Gå til innhold

Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Her er det mye som skurrer gitt..

En stalker som ber om hjelp på et forum for å bli en bedre stalker. Du er en farlig person.

Han er ikke en farlig person, bare en patetisk ensom mann som har som favorittsyssel å lage trolletråder på KG.

Anonymkode: f5ad9...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen bumpe den nevnte 60siders tråden og andre tråder?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke en farlig person, bare en patetisk ensom mann som har som favorittsyssel å lage trolletråder på KG.

Anonymkode: f5ad9...d08

Det kan godt hende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Kjenner jeg er utrolig fristet til å gi et skikkelig matnyttig råd nå, bare for å irritere dere andre.

Feed us! Temper, Temper 😂

Anonymkode: 08bc0...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hadde vært interessant å diskutere er psykologien bak å opprette trolletråder på KG, særlig når det blir et mønster. Hva gir det dem å diskutere noe som de selv vet er bare fantasi fra deres eget hode. Samtidig som de diskuterer villig vekk som om det de skrev var reelt. Gir det ham noe å lure så mange mennesker? Føler han at han blir et mer interessant menneske når han får så mye respons ala lystløgnere som lyver på en slik måte at de virker mer spennende og mer " vellykket" for menneskene rundt seg. Lystløgnere har ofte et veldig kjedelig og ensomt liv, derfor føler de for å lage livet sitt mer spennende utad,for at andre skal se opp til dem.

Anonymkode: f5ad9...d08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke så mange andre måter å møte noen tilfeldig på enn å møte de på butikken eller på gata. Man må ikke ha en hund for å gå tur heller. Er bare å ta på treningstøy og jogge litt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo begynne å gå på dørene og selge kaker elns for menigheten din?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Poiz3n skrev:

er vel ikke så mange andre måter å møte noen tilfeldig på enn å møte de på butikken eller på gata. Man må ikke ha en hund for å gå tur heller. Er bare å ta på treningstøy og jogge litt eller noe.

Og du vet at denne tråden er opprettet av en som har oppretter utallige trolletråder på KG?

Anonymkode: f5ad9...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du vet at denne tråden er opprettet av en som har oppretter utallige trolletråder på KG?

Anonymkode: f5ad9...d08

Det forundrer meg ikke. prøvde bare å komme med tips jeg :P

Anonymkode: a020f...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan noen bumpe den nevnte 60siders tråden og andre tråder?

Anonymkode: bdc7f...738

NEI. Ingen bump den tråden, den er ekstremt usunn.

Anonymkode: afa7e...8b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

NEI. Ingen bump den tråden, den er ekstremt usunn.

Anonymkode: afa7e...8b0

Det ser ut til at skaden allerede har skjedd.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fakta: TS planlegger å møte på en dame når hun er alene på luftetur med hunden på kveldstid. Han planlegger så å få møter til å fremstå tilfeldig, selv om det er planlagt fra hans side. Han sier også han er forhindret fra å kontaktene henne via telefon, sms eller sosiale medier, og derfor må luske rundt for å oppnå kontakt. 

Anonymkode: 72922...ba4

Ja, han tør ikke å kontakte henne via sms eller på noen som helst skriftlig måte fordi han ikke vil at hu skal ha noe bevis. Er jo helt tydlig. Hadde hu vært på fb kunne han bare oppretta en falsk profil for å skrive til henne. Jeg har opplevd to psykopater og forfølgelse på flere måter begge gangene. så vet hva jeg snakker om her

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI. Ingen bump den tråden, den er ekstremt usunn.

Anonymkode: afa7e...8b0

Ts i den tråden skrev i tråden 2 timer før denne tråden ble startet...

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI. Ingen bump den tråden, den er ekstremt usunn.

Anonymkode: afa7e...8b0

🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får håpe hu er litt up to date selv om ikke hu er på sosiale medier, at hu vet hvordan hu tar hemmelig opptak på mobil eller setter på video opptak. Og jeg tenker at hvis ikke hu er på sosiale medier kan det være en grunn. Jeg måtte selv slette meg fra både snappchat, facebook og instrgram pga stalking en periode 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og må ærlig si at TS har rimelig lav IQ som må ha forslag til måtet å gjøre det på og ikke klarer å tenke selv. Sier seg selv at den eneste måten er enten på butikk, ærendrunde eller på gata tilfeldig. Og "når er det normalt å gå tur med hunden" . hva er d for ett spm. Det er vel opp til hver og en det hva slags rutiner eller arbeidstider de har. For noen er det kanskje normalt midt på natta og for andre på ettermiddagen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke tilfeldig, samme hvor mye han ønsker, når det er planlagt fra hans side. 

Hva annet enn luske vil du kalle det å gå rundt i hennes nabolag for å håpe på å treffe på henne? Tilfeldig? 

Anonymkode: 72922...ba4

Tenker du det samme om dem som oppsøker et utested "tilfeldig" fordi de vet den hotteste dama fra treningssenteret pleier å gå der? Hun som han har runket til i et par uker å håper å få seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Poiz3n skrev:

Jeg får håpe hu er litt up to date selv om ikke hu er på sosiale medier, at hu vet hvordan hu tar hemmelig opptak på mobil eller setter på video opptak. Og jeg tenker at hvis ikke hu er på sosiale medier kan det være en grunn. Jeg måtte selv slette meg fra både snappchat, facebook og instrgram pga stalking en periode 

Dette er en trolletråd, så den damen som blir omtalt her, eksisterer bare i TS sitt hode, du trenger med andre ord ikke å bekymre deg ;) .

Anonymkode: f5ad9...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fasit: På andre tider av døgnet (morgenen og ettermiddagen) er det flere mennesker ute, og flere som kan bli vitne til din stalking og ditt "tilfeldige" treff.

Anonymkode: bdc7f...738

Alternativ fasit: han er på jobb om dagen, og tenker at det er vanlig at folk går kveldstur med hunden sin.

Jeg er sjokkert over hvordan folk oppfører seg i denne tråden. Mobb heter det vel?

Hva er poenget deres? Tror dere noen her vet hvem dama er og kan komme til å avsløre eventuelle rutiner hun har? Eller at dere kan hindre fanasiovergrepet dere har skapt ved å oppføre dere som drittunger i fjerde klasse?

Han spør når det er vanlig å gå tur med hund, et spørsmål ingen av dere kan svare på. Mannen vil hjelpe, eller ville hjelpe, hadde jeg vært ham tror jeg kanskje jeg hadde latt være etter disse tilbakemeldingene. 

Er han derimot Fritz regner jeg med han holder øye med henne noen dager og klarer helt fint å finne ut av dette selv. Herregud, folk som vil begå overgrep blir verken hindret eller hjulpet slik dere holder på.

Kom dere i bokhandelen og kjøp dere en ny krim.

Og forresten: SKAM DERE

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bor landlig og ingen butikk men ellers godt forslag. Kan absolutt gå i området nokså ofte....Men skulle gjerne visst når det er normalt å gå på tur med hund....

Anonymkode: 45094...15a

Man går vel tur med hunden for kvelden litt før man har tenkt å legge seg selv. Når jeg f.eks skulle opp 05:30 om morgenen, la jeg meg kl 22:30. Da gikk jeg kveldstur med hunden klokka 22:00. Kanskje kunne klokka bli ti over, men jeg foretrakk å være inne og få pusset tennene så jeg var ferdig i tide til leggetid, som var halv elleve, som sagt.

Antar andre også går tur med hunden litt før de har tenkt å legge seg. Hvis du kjenner leggerutinen hennes, når hun pleier å legge seg, så får du stille opp en time før leggetid et stykke fra porten hennes og se om hun kommer ut.

Anonymkode: 3a466...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...