Gå til innhold

Trenger masse kos etter røff sex. Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan foregår den røffe sexen deres egentlig? Hva gjør dere/hva blir gjort med dere liksom?

Hilsen nysgjerrig😊

Anonymkode: 5dc80...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Andrea93 skrev:

HELT normalt. Jeg begynner ofte å hulke etter skikkelig røff sex (uten at jeg er lei meg - det er 100 % en form for fysisk utløsning), og trenger at han holder meg skikkelig hardt og "passer på meg" til det går over. 

Liker du at han holder deg fast under orgasmene også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
På 2.8.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Hjelpes...

 

Kanskje la være å ha røff sex om dere er så forbanna sårbare?

Anonymkode: 2b49b...101

Kanskje vi alle bare kan få holde på med det vi liker i senga uten at andre skal legge seg opp i det 🙂 Sånn en utrolig enkel tanke, men tydeligvis så innmari vanskelig i praksis for en del mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det sa seg selv at aftercare hørte til? Jeg har vært medlem at fetlife en liten stund og ønsker en dominant partner, men når jeg blir kontaktet tør jeg aldri å gå videre fordi jeg er redd for å møte en mann som TS sin. Virker som om enkelte av dem tror det handler kun om den røffe sexen men driter i resten.

Anonymkode: f0fee...d80

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
1 time siden, martineb skrev:

Liker du at han holder deg fast under orgasmene også?

Har ingen rutiner på hva som blir gjort under orgasme. Det er jo fremdeles "In the heat of the moment" og det som skjer, skjer :) Det er først etterpå, når sexen er over, at det trengs litt ekstra kos når det har vært skikkelig røft. (Det er altså ikke snakk om etter "vanlig" røff sex med litt kveling, spanking, lugging og bondage, som bare er normen i vårt hus. Da kan vi godt hoppe ut av senga og skrive handleliste sammen minuttet etterpå liksom. Det er når vi går "all out", med MYE smerte, blåmerker og en og annen dråpe med blod) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du vet tydeligvis ikke hva røff sex, ordentlig røff sex, er...

Anonymkode: 049a7...b2d

Akkurat det jeg tenkte også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.8.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Hjelpes...

 

Kanskje la være å ha røff sex om dere er så forbanna sårbare?

Anonymkode: 2b49b...101

HELT ENIG, og jeg har hatt mye rårøff sex og er kvinne. Dere oppfører dere jo som en hundevalp som får kjeft jo! 

Anonymkode: 8bade...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2018 at 11:03 PM, HerrBæsjerumpehull said:

Kjenner meg på en måte litt igjen i det, for jeg trenger masse røff sex etter kos.

:klem1:

 

Anonymkode: 6b96d...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HELT ENIG, og jeg har hatt mye rårøff sex og er kvinne. Dere oppfører dere jo som en hundevalp som får kjeft jo! 

Anonymkode: 8bade...2bb

Jeg forstår ikke helt den der tråkke-andre-ned-for-å-løfte-meg-selv-opp-mentaliteten til de av dere som snakker til mennesker på den måten der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea93 skrev:

Har ingen rutiner på hva som blir gjort under orgasme. Det er jo fremdeles "In the heat of the moment" og det som skjer, skjer :) Det er først etterpå, når sexen er over, at det trengs litt ekstra kos når det har vært skikkelig røft. (Det er altså ikke snakk om etter "vanlig" røff sex med litt kveling, spanking, lugging og bondage, som bare er normen i vårt hus. Da kan vi godt hoppe ut av senga og skrive handleliste sammen minuttet etterpå liksom. Det er når vi går "all out", med MYE smerte, blåmerker og en og annen dråpe med blod) 

Når du takler det så dårlig som du beskriver her, høres ut som du egentlig driver med denne type sex pga ham. Du burde kanskje finne aktiviteter mer passende for din psyke

Anonymkode: 58829...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du takler det så dårlig som du beskriver her, høres ut som du egentlig driver med denne type sex pga ham. Du burde kanskje finne aktiviteter mer passende for din psyke

Anonymkode: 58829...595

Det å pushe sine egne grenser er jo nettopp det som er så gøy og spennende med SM! For oss er bondage, spanking, kveling, slag og generelt røff sex helt normalt og A4. Gjør det flere ganger om dagen og spretter opp av senga etterpå og fortsetter med våre daglige gjøremål. Andre ganger går man lenger og presser hverandre til kanten, og gjerne litt forbi. Da er det HELT normalt å ha en reaksjon etterpå. For meg er det den reaksjonen, som da gjerne kommer i tårer, som er det deiligste av alt. Det er ingen sorg eller usikkerhet inne i bildet, det er bare en fysisk utløsning av stress som er vanvittig befriende og tilfredsstillende. Når det kommer tårer ligger vi og ler av det. Likeså trenger jeg at han er der for meg og viser det. 

Her i huset er det jeg som er erfaren innen BDSM, ikke han. Mest sannsynlig mer enn de fleste, for i tillegg til å praktisere det aktivt selv, har jeg også drevet forskning på temaet i forbindelse med min utdanning, hvor jeg blant annet har gjort dybdeintervjuer med professorer som utelukkende jobber med relasjonen SM/psykologi. Så jeg tror du må komme ned fra din høye hest og innse at folk er forskjellige, uten at det gjør en mer eller mindre berettiget til å holde på med det man ønsker. 

Hva TS sitt orginale spørsmål angår, så er det om det er vanlig å trenge ekstra mye kos etter røff sex. Hvis du sitter på noe som helst erfaring fra BDSM, så vet du godt at aftercare er både normalt, oppfordret til, og noe man til og med kan ta kurs i. Har vært på et månedlig BDSM-arrangement der ingen nye medlemmer fikk slippe til før de hadde vært gjennom et kurs i aftercare og etikette. Så utbredt er behovet for å "lande" etter røff sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden er jeg så vanvittig glad for at vi alle er forskjellige og har ulike preferanser. Det er fascinerende og spennende å lese om!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Andrea93 skrev:

Det å pushe sine egne grenser er jo nettopp det som er så gøy og spennende med SM! For oss er bondage, spanking, kveling, slag og generelt røff sex helt normalt og A4. Gjør det flere ganger om dagen og spretter opp av senga etterpå og fortsetter med våre daglige gjøremål. Andre ganger går man lenger og presser hverandre til kanten, og gjerne litt forbi. Da er det HELT normalt å ha en reaksjon etterpå. For meg er det den reaksjonen, som da gjerne kommer i tårer, som er det deiligste av alt. Det er ingen sorg eller usikkerhet inne i bildet, det er bare en fysisk utløsning av stress som er vanvittig befriende og tilfredsstillende. Når det kommer tårer ligger vi og ler av det. Likeså trenger jeg at han er der for meg og viser det. 

Her i huset er det jeg som er erfaren innen BDSM, ikke han. Mest sannsynlig mer enn de fleste, for i tillegg til å praktisere det aktivt selv, har jeg også drevet forskning på temaet i forbindelse med min utdanning, hvor jeg blant annet har gjort dybdeintervjuer med professorer som utelukkende jobber med relasjonen SM/psykologi. Så jeg tror du må komme ned fra din høye hest og innse at folk er forskjellige, uten at det gjør en mer eller mindre berettiget til å holde på med det man ønsker. 

Hva TS sitt orginale spørsmål angår, så er det om det er vanlig å trenge ekstra mye kos etter røff sex. Hvis du sitter på noe som helst erfaring fra BDSM, så vet du godt at aftercare er både normalt, oppfordret til, og noe man til og med kan ta kurs i. Har vært på et månedlig BDSM-arrangement der ingen nye medlemmer fikk slippe til før de hadde vært gjennom et kurs i aftercare og etikette. Så utbredt er behovet for å "lande" etter røff sex. 

Vet ikke hvorfor jeg siterte deg, det var ikke meningen 🤨 Uansett. Ts sitt hovedproblem er sårbarhet pga «nedverdigende ord». Det er ikke engang i kategorien røff sex for flere praktiserende. Hvis så lite som nedverdigende ord gjør deg så dårlig, da bør du revurdere sjangeren.

Anonymkode: 58829...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne
På 31.7.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev:

Vi bruker ikke nedverdigene ord, helst ikke vanlig heller, da er vi sjøre og kranlete og sier ting en ikke mener. Det kan være greit å ta det opp og si at gud det er deilig med  ruph sex, men jeg må ha litt ømhet etterpå, det er like viktig for meg som rouph sex.

Anonymkode: c697f...6a2

Hva er rouph sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvorfor jeg siterte deg, det var ikke meningen 🤨 Uansett. Ts sitt hovedproblem er sårbarhet pga «nedverdigende ord». Det er ikke engang i kategorien røff sex for flere praktiserende. Hvis så lite som nedverdigende ord gjør deg så dårlig, da bør du revurdere sjangeren.

Anonymkode: 58829...595

Syns likevel det er litt urettferdig av deg å bagatellisere det ved å si ting som "noe så lite". Vi har alle ulik bagasje, preferanser og psyke, og det er forskjellige ting som trigger oss. For noen kan nedverdigende språk være en sånn trigger. Når TS likevel sier at hun nyter det underveis, så syns jeg hun skal få lov til det uten å bli kritisert for å være "svak". 

TS; Det høres ut som du virkelig trenger å lufte dette for partneren din, og forklare han hvorfor det er viktig for deg med nærhet etter den typen sex. Dersom en sånn samtale ikke gjør susen, og han fremdeles prioriterer å sovne rett etterpå, da ville jeg heller revurdert om det er en type sex du kan praktisere med ham. Men forhåpentligvis er du jo sammen med en mann som vil deg det beste, og om du virkelig forsøker å sette ord på at du nyter røff sex, men at det gir deg et økt behov for bekreftelse etterpå, så tipper jeg det kan hjelpe! Det er ikke sikkert han har lagt sammen to og to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du takler det så dårlig som du beskriver her, høres ut som du egentlig driver med denne type sex pga ham. Du burde kanskje finne aktiviteter mer passende for din psyke

Anonymkode: 58829...595

Men det er der du - og andre som ikke skjønner greia - misforstår. Det handler ikke om psyke, eller å ha sterk psyke.

Hovedgreia er kroppslige reaksjoner - hormoner og greier - som en ikke kan styre.

De som liker å tenke om seg selv at de har veldig sterk psyke, kan gjerne være de som får den største reaksjonen i etterkant. Å da slippe helt, er en sterk og gjennomgående opplevelse. Det er kraftige krefter som settes i sving. 

Det er helt normalt og sunt å få en reaksjon i etterkant. Forløsende tårer og sånt, når endorfiner og adrenalin herjer kroppen. 

Anonymkode: c279e...658

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvorfor jeg siterte deg, det var ikke meningen 🤨 Uansett. Ts sitt hovedproblem er sårbarhet pga «nedverdigende ord». Det er ikke engang i kategorien røff sex for flere praktiserende. Hvis så lite som nedverdigende ord gjør deg så dårlig, da bør du revurdere sjangeren.

Anonymkode: 58829...595

Tøys,

Røff sex må ikke være fysisk røff. Det er gjerne det psykiske samspillet som er hovedgreia.

Som den personen i tråden her som skrøyt på seg å hatt masse "røff sex" og aldri reagert sånn - at sexen muligens er røff, betyr ikke nødvendigvis at den er røff på den måten gjør at en får slike reaksjoner.

Jeg har fått slike reaksjoner i etterkant av det som egentlig var nokså vanlig, standard sex - rent fysisk. Men som også innebar en veldig mental overgivelse fra min side. Det var "røft" uten å være røft. Hadde noen vært flua på veggen, ville de aldri skjønt hva som egentlig skjedde mellom oss to - det var jo "bare puling". Men mentalt mellom oss, slo det gnister og symbolske handlinger som rokka dypt i oss begge.

Anonymkode: c279e...658

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys,

Røff sex må ikke være fysisk røff. Det er gjerne det psykiske samspillet som er hovedgreia.

Som den personen i tråden her som skrøyt på seg å hatt masse "røff sex" og aldri reagert sånn - at sexen muligens er røff, betyr ikke nødvendigvis at den er røff på den måten gjør at en får slike reaksjoner.

Jeg har fått slike reaksjoner i etterkant av det som egentlig var nokså vanlig, standard sex - rent fysisk. Men som også innebar en veldig mental overgivelse fra min side. Det var "røft" uten å være røft. Hadde noen vært flua på veggen, ville de aldri skjønt hva som egentlig skjedde mellom oss to - det var jo "bare puling". Men mentalt mellom oss, slo det gnister og symbolske handlinger som rokka dypt i oss begge.

Anonymkode: c279e...658

Dette!! Godt sagt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2018 den 0.47, Ava+, skrev:

Aftercare er ekstremt viktig etter røff sex, det kan jeg skrive under på! 

Røff sex for min del (bdsm) krever kos og omsorg en stund etterpå. No matter what. Husker en gang jeg ikke fikk skikkelig aftercare etter en heftig session, var deprimert i to uker etterpå. Forferdelig subdrop 😢 Krev din kos og aftercare! ❤️

Jeg har ingen problemer med å forstå at noen liker litt røffere sex. At noen liker å dominere, andre å bli dominert, at folk kan tenne på smerte osv. Jeg har ikke noe særlig ærfaring på området, men har ofte fantasier i den retningen. Jeg har heller ikke noen problemer med å respektere at andre tenner på ting jeg selv ikke liker. Og jeg mener at alt er greit så lenge det er samtykke de voksne og det ikke går utover liv og helse. Men jeg har vanskelig for å la være å tenke at dersom den underdanige parten trenger "trøst" etterpå, så har det gått for langt. 

Anonymkode: 1e96a...fa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo BDSM skal, igjen (tror det er fjerde året på rad), ha foredrag om aftercare, og viktigheten ved dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...