg ville lent meg på den andre moren å prøvd å finne hvilken vei jeg skulle gå utifra det. Anonymkode: 34836...3ea 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Avsnitt!!!!!! Anonymkode: b6bd1...21f 9
Opplyst Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 Jeg er rasist, og jeg kan ikke en gang fatte å begripe at du lot denne mannen knulle deg. 5
Tøytigern Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 (endret) Hold deg unna. Krever han foreldreansvar kan du nekte på bakgrunn av hva som er best for barnet. Da må han drasse deg til mekling og gjennom en rettsak for å få delt foreldreansvar, dersom han mener alvor. Da faller han vel fort fra... Endret 2. august 2018 av Tøytigern 3
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 Jeg forstår ingenting? har du barn fra før eller eksen?jeg hadde sett bilder av barnet, og møtte tilfeldigvis på dem en dag nyligen og jeg tok kontakt med moren siden barna er halv søsken. " ? Anonymkode: 88224...7a7 5
Peter007 Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en baby på noen måneder, var ilag med faren noen mnd før ble gravid. Han ville ikke beholde barnet pga religionen han sa vi måtte være gift, men mente jeg måtte ta abort og så kunne vi gifte oss, har barn fra før og fikk høre så mye rart om eksen. Valgte å beholde og gjorde det slutt med han, etter fødsel ville han ha kontakt, bestemme navn og nekter nå samvær uten han får foreldreansvar... jeg hadde sett bilder av barnet, og møtte tilfeldigvis på dem en dag nyligen og jeg tok kontakt med moren siden barna er halv søsken. Nå har vi fått kontakt og jeg har fått vite så mye mye sykt om denne fyren at jeg faktisk er redd han, utrolig glad jeg aldri signerte på foreldreansvar for motivasjonen hans er å få opphold i Norge men bryr seg ikke om barna. Løyet til både meg og hun, og denne mannen er det sykeste mennesket jeg har vært borti for mange grunner etter alt jeg har hørt også, stemmer veldig overens med hvordan han behandlet meg. Lurer på hvordan jeg kan gå fram med å beskytte meg og barnet mot han? Han er under rettsak, utredning osv med eksen. Føler meg så brukt, og siden jeg fant ut dette her har jeg vært så nedfor og sjokkert og vet ikke helt hva eller hvor jeg kan henvende meg for hjelp. Eller om jeg skal bare la alt ligge og ignorere han. Anonymkode: 10a7f...75b Men TS.hvorfor var du sammen med denne mannen? Hvorfor hadde dere sex uten kondomer? Det er et stort ansvar å sette barn til verden. Jeg ser ikke helt hvorfor du ikke ble bedre kjent med mannen før dere ble foreldre. Du burde vite bedre. Du burde vite at mennesker-som kommer til Norge på denne måten har en fortid. Langt annen fortid enn se som er oppvokst I Norge. Men lykke til som mor. Bør vel tilføye at jeg er åpen for alle mennesker I verden uansett hvor de kommer fra. Men er fullstendig klar over bakgrunn og kulturforskjeller Endret 2. august 2018 av Peter007 5
Yuumi Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 (endret) 11 timer siden, Opplyst skrev: Jeg er rasist, og jeg kan ikke en gang fatte å begripe at du lot denne mannen knulle deg. Så opplyst du virker. /sarcasm Jeg skulle bidra til tråden med ett heia TS rop, girlpower etc. Men jeg kan ikke gjøre det helhjertet. Jeg vet ikke hvordan menneske verken hun eller far er, og å gi råd eller støtte der det til syvende og sist kan gå utover barnet på en negativ måte virker for meg feil. Barnet er viktigst, du må ikke bruke far som syndebukk eller gjøre han til noe han ikke er. Dersom han virkelig er farlig ville jeg holdt meg og barnet langt unna, eventuelt gått til politi dersom det var aktuelt. Endret 2. august 2018 av Emblja 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Hvorfor ble du sammen med en som ikke har oppholdstillatelse? Du må jo skjønne at de kun er ute etter å utnytte deg, og at i deres øyne så er du ikke mer enn en simpel hore. Ungen er også utsatt for kidnapping. Å til dere som sier at hun bare kan nekte han omsorgen, hva når han kommer drassende med rasismekortet. Da har ikke nordmennene noe de skulle sagt lenger. Anonymkode: 44ab1...8ac 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 Hvordan blir du overasket over at han ønsker opphold? Det er eneste grunnen til at de er med oss nordmenn. Anonymkode: 1aaaf...b17 7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 Hvordan kunne du falle for det eldste trikset i boka??? Anonymkode: b093a...af2 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #12 Skrevet 2. august 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ble du sammen med en som ikke har oppholdstillatelse? Du må jo skjønne at de kun er ute etter å utnytte deg, og at i deres øyne så er du ikke mer enn en simpel hore. Ungen er også utsatt for kidnapping. Å til dere som sier at hun bare kan nekte han omsorgen, hva når han kommer drassende med rasismekortet. Da har ikke nordmennene noe de skulle sagt lenger. Anonymkode: 44ab1...8ac Foreldreansvar fordeles ikke på den måten.. Anonymkode: b1b1d...92d 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #13 Skrevet 2. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreldreansvar fordeles ikke på den måten.. Anonymkode: b1b1d...92d Normalt sett så fordeles det ikke på den måten nei, men vi vet jo hvordan det er med disse flyktningene. De får igjennom alt de vil, rasismekortet drar ved hver minste anledning, og Norge er livredde for å "krenke" de. Sånn har det bare blitt. Anonymkode: 44ab1...8ac 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #14 Skrevet 3. august 2018 På 1.8.2018 den 20.01, AnonymBruker skrev: Jeg har en baby på noen måneder, var ilag med faren noen mnd før ble gravid. Han ville ikke beholde barnet pga religionen han sa vi måtte være gift, men mente jeg måtte ta abort og så kunne vi gifte oss, har barn fra før og fikk høre så mye rart om eksen. Valgte å beholde og gjorde det slutt med han, etter fødsel ville han ha kontakt, bestemme navn og nekter nå samvær uten han får foreldreansvar... jeg hadde sett bilder av barnet, og møtte tilfeldigvis på dem en dag nyligen og jeg tok kontakt med moren siden barna er halv søsken. Nå har vi fått kontakt og jeg har fått vite så mye mye sykt om denne fyren at jeg faktisk er redd han, utrolig glad jeg aldri signerte på foreldreansvar for motivasjonen hans er å få opphold i Norge men bryr seg ikke om barna. Løyet til både meg og hun, og denne mannen er det sykeste mennesket jeg har vært borti for mange grunner etter alt jeg har hørt også, stemmer veldig overens med hvordan han behandlet meg. Lurer på hvordan jeg kan gå fram med å beskytte meg og barnet mot han? Han er under rettsak, utredning osv med eksen. Føler meg så brukt, og siden jeg fant ut dette her har jeg vært så nedfor og sjokkert og vet ikke helt hva eller hvor jeg kan henvende meg for hjelp. Eller om jeg skal bare la alt ligge og ignorere han. Anonymkode: 10a7f...75b Hvis jeg bare hadde kjent en fyr i noen få måneder, deretter 9+ mnd så hadde jeg altså ikke blitt sjokkert om jeg fant ut slike ting. Hvor naiv går det an å bli, da? Dette handler ikke om å være rasistisk eller ikke, men jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg ble gravid med en fyr jeg såvidt kjente. Mennesker har forskjellige historier og mennesker er som oftest uærlige. Anonymkode: 8ea2e...2d1 5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #15 Skrevet 3. august 2018 54 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg bare hadde kjent en fyr i noen få måneder, deretter 9+ mnd så hadde jeg altså ikke blitt sjokkert om jeg fant ut slike ting. Hvor naiv går det an å bli, da? Dette handler ikke om å være rasistisk eller ikke, men jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg ble gravid med en fyr jeg såvidt kjente. Mennesker har forskjellige historier og mennesker er som oftest uærlige. Anonymkode: 8ea2e...2d1 Ja, Ts her, har lest kommentarene her inne og tar det inn. Jeg fortjener virkelig behandlingen jeg får for det er min skyld. Og jeg synes jeg skal bare holde kjeft, la han få foreldreansvar og stå med hendene opp og innrømme at jeg er kun en naiv dum kvinnfolk. Dere har så rett, og jeg bør lære min datter at mora hennes er utrolig dum og fare absolutt hadde all rett