Gå til innhold

FRP politiker har muslimsk kjæreste


Hilly Banny

Anbefalte innlegg

1 time siden, Vampen skrev:

Hele greia ble enda mer merkelig når han begynner å snakke om at han hadde gode grunner til å ikke melde inn reisen og valgte å ta med seg jobbmobil. 

Kanskje han vet noe vi ikke vet,,,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Apis skrev:

Kanskje han vet noe vi ikke vet,,,

Tja, han påstår jo også at han angrer, så da er jo også det relativt merkelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vampen skrev:

Tja, han påstår jo også at han angrer, så da er jo også det relativt merkelig. 

Det var et Per Sandberg sitat, men det rette skal være, "kanskje jeg vet mer en du gjør", sagt til en NRK reporter som spurte om når vi ble kvitt Krekar 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Du tror ikke det er uvanlig, men vet ikke om noen som har gjort det. Hva bygger du da magefølelsen på?

Hvilke statsråder er det som har ønske om å være med å feire innføringen av Sharia? Ikke bare er sharia forferdelig, men det er jo også politisk selvmord å være politiker å støtte sharia. 

Har vansker for å tro at noen andre enn Sandberg kunne finne på noe så lite gjennomtenkt. 

Jeg bygger magefølelsen på at statsråder på arrangement i ambassadene er noe veldig vanlig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

Jeg bygger magefølelsen på at statsråder på arrangement i ambassadene er noe veldig vanlig.

 

Det vanlige ville være at folk fra forvaltningen hadde deltatt, i følge utenriksministeren 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Husholdning1 said:

Jeg bygger magefølelsen på at statsråder på arrangement i ambassadene er noe veldig vanlig.

 

Det er litt forskjell på å besøke en ambassade og å være med på å feire innføringen av sharia. Selvsagt finnes det statsråder som har besøkt utenlandske ambassader. Noe annet ville vært veldig rart. Det finnes sikkert også statsråder som har vært med på å feire USAs uavhengighetsdag. Det er jo forholdsvis ukontroversielt.  Å feire innføringen av sharia derimot. Hvordan skulle noen være med på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Apis skrev:

Det var et Per Sandberg sitat, men det rette skal være, "kanskje jeg vet mer en du gjør", sagt til en NRK reporter som spurte om når vi ble kvitt Krekar 

Da er jeg med! :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Vampen said:

Og sånn forresten, så sent som i år har Tyskland slått ned på mistenkte iranske spioner i Tyskland: https://www.bbc.com/news/world-europe-42701719

Ingen av oss kan vite om Letnes har dypere bånd til det iranske regimet, men så lenge hun er involvert med en norsk statsråd er det i beste fall dumt å være naiv nok til å ikke stille noen spørsmål. 

Ja. Jeg går ikke rundt og mistenker utlendinger jeg møter for å være spion. Men jeg  er heller ikke statsråd.  Sandberg forhandler jo med Iran. I tillegg til at han har blitt advart om spionasje fra både PST og etteretningstjenesten. Da må han jo være litt mer på vakt enn den jevne borger. 

Det er norske statsansatte som mister sikkerhetsklareringen sin pga kjærester fra utlandet. 

https://www.aftenposten.no/verden/i/0ExxXG/Stadig-flere-ansatte-i-UD-og-Forsvaret-skyves-ut-av-stillingen

Dette er ansatte som ALDRI har brutt noen av reglene slik som Sandberg. Man kan miste sikkerhetsklareringen både ved å bli sammen med personer fra NATO-land som jo er våre allierte. Man kan miste sikkerhetsklareringen ved å bli sammen med  noen fra land som Chile som aldri har blitt beskyldt for å drive spionasje mot Norge. 

Såpass strenge er reglene. Da blir det veldig spesielt at det ikke har noe å si hva statsråden som forhandler med Iran driver med. Iran som man vet driver spionasje mot Norge. Iranske studenter blir nektet å enkelte jobber og studier i Norge fordi man frykter for spionasje. 

Endret av Grandiosaergreit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hevder PS at det var en grunn til at han ikke meldte ifra til STK om sin reise til Iran, uten å ville utdype det noe mer......han måønske åmiste jobben!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Grandiosaergreit skrev:

Ja. Jeg går ikke rundt og mistenker utlendinger jeg møter for å være spion. Men jeg  er heller ikke statsråd.  Sandberg forhandler jo med Iran. I tillegg til at han har blitt advart om spionasje fra både PST og etteretningstjenesten. Da må han jo være litt mer på vakt enn den jevne borger. 

Det er norske statsansatte som mister sikkerhetsklareringen sin pga kjærester fra utlandet. 

https://www.aftenposten.no/verden/i/0ExxXG/Stadig-flere-ansatte-i-UD-og-Forsvaret-skyves-ut-av-stillingen

Dette er ansatte som ALDRI har brutt noen av reglene slik som Sandberg. Man kan miste sikkerhetsklareringen både ved å bli sammen med personer fra NATO-land som jo er våre allierte. Man kan miste sikkerhetsklareringen ved å gifte seg ved noen fra land som Chile som aldri har blitt beskyldt for å drive spionasje mot Norge. 

Såpass strenge er reglene. Da blir det veldig spesielt at det ikke har noe å si hva statsråden som forhandler med Iran driver med. Iran som man vet driver spionasje mot Norge. Iranske studenter blir nektet å enkelte jobber og studier i Norge fordi man frykter for spionasje. 

Jeg er helt enig. Og sirkuset er liksom helt komplett når han topper det hele med å skulle slå knallhardt ned på alle som påstår at dette er tvilsomt. Han ser ut til å ha koblet ut det store hodet totalt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mkigjen skrev:

I dag hevder PS at det var en grunn til at han ikke meldte ifra til STK om sin reise til Iran, uten å ville utdype det noe mer......han måønske åmiste jobben!

Eventuelt satser han på at Erna er for handlingslammet og konfliktsky til å gjøre noe med det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mkigjen said:

I dag hevder PS at det var en grunn til at han ikke meldte ifra til STK om sin reise til Iran, uten å ville utdype det noe mer......han måønske åmiste jobben!

Miste jobben på verst mulig måte. Listhaug passet i hvert fall på å beholde populariteten sin blant FrPere. Sandberg har jo passet på å gjøre seg minst mulig populær blant absolutt alle. 

Kan jo også spekulere i hvor lenge forholdet med den iranske dama holder om Sandberg mister jobben. Hun søkte seg jo som assistenten hans og for å jobbe med avtaler mellom Norge og Iran. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen said:

Eventuelt satser han på at Erna er for handlingslammet og konfliktsky til å gjøre noe med det.

Men det blir jo bare værre, dag for dag.,som å bevitne et togkræsj i sakte film...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Grandiosaergreit said:

forholdet med den iranske dama holder om Sandberg mister jobben.

Den dagen PS ikke lenger er statsråd,så forsvinner nok Miss Iran rimelig fort

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Da har hun kanskje dekkongen Tommy Sharif i bakhånd - han hevder i hvertfall at Letnes tok kontakt fordi hun ønsket å starte med bilsalg til Iran. Hva den iranske etteretningen skulle kunne få ut av Tommy Sharif er derimot ikke heelt klart for meg. Kanskje hun ikke er spion likevel da. Eller skulle dette være en dekkhistorie, kanskje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Da har hun kanskje dekkongen Tommy Sharif i bakhånd - han hevder i hvertfall at Letnes tok kontakt fordi hun ønsket å starte med bilsalg til Iran. Hva den iranske etteretningen skulle kunne få ut av Tommy Sharif er derimot ikke heelt klart for meg. Kanskje hun ikke er spion likevel da. Eller skulle dette være en dekkhistorie, kanskje.

 

:ler: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kristina S.
På 31.7.2018 den 23.23, Hilly Banny skrev:

Hun fikk bli i Norge fordi hun risikerte tvangsekteskap i hjemlandet.

Det gjorde hun helt sikkert:tommelsmil: 

Hykleren Sandberg er ikke så nøye på slike ting, tydeligvis. Håper Sløve-Erna sparker han ut av regjeringen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2018 at 4:03 PM, NordicViking said:

 

Det er godt mulig at regimet i Iran sender ut "flyktninger" til vestlige land, der disse over tid skal jobbe for å bedre forholdet mellom Iran og de vestlige landene. Har dette skjedd her? Aner ikke. Men jeg reagerte også på at ei flott dame på 28 år plutselig er sammen med en mann på 58 år (som liksom helt tilfeldig er minister i den norske regjeringen), og deretter drar på ferie til det landet hun i sin tid "flyktet" fra. Kjærlighet gjør blind, sies det. Kanskje det bare er kjærlighet.... eller ligger det mer bak? Vi kan jo saktens spekulere, men det er vel ingen tvil om at Sandberg har utvist usedvanlig dårlig dømmekraft her.

Beviser vel bare at han ihvertfall ikke er rasist når han faktisk har kjæreste med ei fra Iran? ...den har han fått slengt etter seg i tide og utide. Må jo være flaut å få beviset på det absolutt motsatte såpass i fleisen ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Xcase33 skrev:

Beviser vel bare at han ihvertfall ikke er rasist når han faktisk har kjæreste med ei fra Iran? ...den har han fått slengt etter seg i tide og utide. Må jo være flaut å få beviset på det absolutt motsatte såpass i fleisen ...

Det er da ingen som reagerer på at kjæresten er fra Iran, derimot alle sikkerhetsregler som er brutt og at hun tydeligvis har bekjentskaper innad i presteregimet  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...