Gå til innhold

Farmen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har Tonje tatt kjeveoperasjon i etterkant av deltakelsen? Både haka og det skjelve smilet og uttrykksmåter er helt borte nå i nye videointervjuer, hun er utrolig pen med sminke på og ser ut som en helt annen person pga dette med kjeven ikke er som på TV?! Bare jeg som lurer? 

Anonymkode: 90fec...406

Hun var da mye penere inne i Farmen. Naturlig, pen og sunn. Ikke kunstig og sminket. 

Anonymkode: 291a2...2fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var da mye penere inne i Farmen. Naturlig, pen og sunn. Ikke kunstig og sminket. 

Anonymkode: 291a2...2fc

Enig, det gjaldt flere. Andrea var søt liten sak inne på farmen, nå ser det bare teit ut igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til orientering, i fjor hadde de også spørsmål som omhandlet året 1918. Og det greide de til overmål ikke svare rett på. Hvilken epidemi brøt ut i 1918?

Anonymkode: 0cd93...fd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

ALLE vet selvsagt om datoen 11.11 😝 (?) Nå er det lenge siden jeg gikk på barne- og ungdomsskolen, så hvis jeg lærte dette så snakker vi at det er over 30 år siden. MÅ jeg dermed huske dette? Mannen er litt yngre enn meg, fikk 5 i historie, men husker heller ikke denne datoen. 

Anonymkode: ce808...07f

Jeg hadde 3 i historie og er IKKE historie-interessert, men denne datoen husker jeg. Og det er akkurat det at det er den 11.11 klokka 11.11 som gjør det så enkelt å huske. Jeg sier ikke at hun IKKE fikk vite spørsmålet, men jeg sier at det er fullt mulig å vite svaret på dette spørsmålet for mange, selv de som ikke er interessert i historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, vintage skrev:

Ja, denne sesongen var trå å komme seg gjennom. Derfor gleder jeg meg ekstra til kjendisversjonen. 

Tror du virkelig at neste sesong kommer til å bli noe særlig BEDRE enn denne sesongen ?      

Anonymkode: 58439...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare til orientering, i fjor hadde de også spørsmål som omhandlet året 1918. Og det greide de til overmål ikke svare rett på. Hvilken epidemi brøt ut i 1918?

Anonymkode: 0cd93...fd3

Var ikke det spanskesyken? :P 

Anonymkode: 17e86...6bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det spanskesyken? :P 

Anonymkode: 17e86...6bb

Jeg tror det. Var det ikke det Edward i Twilight hold på å dø av? :fnise: Historie lærer man overalt. 

Anonymkode: 703f9...41c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at neste sesong kommer til å bli noe særlig BEDRE enn denne sesongen ?      

Anonymkode: 58439...73e

I Farmen Kjendis er det iallfall plukka ut noen personligheter som kan skape tv.. Selv om de ikke er kjendiser alle sammen, så er det folk som antagelig kan lage litt underholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det. Var det ikke det Edward i Twilight hold på å dø av? :fnise: Historie lærer man overalt. 

Anonymkode: 703f9...41c

Er ikke dette barnelærdom og noe alle burde kunne? 😝

Anonymkode: ce808...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare til orientering, i fjor hadde de også spørsmål som omhandlet året 1918. Og det greide de til overmål ikke svare rett på. Hvilken epidemi brøt ut i 1918?

Anonymkode: 0cd93...fd3

Husker Inga Berit eller han andre svarte svartedauden 😆

Anonymkode: a1b16...fcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kikker skrev:

Enig, det gjaldt flere. Andrea var søt liten sak inne på farmen, nå ser det bare teit ut igjen. 

Sak? Stakkar. :fnise: Hun var sminket inne på farmen og. Permanent makeup. Og fillers, operasjoner og løshår har hun jo uansett. Så hun kan ikke akkurat kalles naturlig. Men enig i at hun var søtere der inne enn i 2018 hvor hun oversminker seg veldig. 

Anonymkode: b614d...6a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra! 👏🏻😀 Mente ikke å skrive som anonym 🙈

Anonymkode: c86fd...82a

Den er visst på uansett den knappen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheBookofSorrow
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere når kjendisfarmen starter ?

Anonymkode: a4049...d75

Som regel tidlig i januar. Det er da de andre farmen kjendis sesongene har startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TheBookofSorrow skrev:

Som regel tidlig i januar. Det er da de andre farmen kjendis sesongene har startet.

Takk.

Anonymkode: a4049...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 13.09, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/10272492/

Legg merke til Andrea i bakgrunnen, måten hun stadig snur seg mot kjæresten til Paal, måler henne opp og ned med blikket, visker til de andre. Skikkelig typisk fjortisgreie. Er hun sjalu på den nye dama eller hva? 😛 

Anonymkode: 55139...e3a

Mean girl🙈

Anonymkode: 8ecd3...d60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...