AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Dere kvinner med små perfekte bryster. Er dere sure fordi det ikke er sosialt akseptabelt å gå med bar overkropp offentlig i Norge? Kvinner med store bryster kan i hvert fall leve litt på kløften. Men estetisk pene bryster får man jo ikke vist frem uten å kle av seg. Anonymkode: c9014...309
Pal Fungi Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere kvinner med små perfekte bryster. Er dere sure fordi det ikke er sosialt akseptabelt å gå med bar overkropp offentlig i Norge? Kvinner med store bryster kan i hvert fall leve litt på kløften. Men estetisk pene bryster får man jo ikke vist frem uten å kle av seg. Anonymkode: c9014...309 Hva definerer du som små? 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #3 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, Siv85 said: Hva definerer du som små? Det får man nesten definere selv. Det har jo ikke noe å si om jeg synes brystene er små og pene. Det som teller er jo om de aktuelle kvinnene synes de har små og estetisk pene bryster. TS Anonymkode: c9014...309
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #4 Skrevet 30. juli 2018 Synes stor kløft er stygt. Anonymkode: 7515b...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 Ser ut som rumpe. Anonymkode: 7515b...2ab 2
Gjest boblebrist Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 Ellers takk, det går helt fint faktisk.
kristineg73 Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Jeg følte meg i hvert fall mer vel med å vise bare bryster etter at jeg fikk implantater. Jeg var ikke sur på noen, men følte meg mer feminin.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, kristineg73 skrev: Jeg følte meg i hvert fall mer vel med å vise bare bryster etter at jeg fikk implantater. Jeg var ikke sur på noen, men følte meg mer feminin. Samme her. Kunne knapt vært mer fornøyd med implantatene mine. Ser ut, og føles ekte. Føler meg langt mer sexy naken, og også med klær. Anonymkode: a8db6...1c8
kristineg73 Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Kunne knapt vært mer fornøyd med implantatene mine. Ser ut, og føles ekte. Føler meg langt mer sexy naken, og også med klær. Anonymkode: a8db6...1c8 Mine ser ikke så ekte ut, men det er nok fordi jeg hadde så små bryst i utgangspunktet. Men jeg har ikke angret et sekund, vil heller ha de litt større. Jeg føler meg også langt mer sexy både med og uten klær. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #10 Skrevet 30. juli 2018 Er ikke "små perfekte bryst" en selvmotsigelse? 😂 Anonymkode: 079ba...397 2
T-Rex Skrevet 30. juli 2018 #11 Skrevet 30. juli 2018 56 minutter siden, AnonymBruker said: Dere kvinner med små perfekte bryster. Er dere sure fordi det ikke er sosialt akseptabelt å gå med bar overkropp offentlig i Norge? Kvinner med store bryster kan i hvert fall leve litt på kløften. Men estetisk pene bryster får man jo ikke vist frem uten å kle av seg. Anonymkode: c9014...309 Ja. Det er et helvete. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #12 Skrevet 30. juli 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke "små perfekte bryst" en selvmotsigelse? 😂 Anonymkode: 079ba...397 På ingen måte Anonymkode: 5cb57...196 7
Ginavn Skrevet 30. juli 2018 #13 Skrevet 30. juli 2018 Hos meg går BHene i 70A, sånn at alle har det som et referansepunkt. Svaret er nei. Og forøvrig er jeg fornøyd med brøda mine 1
Tockit Skrevet 30. juli 2018 #14 Skrevet 30. juli 2018 Hva er meningen å vise et intimt område på kroppen offentlig til andre? Personlig syns små bryst ofte kan være finere, men selvfølgelig er det smak og behag. Så lenge folk føler seg vel med det de har ser jeg ikke problemet. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #15 Skrevet 30. juli 2018 Jeg har små/medium pupper og er godt fornøyd med dem. Har ikke behov for å vise dem frem, annet enn til mannen jeg er sammen med. Jeg liker at jeg kan gå med de fleste plagg og det ser fint ut. Mange plagg som lett ser vulgært ut når man har større pupper. Kun da jeg var tenåring så gikk jeg med push-up bh. Nå gjør jeg det aldri fordi størrelsen jeg har passer fint til min kropp og for å skryte litt så synes jeg at de er veldig fine Anonymkode: c241a...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #16 Skrevet 30. juli 2018 21 minutter siden, Tockit said: Hva er meningen å vise et intimt område på kroppen offentlig til andre? For å få anerkjennelse. Tenk om man har verdens vakreste bryster også er det kun de man har sex med man viser dem til? I så fall får man jo ingen fordeler av brystene. En med vakkert ansikt vil jo kunne utnytte utseendet sitt mye mer enn en med vakre bryster. Noen vil sikkert si det er urettferdig. TS Anonymkode: c9014...309
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #17 Skrevet 30. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å få anerkjennelse. Tenk om man har verdens vakreste bryster også er det kun de man har sex med man viser dem til? I så fall får man jo ingen fordeler av brystene. En med vakkert ansikt vil jo kunne utnytte utseendet sitt mye mer enn en med vakre bryster. Noen vil sikkert si det er urettferdig. TS Anonymkode: c9014...309 Tror det bare er du som synes at det er urettferdig. Anonymkode: c241a...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #18 Skrevet 30. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For å få anerkjennelse. Tenk om man har verdens vakreste bryster også er det kun de man har sex med man viser dem til? I så fall får man jo ingen fordeler av brystene. En med vakkert ansikt vil jo kunne utnytte utseendet sitt mye mer enn en med vakre bryster. Noen vil sikkert si det er urettferdig. TS Anonymkode: c9014...309 Anerkjennelse? Herregud, nei. Jeg går ikke rundt for å få annerkjennelse fra andre. I utgangspunktet er det en intim sone. Tror du skal være litt mer forsiktig med hva du uttaler deg om. Anonymkode: 1b61e...e13 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #19 Skrevet 30. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det bare er du som synes at det er urettferdig. Anonymkode: c241a...6bd Nei, jeg er mann. Men jeg evner å se at enkelte kvinner kan oppfatte det som urettferdig at de ikke får melket fordelene ved å få vist frem brystene sine til flere. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Anerkjennelse? Herregud, nei. Jeg går ikke rundt for å få annerkjennelse fra andre. I utgangspunktet er det en intim sone. Tror du skal være litt mer forsiktig med hva du uttaler deg om. Anonymkode: 1b61e...e13 Det er naturlig å ønske seg anerkjennelse fra de rundt en. Jeg har for øvrig ingen ønsker om å være forsiktig med hva jeg uttaler meg om. TS Anonymkode: c9014...309
Tockit Skrevet 30. juli 2018 #20 Skrevet 30. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er naturlig å ønske seg anerkjennelse fra de rundt en. Jeg har for øvrig ingen ønsker om å være forsiktig med hva jeg uttaler meg om. TS Anonymkode: c9014...309 Hva vet vel du om hva kvinners intuisjon er? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå