Gå til innhold

Hvis du skulle valgt en krefttype, hvilken ville du tatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er kun en tråd for moro, er bare for å se hva folk ville svart om de selv kunne valgt.

Anonymkode: 5f59e...471

Kun "for moro"??? 

Det er snakk om kreft. Flere her på KG har kreft. Og mange kjenner noen som har kreft, og som har dødd av det. 

"Kun for moro"? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ville valgt det igjen? Ingen vits å være spydig her, kreft er ihvertfall noe man har mulighet til å bli kvitt! Slik er det ikke med alle sykdommer og lidelser, dessverre.

Anonymkode: 5f59e...471

Hvorfor svarer du et annet menneske så inni hampen dumt? Det er ikke alle som blir friske av kreft heller. Hva med å opplyse deg selv litt? 

Denne tråden er ikke morsom. Ikke vær så hårsår når du får tilbakemeldinger på «humoren» din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som satt seg på krenkekrakken. Kjære vene. Om det er så sårt så hvorfor gå inn på tråden?

Ordet kreft får folk til å gå i taket. Det er faktisk verre sykdommer der ute. 

Det er synd at mange har mistet sine kjære av kreft, men man må da kunne lage en slik tråd? Ikke ta dere nær av alt. 

Anonymkode: 45164...8f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier du jo fordi du tror det.  Jeg Tore ikke på noen høyere kraft, og tror det er ganske tilfeldig hvem som blir syke og ikke.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

Jeg er alltid forsiktig med hva jeg ønsker meg. Plutselig blir det en realitet liksom.

Jeg tror jo heller ikke at det sitter en høyere makt og bestemmer hvem som skal bli syke eller ikke. Men tankenes kraft er stor da. Det ene fører det andre med seg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mass skrev:

Jeg er alltid forsiktig med hva jeg ønsker meg. Plutselig blir det en realitet liksom.

Jeg tror jo heller ikke at det sitter en høyere makt og bestemmer hvem som skal bli syke eller ikke. Men tankenes kraft er stor da. Det ene fører det andre med seg.. 

Nettopp! En skal være forsiktig med hva en ønsker seg..

Tviler på at latteren sitter like løst om en havner opp som kreftpasient og svever mellom liv og død. Men de hadde det jo sabla morsomt i denne tråden da.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Dolce said:

Kun "for moro"??? 

Det er snakk om kreft. Flere her på KG har kreft. Og mange kjenner noen som har kreft, og som har dødd av det. 

"Kun for moro"? 

Flere her på KG har psykiske lidelser også. Mange kan dø av det også. Betyr heller ikke at det er noe særlig morsomt heller, men ser ingen som får panikk der. Ts vil vel skape reaksjoner og tyde et poeng at dersom den ene tingen er greit å tulle med, så må den andre være minst like grei å tulle med. Det er ingen regler som tilsier at man ikke kan lage en slik tråd.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Nettopp! En skal være forsiktig med hva en ønsker seg..

Tviler på at latteren sitter like løst om en havner opp som kreftpasient og svever mellom liv og død. Men de hadde det jo sabla morsomt i denne tråden da.. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snaskesnusken said:

Hvorfor svarer du et annet menneske så inni hampen dumt? Det er ikke alle som blir friske av kreft heller. Hva med å opplyse deg selv litt? 

Denne tråden er ikke morsom. Ikke vær så hårsår når du får tilbakemeldinger på «humoren» din.

Neivel, hvis du ikke syns den er morsom, så får du syns det i vei. Takk for en utrolige dumme responsen din også. Jeg har da aldri sagt at man ikke kan få det tilbake? Jeg sier at det, blant mange andre sykdommer som man faktisk ikke kan bli kvitt, kan man faktisk bli kvitt! Er man heldig eller uheldig.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Her var det mange som satt seg på krenkekrakken. Kjære vene. Om det er så sårt så hvorfor gå inn på tråden?

Ordet kreft får folk til å gå i taket. Det er faktisk verre sykdommer der ute. 

Det er synd at mange har mistet sine kjære av kreft, men man må da kunne lage en slik tråd? Ikke ta dere nær av alt. 

Anonymkode: 45164...8f8

Tusen takk! Det er dette jeg snakker om. Det er jo bare for å se hva dere selv kunne valgt, ikke om hvor forferdelig det er. Det er jo alle sykdommer.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antagelig. Det Er jo godt kjent at folk med psykisk lidelser er ekstremt selvopptatte.

De mener den lille angsten deres er verre en ALS eller de få panikkanfallene er verre enn en cellegiftkur..

Anonymkode: 57082...b27

Se her ja.

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis ikke. Refererer til tråden over meg som har blitt sitert. Den reagerer nesten ingen på, når den er ti ganger verre! Dra dit og klag istedenfor du, ettersom du ikke tåler en spøk.

Anonymkode: 5f59e...471

Ikke sant. Den andre tråden er mye mye verre enn denne her. To tråder med lik tema, hvor den ene får hat på ts og tema med en gang, mens den andre håner og latterliggjør flere sykdommer. Kunne ønske engasjementet i denne tråden var like sterk når det gjaldt angst, ADHD, ME... Ganske hyklersk.

Anonymkode: 489de...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere her på KG har psykiske lidelser også. Mange kan dø av det også. Betyr heller ikke at det er noe særlig morsomt heller, men ser ingen som får panikk der. Ts vil vel skape reaksjoner og tyde et poeng at dersom den ene tingen er greit å tulle med, så må den andre være minst like grei å tulle med. Det er ingen regler som tilsier at man ikke kan lage en slik tråd.

Anonymkode: 5f59e...471

Så du argumenterer med bortforklaringer? Du vil altså ikke ta ansvar? Slutt å være så hårsår da folk ikke liker «humoren» din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel, hvis du ikke syns den er morsom, så får du syns det i vei. Takk for en utrolige dumme responsen din også. Jeg har da aldri sagt at man ikke kan få det tilbake? Jeg sier at det, blant mange andre sykdommer som man faktisk ikke kan bli kvitt, kan man faktisk bli kvitt! Er man heldig eller uheldig.

Anonymkode: 5f59e...471

Ikke vær så hårsår når du får tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Se her ja.

Ikke sant. Den andre tråden er mye mye verre enn denne her. To tråder med lik tema, hvor den ene får hat på ts og tema med en gang, mens den andre håner og latterliggjør flere sykdommer. Kunne ønske engasjementet i denne tråden var like sterk når det gjaldt angst, ADHD, ME... Ganske hyklersk.

Anonymkode: 489de...e0c

Korrekt! Med en gang det faktisk angriper dem, så må de gå i forsvarsmodus, slik som her.

Om engasjementet var like stort på den andre tråden, ja, da ville verden blitt er mye bedre sted.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Snaskesnusken said:

Så du argumenterer med bortforklaringer? Du vil altså ikke ta ansvar? Slutt å være så hårsår da folk ikke liker «humoren» din.

Jeg er da overhodet ikke hårsår, men man kan da tulle med absolutt alt her. Ingen stoppet meg fra å lage denne tråden, men man trenger da heller ikke å føle seg angrepet på grunn av en sykdom som blir nevnt. Her står det heller aldri hva du selv kunne ønsket, men hva du selv ville valgt. Ville du ikke valgt, så ikke kommenter. Enkelt og greit. Helt fint for meg at vi ikke har samme humor, men ikke stikk kjepper i hjulene på de som ikke tar det så nær av seg her.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Korrekt! Med en gang det faktisk angriper dem, så må de gå i forsvarsmodus, slik som her.

Om engasjementet var like stort på den andre tråden, ja, da ville verden blitt er mye bedre sted.

Anonymkode: 5f59e...471

Ikke sant!

Anonymkode: 489de...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snaskesnusken said:

Ikke vær så hårsår når du får tilbakemeldinger.

Hvor blir ts hårsår ift tilbakemeldinger? Det står jo tydelig at ts kun lurer på hva folk ville valgt om de hadde valget og de som svarer går helt i taket pga temaet. Det er jo å være hårsår

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HerrBæsjerumpehull

Jeg vil gjerne vite hvem disse menneskene er som holder pistoler mot hodene til folk, og tvinger dem til å gå inn i tråder de ikke liker. For dem vil jeg gjerne ha en alvorsprat med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull said:

Jeg vil gjerne vite hvem disse menneskene er som holder pistoler mot hodene til folk, og tvinger dem til å gå inn i tråder de ikke liker. For dem vil jeg gjerne ha en alvorsprat med.

Det ville jeg gjerne selv. Utrolig hvor mange av de det er.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
Just now, AnonymBruker said:

Det ville jeg gjerne selv. Utrolig hvor mange av de det er.

Anonymkode: 5f59e...471

Overhodet ikke akseptabel oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma = brystkreft x2, hudkreft x ørten (lever)
Bestemor = brystkreft x1 (døde 42 år gammel)
Tante = brystkreft x1 (lever)
Pappa = føflekk-kreft x1 (døde 33 år gammel, traff han aldri)
Stefar = bukspyttkjertelkreft X1 (døde 67 år gammel)
Meg selv. Arvelig genfeil, fjernet eggstokker og bryster i ung aldrer og må leve med overhengende fare for kreft. Hurra!

Til tross for det: Jeg finner ikke tråden støtende. Det jeg finner støtende er alle som elsker å velte seg i offerrollen så de kan kneble andre og føler seg moralsk ovenpå. Jeg forbeholder sympatien min til de litt mer lavmælte heltene som ikke gjør seg selv og sin sykdom til universets sentrum som alle må forholde seg til.

PS: Jeg velger meg hudkreft til tross for at genene min gjerne vil levere meg eggstokk- eller brystkreft.

Anonymkode: c1e06...5ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...