Gå til innhold

Å kjøre over dyr på nytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er greia med det? Syns det er skikkelig respektløst og ondt. Så det lå en død grevling i veien. 90% av bilene svingte unna, men resten siktet den inn med hjulet for å kjøre over den på nytt. Kjente jeg ble skikkelig sur. Gjør dere virkelig sånn? Ikke jeg hvertfall..

Anonymkode: 4b6d2...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For en stund siden, kjørte jeg forbi en katt som lå midt i veien. Stoppet noen meter frem, for å legge den på siden av veien. Men folk kjørte «over» den, med hjulene på hver sin side av den, så nesten umulig å få tatt den ut av veibanen. Plutselig reiste den opp hodet sitt! Den levde enda, og jeg fikk nesten panikk!! Fikk huka tak i den, og sprang rundt og ringte på til nærmeste naboer i håp om hjelp. De som åpnet var nesten sure fordi de mente at det var MITT problem, og at det sikkert var JEG som hadde kjørt på den😔 

Anonymkode: 54729...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det mulig stopper jeg for å legge dyret i grøftekanten. Har heller aldri sett folk kjører over de på nytt med vilje.

Anonymkode: 4fe04...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en stund siden, kjørte jeg forbi en katt som lå midt i veien. Stoppet noen meter frem, for å legge den på siden av veien. Men folk kjørte «over» den, med hjulene på hver sin side av den, så nesten umulig å få tatt den ut av veibanen. Plutselig reiste den opp hodet sitt! Den levde enda, og jeg fikk nesten panikk!! Fikk huka tak i den, og sprang rundt og ringte på til nærmeste naboer i håp om hjelp. De som åpnet var nesten sure fordi de mente at det var MITT problem, og at det sikkert var JEG som hadde kjørt på den😔 

Anonymkode: 54729...d56

Så snill du er! Hvordan endte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker jo de som sikter sånn at hjulet treffer dyret sånn at alt blir most og innvoller overalt. Ikke de som kjører med 2 hjul på hver side. Ble bare sjokkert. Kjørte den veien flere ganger og man kunne se at enkelte gjorde det med vilje fordi de endret kursen. 

Hvis jeg kjører på et dyr stopper jeg og ser at det er dødt og legger det i veikanten. Har kjørt på et ekorn til nå. Og et par fugler. 

Anonymkode: 4b6d2...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var ute og kjørte her om dagen og skulle ut av en høyre sving, selvfølgelig måtte det komme en katt akkuratt da, trass i at jeg foretok unnamanøver så greide jeg dessverre og kjøre over den.

Ringte veterinærvakta som sa jeg bare måtte komme, og tok med katta og la den i passasjersetet foran, dessverre kunne den ikke reddes.

Har dårlig samvittighet den dag idag.

Så jeg skjønner ikke hva som går av folk. Gjør de det for morro skyld, er de iallefall ikke riktig skrudd sammen.

Anonymkode: 5b1d2...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Rinnan hadde en tildragelse der han krasjet en lånt bil, etter å ha forsøkt å kjøre på en hare som hoppet over veien.

Jeg tror nok det er en spesiell type mennesker som gjør sånt.

Anonymkode: b842d...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2018 den 6.09, AnonymBruker skrev:

Er det mulig stopper jeg for å legge dyret i grøftekanten. Har heller aldri sett folk kjører over de på nytt med vilje.

Anonymkode: 4fe04...3ea

I tillegg er det lurt å ringe Vegtrafikksentralen til Statens Vegvesen på tlfnr 175, slik at de får noen til å plukke opp dyret fortest mulig. 

Anonymkode: 7372e...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...