Gå til innhold

Farmen 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Chiyo skrev:

Det er ganske flaut hvor mange som med fullt navn i kommentarfeltet på VG bruker argumentet at en 29 år gammel dame ikke burde visst at første verdenskrig endte 11.11 klokken 11. Seriøst? At de tør å si sånt. Til og med gamle gubber som sier de er «interessert» i historie sier at de ikke visste det. Da kan du umulig være så interessert i historie som du sier! Alle som har gått på skole burde ha fått det med seg. Har dere aldri lurt på hvorfor britene går med valmue på brystet i november? 

Det med valmuen har jeg aldri sett. Nå er jeg 45 da og ikke så veldig bereist. 

Anonymkode: ce808...07f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, vintage skrev:

Nei, folkens - nå må vi lade opp til kjendis-farmen, med sjølveste Aune Sand på Torpet! :nordvesta:

Sant? Skal vi igjen få noen rompe hyllende dikt,,, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Apis skrev:

Sant? Skal vi igjen få noen rompe hyllende dikt,,, 

Jordbærblomsten skal inn i mormors rike 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har spolt tilbake mange ganger for å hørt etter hva Gaute sier.

 

Gaute sier: : :  Oki. 1. verdenskrig starta 28 juli 1914, å regnas som slutt i 1918.

Når det ble undertegnet 

våpenstillstandsavtale mellom alliansa, det eg vil vite e vilken dato avtalen vart undertegna.

 

Så dere må høre på hva Gaute sier, han sier faktisk våpenstillstandsavtale, å den ble undertegnet 11.11.

 

Gaute sa ingenting om fredsavtale.

Men det sto på TV skjermen:  hvilken dato ble fredavtale som avsluttet

1. Verdenskrig undertegnet.

Anonymkode: 71fe0...d7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Nei, folkens - nå må vi lade opp til kjendis-farmen, med sjølveste Aune Sand på Torpet! :nordvesta:

Nei, nå tror jeg vi er ferdige med Farmen her hjemme. Gidder ikke se når vi nå skjønner hvor mye som er regissert.

Dessuten var Farmen denne gang rimelig kjedelig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper Tonje får et eget tv2 program med kjæresten sin .

De kan være programledere i et nytt konsept tv2 har om homofile

Anonymkode: 407cd...42b

Nei vettu hva, ukene på Farmen var mer enn nok tv-tid for disse to. De er så jævla slitsomme.

Anonymkode: 19bb3...4ba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det med valmuen har jeg aldri sett. Nå er jeg 45 da og ikke så veldig bereist. 

Anonymkode: ce808...07f

Det kan være at det ikke så vanlig for nordmenn å vite akkurat det. Jeg har tross alt bodd i England, men om man ser på britiske talkshow som Graham Norton hender det at gjestene går med valmue i november. 11 November er «Poppy Day». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Søtnosa skrev:

Fy søren den seieren var ufortjent, også så falsk hun virker. Ville ikke innrømme sine egne feil engang. Hun spiller bra, og hadde aldri i verden innørmmet juks. Men fy fader så ufortjent for Kjetil. Nå har jeg egentlig ikke likt han noe spesielt, men dette lyste juks lang vei. Kvalmt!!!

Det som er kvalmt er at mennesker ikke greier og dømme hverandre på nøyaktig samme premisser. For Kjetil var/er noe bedre? De har begge to gjort feil og jukset, mtp måltid og sånt. Men å komme med spekulasjoner, det er skummelt - både den ene og andre veien. Og TV2 og produksjonsselskapet hevder det ikke er tilfelle så da får vi faktisk bare godta det.

Eller at mennesker sjuler seg bak annonyme forum og brev for å gi dritt til mennesker. Jeg er ganske sikker på at du ikke bare har gull og grønneskoger i ditt liv. 

22 timer siden, FruRosa skrev:

En annen ting...

Tonje har hele tiden sett på Kjetil som en god venn. Da han begynte å få følelser for henne fortalte hun at hun er lesbisk, for at han ikke skulle bli såret. Det var ingen fordel for henne i konkurransen å fortelle dette.

Han saboterte ukesopplegget for "bestevennen" Nicolai, og lot Irene ta støyten for det. 

Jeg syns dette forteller mye om de 2 som personer.

Jeg synst faktisk det verre det han gjør: han stikker en metaforisk kniv i ryggen på en "bestevenn" for å så la noen andre ta all skyll. Og så prøver han å redde sitt eget skinn for å legge søkelyset mot noen andre, når det er han som er skurken. Og det får meg til å lure på om det er det han også prøver på nå, for å dekke over det han selv har gjort. 

Tonje har jo delt godene med han, men han har ikke gjort det til henne. 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de av oss som har spesialert oss på kroppsspråk, så var det veldig tydelig hva Tonje drev med i finalen... 

Anonymkode: e364a...a60

Jeg vil gjerne se rå-materialet du har studert - og ikke det sammenklippede vaset du har sett på tven, som er klippet sammen for å skape mest mulig spenning. Så, hvor har du det?

Også kommentarer, og kilder vil jeg at du skal legge ved, sånn jeg kan lese meg opp på hvor du har tatt kunnskap og hvordan du har tatt dine vurderinger - takk på førehand.

8 timer siden, morhjertegod skrev:

At Tonje helt tilfeldig møtte en venninde i svarteste finnskogen, er noe av det rareste jeg har hørt. 😂 De er ikke verdige vinnere noen av dem, så lenge de har blitt foret med ting fra utsiden, min mening.

For venninnen viste hva som skulle skje i finaleuken, i uke 4 av farmen? DA snakker vi tilrettelagt spill da! 

Nei forresten: hele Ulsteinvik og Dimna kom hver sin dag og fora Tonje med mat og informasjon.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ingen av dere som kommenterer det at Tonje faktisk DELTE med Kjetil det hun fikk av venninnen sin? Igjen: det er mye spekulasjon på Kjetil... som det at de skjuler matvarer i mange uker. 
 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen linke til innlegget hvor hun viser notatene? 

Anonymkode: 59f1d...261

https://www.vgtv.no/video/168621/full-ordkrig-etter-paastander-om-juks-i-farmen-finalen

 

 

 

 

Anonymkode: 0ec37...5bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Chiyo skrev:

Det kan være at det ikke så vanlig for nordmenn å vite akkurat det. Jeg har tross alt bodd i England, men om man ser på britiske talkshow som Graham Norton hender det at gjestene går med valmue i november. 11 November er «Poppy Day». 

Ja. Eller om man er fotball, eller sportsinteressert. Alle bærer den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil kommer med totalt grunnløse anklager og burde bli stilt til ansvar. Etter min mening burde Tonje anmelde Kjetil for ærekrenkelser iht. straffelovens § 267. Tv2 og Strix kan heller ikke la Kjetil slippe unna dette. 

Anonymkode: f386c...efe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har sagt hele tiden. Årets Farmen var tragisk og kjedelig. 

Ikke mye kamp for tilværelsen når de jukser til seg mat og varer fr 2018. FLAUT. 

NÅ er det slutt å se på Farmen. Og Kjendis farmen hvor over halvparten ikke er kjendiser og resten er c og d kjendis blir bare latterlig. 

Anonymkode: db656...06e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG HVORFOR KOMMER DET SPØRSMÅL OM 1.VERDENSKRIG I EN FAREMEN???

 

HVORFOR VAR DET LITE PRAKTISKE OPPGAVER??

Anonymkode: db656...06e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lerkeliten skrev:

Nei. Rart at ingen her vet eller kjenner igjen det lille merket 🤔 Kjempefin jakke! 

Vet! Har googlet og googlet - men til ingen nytte. Stalket Gautes profil og farmen og alt mulig jeg kan komme over, men finner ikke ut av det😩 Måååå finne ut at det før jeg blir gærn😂🤦🏽‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest thejohan
7 minutter siden, Torky skrev:

Vet! Har googlet og googlet - men til ingen nytte. Stalket Gautes profil og farmen og alt mulig jeg kan komme over, men finner ikke ut av det😩 Måååå finne ut at det før jeg blir gærn😂🤦🏽‍♀️

Send mail til Gaute eller Tv2? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OG HVORFOR KOMMER DET SPØRSMÅL OM 1.VERDENSKRIG I EN FAREMEN???

 

HVORFOR VAR DET LITE PRAKTISKE OPPGAVER??

Anonymkode: db656...06e

Sikkert fordi når de er på Farmen så later de som de er i 1918.. Første verdenskrig slutta i 1918. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonebelinda skrev:

Nei, nå tror jeg vi er ferdige med Farmen her hjemme. Gidder ikke se når vi nå skjønner hvor mye som er regissert.

Dessuten var Farmen denne gang rimelig kjedelig. 

Ja, denne sesongen var trå å komme seg gjennom. Derfor gleder jeg meg ekstra til kjendisversjonen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hva som har skjedd. Må si jeg lurer. Synes det er litt merkelig at Tonje fikk rett på alle de teoretiske oppgavene  ( bortsett fra seletøyet). selv om hun var tilsynelatende veldig usikker på flere av dem.  Rett på verktøyet til jegeren men konklusjonen var feil. Rett på bukken og kjøttstykkene, som hun selv sa hun trodde hun ville feile på....  og den finske boken og tilslutt fredsavtalen

Synes ikke smilet når øynene under finalen  etter seieren er i boks. ikke slik vi har pleid å se henne når hun har vært glad. viser for lite glede.  På finalefesten så hun helt utafor ut . skjønner jo at ting har sett en demper på stemningen.. men hadde hun hatt rent mel i posen.. ville hun ikke ha vært mer sint, og også vist mer glede over seieren? synes mye skurrer, men vi får trolig aldri vite sikkert hva som har skjedd  eller ikke. har skjedd.  Hun stilte heller ikke opp på God Morgen Norge, noe som er vanlig etter finalen. 

https://www.tv2.no/underholdning/10272658/

Håper virkelig at hun har vært ærlig ikke , minst for sin egen del. Kan ikke ha det lett nå  hvis  hun lot seg rive med der inne. Konsekvensene er store. 

Anonymkode: 9acac...269

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...