Gå til innhold

Maskuline menn, hvilket parti stemmer dere på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemmer Liberalistene. Maskulint å tenke selv i stedet for å bare følge strømmen. 

Anonymkode: c0dba...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/27/2018 at 1:58 PM, AnonymBruker said:

Håper på regjeringsskifte neste valg,blått er for de rikeste,og de lager større fattigdom. 

Anonymkode: 5f87f...0ff

?? for de rikeste ...troll litt mer ja. Norge er jo et av verdens dyreste land å være "rik" i :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

AP/Ap.

Anonymkode: cf81f...3da

AP og den siden er ferdige i Norsk politikk...ingen maskuline menn som støtter opp om den evige tapersiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer på det partiet med minst respekt for kvinner, som synes følelser bør undertrykkes og som får penisen min til å virke større fra fugleperspektiv. Jeg er en lagspiller som bare henger med de med reale testikler, sånne som gjør at sosial interaksjon begrenser seg til noen grynt og mumling om hestekrefter og innvandring.

Anonymkode: e3d02...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at du fremdeles ignorerer resten av innlegget. Det får du ta på egen kappe.

Nei, jeg har ikke bodd under en stein de siste 30 årene. Jeg har heller ikke bodd på youtube og blitt påvirket til å tro at ALLE som stemmer på kvinnelige partiledere gjør det av samme grunn som mennesker som blir intervjuet av en eller annen konservativ youtube-kanal.

Når det er sagt så kan du, om du leser innleggene mine igjen, se ganske tydelig at jeg ikke har påstått at INGEN stemmer på kvinnelige partiledere av idiotiske grunner.

Personlig mener jeg at det beste argumentet for å stemme Clinton er at hun ikke var Trump, men det er irrelevant siden jeg ikke er fra statene.

Anonymkode: 1a6c0...650

Du kan gå til hvilken som helst media som intervjuer folk på gata om hvorfor de stemmte på Clinton, om det er CNN eller MSNBC om du vil og du vil fremdeles se overveldende dette svaret. At hun er kvinne. Og det samme gjaldt Obama, folk stemte på han fordi han var svart.

Og jo hvis du ikke har fått med deg dette så har du virkelig levd under en stein de siste 30 årene. Men jeg tror nok du vet dette godt, men benekter det av ideologiske grunner.

Anonymkode: 9b030...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Xcase33 said:

AP og den siden er ferdige i Norsk politikk...ingen maskuline menn som støtter opp om den evige tapersiden ;)

Ja, maskuline menn stemmer natuligvis på partiet som til enhver tid har størst oppslutning. :ironi:

Anonymkode: c0dba...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gå til hvilken som helst media som intervjuer folk på gata om hvorfor de stemmte på Clinton, om det er CNN eller MSNBC om du vil og du vil fremdeles se overveldende dette svaret. At hun er kvinne. Og det samme gjaldt Obama, folk stemte på han fordi han var svart.

Og jo hvis du ikke har fått med deg dette så har du virkelig levd under en stein de siste 30 årene. Men jeg tror nok du vet dette godt, men benekter det av ideologiske grunner.

Anonymkode: 9b030...65d

Jeg bodde i USA da Obama ble valgt så den må du lengre ut på landet med. Du tror ikke der er en liten sjanse for at du lider av et snev av confirmation bias? Tror du virkelig på det du selv skriver?

Anonymkode: 1a6c0...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Støvkost skrev:

Haha.

Har til gode å møte en maskulin mann.

 

Det blir litt som å si at vann ikke er vått.

Å være maskulin = å være typisk mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Stemmer Senterpartiet. 

Anonymkode: 9f549...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.7.2018 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Er du skikkelig mann. Så stemmer du blått eller mørkeblått. Alle andre farger er jentefarger. 

Anonymkode: ae2bc...2f2

Hvem er dette da? Hans Lysglimt? For en mann stemmer selvsagt ikke på Erna og Siv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...