Gå til innhold

Hvis du skulle valgt en krefttype, hvilken ville du tatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke overtroisk.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

Nuvel, du trenger jo ikke være det for å få det oppfylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Mass skrev:

Nuvel, du trenger jo ikke være det for å få det oppfylt.

Jo, jeg tror ikke på selvoppfyllende profetier og denslags vås.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor døde nettop av tarmkreft. Bestefaren til en kollega døde nettop av kreft i hjernen. Morsom tråd gitt.

Anonymkode: a6474...16a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ville valgt brystkreft. Den forskes det mye på, og det får mye oppmerksomhet generelt. Mye mindre tabu enn andre kreftformer.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

Er det noen kreftformer som er tabu? 😯 Rareste jeg har hørt....

Anonymkode: 781f3...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen kreftformer som er tabu? 😯 Rareste jeg har hørt....

Anonymkode: 781f3...c40

Nei,men akkurat denne typen kreft får mye mer oppmerksomhet og forskning enn andre. Egen måned og greier. Mye info på nett,men andre typer må man lete.

Forøvrig en forkastelig tråd.

Anonymkode: 57082...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne tråden er en hevn etter at noen spurte om hvilken psykisk sykdom folk ville hatt? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Isambard skrev:

Er denne tråden er en hevn etter at noen spurte om hvilken psykisk sykdom folk ville hatt? 

Antagelig. Det Er jo godt kjent at folk med psykisk lidelser er ekstremt selvopptatte.

De mener den lille angsten deres er verre en ALS eller de få panikkanfallene er verre enn en cellegiftkur..

Anonymkode: 57082...b27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antagelig. Det Er jo godt kjent at folk med psykisk lidelser er ekstremt selvopptatte.

De mener den lille angsten deres er verre en ALS eller de få panikkanfallene er verre enn en cellegiftkur..

Anonymkode: 57082...b27

Ved å skrive dette understreker du jo akkurat det folk med psykiske sykdommer opplever, at sykdommen deres ikke blir ansett som like «viktige» som fysiske sykdommer.

 

For øvrig reagerer jo folk her på akkurat samme måte (man skal ikke tulle med «min» sykdom)

Anonymkode: 5c1e7...2cf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg tror ikke på selvoppfyllende profetier og denslags vås.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

Det spiller vel ingen rolle om du tror på det eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Mass skrev:

Det spiller vel ingen rolle om du tror på det eller ei. 

Det sier du jo fordi du tror det.  Jeg Tore ikke på noen høyere kraft, og tror det er ganske tilfeldig hvem som blir syke og ikke.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier som en lenger opp her. Hudkreft, men ikke føflekk-kreft. Hudkreft er så å si umulig å dø av. Moren min har hatt masse. Det er stort sett bare litt rød/tørr hud som lett fjernes. Det er ekstremt sjelden at den type hudkreft kan trenge ned igjennom huden og inn i blodbanene og bli dødelig. Føflekk-kreft derimot, vel fattern daua av føflekk-kreft. 

Anonymkode: c1e06...5ed

Jeg tror ikke de som har dødd av hudkreft er helt enige i denne påstanden.  

Denne bagatelliseringen opplevde vi da et nært familiemedlem fikk hudkreft.  Mennesker rundt oss tok det ikke på alvor, det var jo bare hudkreft, ingenting å være bekymret for.  I følge dem var den syke sutrete og ute etter oppmerksomhet, mens vi pårørende bidro til å stakkarsliggjøre den syke.  Mange tok avstand fra den syke fordi de ikke ville gi ham den oppmerksomheten de trodde han var ute etter.

(Han klaget aldri, men svarte ærlig på direkte spørsmål, og siden alle trodde hudkreft var så uskyldig, trodde de han løy, overdrev, og var ute etter oppmerksomhet)

Først da han døde etter 18 mnd sykdom forsto de at hudkreft ikke alltid er så uskyldig som de trodde

Anonymkode: b6548...089

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Isambard said:

Er denne tråden er en hevn etter at noen spurte om hvilken psykisk sykdom folk ville hatt? 

Dette er kun en tråd for moro, er bare for å se hva folk ville svart om de selv kunne valgt.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Nei,men akkurat denne typen kreft får mye mer oppmerksomhet og forskning enn andre. Egen måned og greier. Mye info på nett,men andre typer må man lete.

