Gå til innhold

Vibeke Skofterud er død


Kjetil E

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, LoneWolf said:

Basert på det jeg har lest så skal hun ha kjørt om kvelden/natten i det naboene har beskrevet som "usedvanlig dårlig vær og sikt" og etter visstnok å ha drukket litt når hun og kjæresten var innom sentrum av Arendal.
Hun gjorde en fantastisk innsatts i 2011 i hvert fall og det er alltid synd når noen dør ung :(

Men de dro jo til sentrum sammen, på vannscooteren, drakk litt og koste seg, men så var plutselig kjæresten hjemme, alene, uten at vi vet hvordan hverken hun kom seg hjem, eller hvorfor Vibeke var alene ute på vannscoteren etterpå, og kjæresten var bekymret nok til å melde henne savnet bare en time etter at hun sist så henne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kariannne
2 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Men de dro jo til sentrum sammen, på vannscooteren, drakk litt og koste seg, men så var plutselig kjæresten hjemme, alene, uten at vi vet hvordan hverken hun kom seg hjem, eller hvorfor Vibeke var alene ute på vannscoteren etterpå, og kjæresten var bekymret nok til å melde henne savnet bare en time etter at hun sist så henne?

Hva insinuerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, jeg bare lurer på hendelsesforløpet her, det føles bare som det er så mye som mangler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
14 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Ingenting, jeg bare lurer på hendelsesforløpet her, det føles bare som det er så mye som mangler.

De nærmeste vet nok nøyaktig hva som har skjedd, så det mangler ikke noe. Det er bare det at vi ikke har fått vite alt, noe vi selvsagt skal respektere. Men må innrømme at jeg også har tenkt som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Men de dro jo til sentrum sammen, på vannscooteren, drakk litt og koste seg, men så var plutselig kjæresten hjemme, alene, uten at vi vet hvordan hverken hun kom seg hjem, eller hvorfor Vibeke var alene ute på vannscoteren etterpå, og kjæresten var bekymret nok til å melde henne savnet bare en time etter at hun sist så henne?

Behøver det være noe annet enn at kjæresten fikk skyss hjem på annet vis (kanskje hun var kald eller kvalm, ikke hadde lyst til å kjøre vannscooter) samtidig som Vibeke dro? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Tulipanpiken said:

Behøver det være noe annet enn at kjæresten fikk skyss hjem på annet vis (kanskje hun var kald eller kvalm, ikke hadde lyst til å kjøre vannscooter) samtidig som Vibeke dro? 

Selvfølgelig behøver det ikke det, vi vet det bare ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Tråden er ryddet for hetsende innlegg. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...