Gå til innhold

Farmen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har denne Farmen-tråden stoppet opp på litt over 4 000 kommentarer. Selv om en god del TV-seere synes at denne sesongen var virkelig gørr kjedelig, så fortsatte dere å følge med - og klage over hvor ufattelig kjedelig denne sesongen har vært. 

Til sammenligning: Fsrmen sesong 2017 med litt over 3 800 kommentarer. Farmen 2016 som stoppet opp på 2 817 kommentarer. 

Farmen 2015 med 2 731 kommentarer, og denne tråden fra 2014 med 1 890 kommentarer. I tillegg hsr vi Farmen 2007 som ikke en gang klarte å komme opp i 800 kommentarer. 

Så disse tidligere sesongene hadde faktisk langt lavere antall kommentarer her på Kvinneguiden! Det er ett ganske merkelig fenomen, synes jeg. Antall kommentarer i Farmen-trådene har faktisk ØKT i takt med hvor kjedelig disse sesongene har vært. :nisse:

Anonymkode: 58439...73e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har denne Farmen-tråden stoppet opp på litt over 4 000 kommentarer. Selv om en god del TV-seere synes at denne sesongen var virkelig gørr kjedelig, så fortsatte dere å følge med - og klage over hvor ufattelig kjedelig denne sesongen har vært. 

Til sammenligning: Fsrmen sesong 2017 med litt over 3 800 kommentarer. Farmen 2016 som stoppet opp på 2 817 kommentarer. 

Farmen 2015 med 2 731 kommentarer, og denne tråden fra 2014 med 1 890 kommentarer. I tillegg hsr vi Farmen 2007 som ikke en gang klarte å komme opp i 800 kommentarer. 

Så disse tidligere sesongene hadde faktisk langt lavere antall kommentarer her på Kvinneguiden! Det er ett ganske merkelig fenomen, synes jeg. Antall kommentarer i Farmen-trådene har faktisk ØKT i takt med hvor kjedelig disse sesongene har vært. :nisse:

Anonymkode: 58439...73e

Enig.....likte Farmen godt i år også jeg.
Og ingen kan skylde på dramatikken i siste uke for at det ble så mange kommentarer her da det var rekord mange innlegg før det også.
Digger Farmen og det er den beste tv underholdningen jeg kan få.....faktisk kun Farmen på tv som gir meg den spenningen de fleste tvekampene gir...noen ganger med skikkelig sug i magen  :)
Titter litt på enkelt episoder fra tidligere i høst nå om dagen....på sumo.....før de blir borte for alltid om ca 1 uke. (med mindre noen har tatt opp på PVR boksen sin :) )

Anonymkode: 49d9a...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Farmen 2018 var en av de beste sesongene. Fulgte spent med på hver eneste episode. Tidligere har det hendt at jeg har falt ut tidlig pga. for mange irriterende deltagere og ingen som var greie nok til å heie på. 

Forøvrig var årets sesong av 71 grader Nord også en av de beste etter min mening, men det er det tydeligvis ingen interesse for å diskutere her ;)

Det er første gang min favoritt fra starten har vunnet i begge konkurransene :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil har driti seg ut noe ekstremt og dårlige tapere er jo alltid underholdende. 

Anonymkode: b614d...6a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, æøå* skrev:

Skal ikke se bort fra at det var bestemt fra starten av at Tonje skulle vinne. 

Er nok slutt på at jeg skal følge med på Farmen igjen nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, tonebelinda skrev:

Skal ikke se bort fra at det var bestemt fra starten av at Tonje skulle vinne. 

 

Har ingen tro på at TV2 og produksjonen favoriserer enkelte med fordeler for at de skal vinne.
Sånne ting kommer frem i dagen ....one way or the other.... og vil tro at TV2 er ganske  redd for at store skandaler skal oppstå da det slår kraftig tilbake på dem selv.
Men at det gjøres feil i under innspilling osv kan jo skje  og det skjer garantert også

Anonymkode: 49d9a...241

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, æøå* skrev:

Se her, ja. Hvis ikke tv2 tar grep, så er det snart slutt for Farmen. Gaute skrøt jo av at han hadde en finger med i alle ledd, begynne med å bytte ut han kanskje?

Anonymkode: 1a0c3...aca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se her, ja. Hvis ikke tv2 tar grep, så er det snart slutt for Farmen. Gaute skrøt jo av at han hadde en finger med i alle ledd, begynne med å bytte ut han kanskje?

Anonymkode: 1a0c3...aca

Mener at en deltager for et par år siden mente Gaute prøvde å påvirke valget hans av tvekamp også. Hele Farmen-konseptet lukter råttent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart Seher skriver jentene koste seg på sydentur. Dette er jo gammelt nytt

Jeg tror både Kjetil og Tonje jukset i finalen. Kanskje Tonje mer, men begge jukset og synes ingen er verdig vinnere

Skuffende sesong. Neste sesong må de stramme inn på ting. 

Anonymkode: be159...77d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen har også skrevet om dette nå, og tidligere deltakere kaller faktisk "farmen" for KORRUPT.   

For eksempel når de forskjellige "ukesoppdragene" skal godkjennes, så er det vel produksjonen som bestemmer når de folkene skal dukke opp for å bedømme saker og ting. Dersom en liten bit av oppdraget fremdeles står igjen, så kan TV 2 velge å sende inn dommeren veldig tidlig på morgenen. Nesten før noen av deltakerne i det hele tatt har stått opp. Dermed får de selvfølgelig aldri muligheten til å gjøre en siste "innspurt" før dommeren plutselig dukker opp.  

Eller dersom produksjonen ønsker at en deltaker skal få få godkjent sine oppdrag. I slike tilfeller kan jo TV 2 selvfølgelig vente til ett godt stykke ut på ettermiddagen, før de sender inn den som skal bedømme  situasjonen... 

Har det noen gang vært ett eneste ukesoppdrag i løpet av hele Farmens historie hvor absolutt ALT i ett ukesoppdrag har vært helt 100 % korrekt utført? Det har vel vært temmelig mange sånne ukesoppdrag hvor de finner temmelig mye å pirke på, hvor deltakerne rett og slett har gjort en helt elendig jobb. Men likevel får de tommel opp, og godkjente oppdrag. Så produksjonen kan jo tippe dette begge veier, ut fra hva dem selv ØNSKER å gjøre.         

Anonymkode: 58439...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er utrolig hvor fort man glemmer enkelte deltagere. Et par av de i artikkelen hadde jeg aldri koblet med farmendeltagelse, selv om jeg har sett alle de siste årene. 

Anonymkode: 67f63...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo Kjetil vært en deltaker som har vært ettersittende ovenfor produksjonen og stadig forsøkt å fiske etter informasjon. Flere i produksjonen har følt dette ubehagelig. Kjetil hadde en agenda her, og det var å få fordeler fremfor de andre deltakerne. Når han, til tross for å ha jukset, ikke fikk det som han ville, har han ikke noe å tape på å forsøke fremstille Tonje som også en juksemaker. Dessverre har han null troverdighet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettavisen har også skrevet om dette nå, og tidligere deltakere kaller faktisk "farmen" for KORRUPT.   

For eksempel når de forskjellige "ukesoppdragene" skal godkjennes, så er det vel produksjonen som bestemmer når de folkene skal dukke opp for å bedømme saker og ting. Dersom en liten bit av oppdraget fremdeles står igjen, så kan TV 2 velge å sende inn dommeren veldig tidlig på morgenen. Nesten før noen av deltakerne i det hele tatt har stått opp. Dermed får de selvfølgelig aldri muligheten til å gjøre en siste "innspurt" før dommeren plutselig dukker opp.  

Eller dersom produksjonen ønsker at en deltaker skal få få godkjent sine oppdrag. I slike tilfeller kan jo TV 2 selvfølgelig vente til ett godt stykke ut på ettermiddagen, før de sender inn den som skal bedømme  situasjonen... 

Har det noen gang vært ett eneste ukesoppdrag i løpet av hele Farmens historie hvor absolutt ALT i ett ukesoppdrag har vært helt 100 % korrekt utført? Det har vel vært temmelig mange sånne ukesoppdrag hvor de finner temmelig mye å pirke på, hvor deltakerne rett og slett har gjort en helt elendig jobb. Men likevel får de tommel opp, og godkjente oppdrag. Så produksjonen kan jo tippe dette begge veier, ut fra hva dem selv ØNSKER å gjøre.         

Anonymkode: 58439...73e

Dette :tommel:

Anonymkode: 139a4...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Det er vel uansett TV 2 som er den store "vinneren" her. 

 De legger opp til å narre TV-seerne, og folk lar seg lure...    

Anonymkode: 58439...73e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...