Forøvrig en forkastelig tråd.

Anonymkode: 57082...b27

Det er ingen vits å være så hårsår, det er kun for morro

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har Lymfekreft! Fan for en diskusjon - eier dere verken vett eller empati? 

Anonymkode: a4643...114

Jeg er ikke interessert i hva du har, men heller hva du selv kunne valgt hvis du hadde muligheten til det. 😉

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
16 hours ago, Mass said:

Er dere ikke redd for selvoppfyllende negative profetier? 

Jeg velger frihet og frisk.

16 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, jeg er ikke overtroisk.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

16 hours ago, Mass said:

Nuvel, du trenger jo ikke være det for å få det oppfylt.

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jo, jeg tror ikke på selvoppfyllende profetier og denslags vås.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

7 hours ago, Mass said:

Det spiller vel ingen rolle om du tror på det eller ei. 

7 hours ago, AnonymBruker said:

Det sier du jo fordi du tror det.  Jeg Tore ikke på noen høyere kraft, og tror det er ganske tilfeldig hvem som blir syke og ikke.

Anonymkode: 5c1e7...2cf

 

 

Endret av HerrBæsjerumpehull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har hatt brystkreft! Say no more.. smakløs og unødvendig tråd ja!

Anonymkode: afb66...c6c

Så du ville valgt det igjen? Ingen vits å være spydig her, kreft er ihvertfall noe man har mulighet til å bli kvitt! Slik er det ikke med alle sykdommer og lidelser, dessverre.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, AnonymBruker said:

Heldigvis kan man ikke velge hvilken krefttype man VIL ha. Rart å tulle med noe så alvorlig. Ingen vil vel ha kreft. 

Anonymkode: 61c1b...91a

Ingen vil være syk, nei, det er jeg enig med deg om. Hvorfor er da denne tråden mye mer akseptert?

jeg ville valgt kreft over en psykisk lidelse hver dag, fordi en psykisk lidelse blir man faktisk aldri kvitt, men kreft er det mulig å bli kvitt. Så dersom det er flere hårsår her som ikke tåler å høre hvilken kreft folk ville valgt, så får dere heller bombardere denne tråden med deres hårsårhet. Den eneste forskjellen er at dere da vil bringe negativitet til rett sted.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, OPIgirl said:

Idiotisk og smakløs  tråd. Man tuller ikke med noe så alvorlig. Finnes det ingen grenser for hva som kan opprettes av tåpelige tråder? 

Tydeligvis ikke. Refererer til tråden over meg som har blitt sitert. Den reagerer nesten ingen på, når den er ti ganger verre! Dra dit og klag istedenfor du, ettersom du ikke tåler en spøk.

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er kun en tråd for moro, er bare for å se hva folk ville svart om de selv kunne valgt.

Anonymkode: 5f59e...471

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen vits å være så hårsår, det er kun for morro

Anonymkode: 5f59e...471

Du har tydeligvis ikke mistet noen nære i kreft når du kan lage en slik tråd "kun for moro".

Vi er mange som har det og synes det er utrolig følelsesløst og et veldig bisarr tema å la seg underholde av.

Anonymkode: 1072d...f14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

 

Du har tydeligvis ikke mistet noen nære i kreft når du kan lage en slik tråd "kun for moro".

Vi er mange som har det og synes det er utrolig følelsesløst og et veldig bisarr tema å la seg underholde av.

Anonymkode: 1072d...f14

Du ser vel heller ikke at det faktisk ikke er noen som tvinger deg til å svare på denne tråden. Dersom du ikke har humor nok til å være med på spøken, så foreslår jeg heller at du finner en annen tråd. Den var jo tydelig bare ment som en spøk, har sett enda verre tråder her på forumet slik som å ønske seg en diagnose. Jeg kjenner flere som sliter med det og har drept seg selv nettopp på grunn av det. Betyr da det at det ikke er noe særlig greit å lage en tråd om det, men det er flere som er med på moroa der og jeg stanser heller ikke de, så da får Ts her bare fortsette me tråden sin. Enkelt og greit, tåler du det ikke, så ikke kommenter😊

Anonymkode: 5f59e...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...