til å behandle meg som jeg gjorde. Kanskje jeg bør ne noen andre ta over omsorgen da? Siden jeg ligger med utlendinger og er virkelig ikkeskikket til å ta riktige valg ovenfor min kropp .. Anonymkode: 10a7f...75b 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #16 Skrevet 3. august 2018 On 8/2/2018 at 2:24 PM, AnonymBruker said: Normalt sett så fordeles det ikke på den måten nei, men vi vet jo hvordan det er med disse flyktningene. De får igjennom alt de vil, rasismekortet drar ved hver minste anledning, og Norge er livredde for å "krenke" de. Sånn har det bare blitt. Anonymkode: 44ab1...8ac Tøys! Anonymkode: 6b04f...968 1
exictence Skrevet 3. august 2018 #17 Skrevet 3. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, Ts her, har lest kommentarene her inne og tar det inn. Jeg fortjener virkelig behandlingen jeg får for det er min skyld. Du fortjener selvsagt ikke den behandlingen selv om du ikke burde involvert deg. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg synes jeg skal bare holde kjeft, la han få foreldreansvar og stå med hendene opp og innrømme at jeg er kun en naiv dum kvinnfolk. Selvfølgelig skal du ikke det. Du må si ifra og vise hva du står for. Nei, ikke tenk eller gi uttrykk for at du er dum kvinnfolk. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere har så rett, Rett i? Nei, det er jo ikke det de fleste mener her. Gjort er gjort. Nå må d kjempe for dine rettigheter og ikke gjøre deg mer underdanig. Stå opp for deg selv og vis din beste side. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: og jeg bør lære min datter at mora hennes er utrolig dum og fare absolutt hadde all rett til å behandle meg som jeg gjorde. Selvsagt ikke. Det ser du selv blir helt feil. Tenk i beste mening. 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #18 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, Ts her, har lest kommentarene her inne og tar det inn. Jeg fortjener virkelig behandlingen jeg får for det er min skyld. Og jeg synes jeg skal bare holde kjeft, la han få foreldreansvar og stå med hendene opp og innrømme at jeg er kun en naiv dum kvinnfolk. Dere har så rett, og jeg bør lære min datter at mora hennes er utrolig dum og fare absolutt hadde all rett til å behandle meg som jeg gjorde. Kanskje jeg bør ne noen andre ta over omsorgen da? Siden jeg ligger med utlendinger og er virkelig ikkeskikket til å ta riktige valg ovenfor min kropp .. Anonymkode: 10a7f...75b Næmmen, stakkars deg da, så luller vi oss inn i selvmedlidenheten. Du burde kanskje ha lært, også holder du re landet vårt alyfor mye.deg unna flyktninger heretter. De er ingen berikelser for landet vårt, og vi trenger ingen flere som deg som får unger med dem. De koster bare landet vårt altfor mye. Det er mye bedre at du kommer deg i jobb. Anonymkode: 44ab1...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #19 Skrevet 3. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Næmmen, stakkars deg da, så luller vi oss inn i selvmedlidenheten. Du burde kanskje ha lært, også holder du re landet vårt alyfor mye.deg unna flyktninger heretter. De er ingen berikelser for landet vårt, og vi trenger ingen flere som deg som får unger med dem. De koster bare landet vårt altfor mye. Det er mye bedre at du kommer deg i jobb. Anonymkode: 44ab1...8ac Jeg har sagt opp jobben min og reiser til utlandet for å hjelpe flyktninger som ikke får komme inn til Norge pga rasister som du Anonymkode: 10a7f...75b 2
Calypso Skrevet 3. august 2018 #20 Skrevet 3. august 2018 På 2.8.2018 den 2.44, Opplyst skrev: Jeg er rasist Da burde du bytte nick. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Næmmen, stakkars deg da, så luller vi oss inn i selvmedlidenheten. Du burde kanskje ha lært, også holder du re landet vårt alyfor mye.deg unna flyktninger heretter. De er ingen berikelser for landet vårt, og vi trenger ingen flere som deg som får unger med dem. De koster bare landet vårt altfor mye. Det er mye bedre at du kommer deg i jobb. Anonymkode: 44ab1...8ac Og du burde komme deg på skrivekurs. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå