AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 jeg ble invitert til og tilbringe en helg med fest og morro med gjengen der, men det inkluderer filming og det og bli vist på tv. jeg er ikke så blyg av meg. men usikker på hvilket rykte det vil gi meg og bli sett med dem en gang. 😕 jeg har ikke sett noe på det men kjenner en av gutta. bygdejente er jeg og tåler den slags og er litt sånn selv, mn ikke så ekstrem. hva vil konsekvensen av og bli med en gang bli tro? hvordan vil folk tro jeg er? Anonymkode: 1d84d...144
Duff Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Nei hva skal man tro. Jeg antar at noe er arrangert av de som produserer serien. På en måte beundrer jeg folkene som orker å holde på slik. 2
Myrtel Cheshire Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Har generelt lite respekt for folk som går rundt og vifter med sørstatsflagget, om jeg var deg ville jeg holdt meg langt unna å bli vist på tv på fest med dem. 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Tja. Harry? Viste hvem de fleste i serien var før de kom på TV. Og har tenkt på de som harry. Men tåler du et lite "stempel" -kjør på Anonymkode: b166a...b04 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 Ikke gjør det, ikke all PR ergo PR. Jeg hadde heller dødd enn å bli sett med sånne folk, snakk om sosialt selvmord. Anonymkode: 85c49...fed 8
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Gå på fest du, som deg selv, ikke drikk for mye og kom deg bort i tide Personer som prøver å leve opp til stereotyper har jeg ingen sans for, slik er det på noen fester oppover i dalen her jeg bor. Cowboyhatter, brautende oppførsel, respektløs behandling av jenter(ofte unge), fk/skidoo capser, boots, overstadig beruselse, alltid bråk.. Disse rednex folkene er bare stusselige synes jeg da. Kunne godt gått på fest som meg selv, men da ville jeg blitt han sindige sørlendingen som stikker når folkene blir for fulle og tåpelige. Anonymkode: b33f4...9f2 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det, ikke all PR ergo PR. Jeg hadde heller dødd enn å bli sett med sånne folk, snakk om sosialt selvmord. Anonymkode: 85c49...fed Helt enig! Og jeg ganske harry på mange måter, her går grensa
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Tull - jeg går ut i fra at det var hagefesten hos Doc du tenkte på? Var der hele helga jeg, og traff læreren til eldstejenta, vetrinæren i stallen og en hel masse folk fra alle samfunnslag. Var ordentlig moro! Anonymkode: f8b3b...d7b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #9 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har aldri hørt om norske rednecks, men er dette noe du ikke vil identifiseres med, tror jeg det smarteste er å holde seg unna å bli vist på tv. Det vil alltid følge deg. Anonymkode: cbac9...296 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 Hagefesten til Doc var vel rundt St.Hans? Er vist full fart på campingen deres hver helg nå... Anonymkode: b166a...b04
Opplyst Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 På 31.7.2018 den 2.20, AnonymBruker skrev: jeg ble invitert til og tilbringe en helg med fest og morro med gjengen der, men det inkluderer filming og det og bli vist på tv. jeg er ikke så blyg av meg. men usikker på hvilket rykte det vil gi meg og bli sett med dem en gang. 😕 jeg har ikke sett noe på det men kjenner en av gutta. bygdejente er jeg og tåler den slags og er litt sånn selv, mn ikke så ekstrem. hva vil konsekvensen av og bli med en gang bli tro? hvordan vil folk tro jeg er? Anonymkode: 1d84d...144 Kan du ikke spørre moren din? Hun vet det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 Kjenner flere som jeg har sett feste med de via tvn. Tenker bare at rednecks er veldig typisk de og legger ikke noe mer i det enn det. Anonymkode: bc864...328
Neket Skrevet 1. august 2018 #13 Skrevet 1. august 2018 En helg på camp med dem trenger ikke resultere i mer enn et klipp der man kan se deg, og ser man bort fra skjermen i tre sekunder fikk man det ikke engang med seg. Spørs nok helt hvor mye du gjør ut av deg og svermer rundt kameraene.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #14 Skrevet 1. august 2018 Jeg kjenner et par av de faste i serien og er blitt invitert med på fester flere ganger, men jeg vet at det ikke er så idyllisk i det miljøet som man får inntrykk av på tv. Masse intriger, baksnakking og krangling blant den "sammensveisa" gjengen, så det er definitivt ikke noe jeg ønsker å bli dratt inn i. Anonymkode: 07b73...ab2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå