AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Laaang tittel, men Ok. Hva svarer dere når noen spør? Spesielt hvis den ikke har vært noe bra, eller dere ikke har gjort noe minneverdig? Selv har sommeren vært svært dårlig. Jeg skulle starte med bacheloroppgaven, men har ikke hørt noe fra noen av de jeg skulle samarbeide med og mangler alle materialer, og dette synes jeg er veldig stressende. Og så døde bestemoren min. Har ikke gjort noe som helst. Bare ligget på sofaen de dagene jeg har hatt fri og jobbet de dagene jeg ikke har hatt fri.. kan liksom ikke si noe av det. Begynner alerede å stresse over hva jeg kan si som er sosialt akseptabelt. Anonymkode: e71ad...f57
Gjest Mass Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Kan du ikke bare si at du tok det rolig og ladet batteriene? Sånn ble det i år. Ferie må jo ikke være reising eller noe som skjer hele tiden. Det er en fin tid å lade opp igjen på.
Fluttergork Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Mitt svar er som regel "stille". Det er forøvrig også svaret mitt på hvordan dagen/helgen/uken min har vært. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Jeg sier som det er, at jeg har jobbet hele sommeren uten aircondition. Gleder meg til høsten, hvis den kommer. Det ble jo ingen vår. Anonymkode: 6ffed...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Ikke at noen ville spurt, men jeg hadde sagt at den hadde vært et helvete. Jeg er mest deppa, og sint om sommeren. Hater at det er lyst, er mindre ute og drikker hver jævla dag. Og jeg hater pollen og insektene, for ikke å snakke om denne jævla varmen. Faen som jeg hater sommer. Fra februar, begynner jeg å glede meg allerede til neste høst/vinter. Anonymkode: a4330...c08 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke at noen ville spurt, men jeg hadde sagt at den hadde vært et helvete. Jeg er mest deppa, og sint om sommeren. Hater at det er lyst, er mindre ute og drikker hver jævla dag. Og jeg hater pollen og insektene, for ikke å snakke om denne jævla varmen. Faen som jeg hater sommer. Fra februar, begynner jeg å glede meg allerede til neste høst/vinter. Anonymkode: a4330...c08 Og jeg gruer meg til lysere dager, og sommer. Anonymkode: a4330...c08
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 Jeg sier alltid den har vært bra jeg, vet ikke de jeg treffer hva slags sommer jeg har hatt så er det ikke folk jeg har så myew kontakt med uansett. Anonymkode: 91207...a4f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier alltid den har vært bra jeg, vet ikke de jeg treffer hva slags sommer jeg har hatt så er det ikke folk jeg har så myew kontakt med uansett. Anonymkode: 91207...a4f Er du en slik person, som sier du har det bra, selv om du har det helt jævlig? Anonymkode: a4330...c08 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 Sommeren har vært stille og rolig. Vært litt her og litt der. Teltturer, en uke i Sverige, feira 95-års dagen til farmor, lest ferdig boken jeg kjøpte i fjor sommmer, fått et digert jævla kleggbitt bak på låret, padlet i kano, blitt solbrent, sett bjørn og krasjet i en lyktestolpe. Greit oppsummert:) Anonymkode: f3dd7...cda 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 Er ærlig stort sett. Hvis det har vært en kjip tid så sier jeg at jeg ser fremover mor bedre tider, men at i det siste har det vørt kjipt. Så spør jeg gjerne tilbake eller begynner å snakke om noe annet. Anonymkode: aac15...762
Jordbæra Skrevet 24. juli 2018 #12 Skrevet 24. juli 2018 Jeg liker at folk sier det som det er. Det er så vanvittig kjedelig med takk bare bra samtaler som ikke ender noe sted. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #13 Skrevet 25. juli 2018 Lyver og sier den var veldig bra Anonymkode: 98027...c94 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke at noen ville spurt, men jeg hadde sagt at den hadde vært et helvete. Jeg er mest deppa, og sint om sommeren. Hater at det er lyst, er mindre ute og drikker hver jævla dag. Og jeg hater pollen og insektene, for ikke å snakke om denne jævla varmen. Faen som jeg hater sommer. Fra februar, begynner jeg å glede meg allerede til neste høst/vinter. Anonymkode: a4330...c08 Du bør søke hjelp.Dette høres ut som en behandlingskrevende tilstand. Anonymkode: afc5e...9b9 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #16 Skrevet 25. juli 2018 At jeg har fått slappet av og samlet energi. At det fine været har gjort meg godt. At jeg har fått truffet mer folk enn vanlig. Trekker frem det positive. Jeg har ikke vært på noe særlig ferietur å snakke om, annet enn besøkt slekt i nærheten. Jeg har ikke gjort så mye, annet enn pusset litt på huset. Småting. Men sommeren sett under ett har vært positiv for meg. Anonymkode: 515ce...c52
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #17 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du bør søke hjelp.Dette høres ut som en behandlingskrevende tilstand. Anonymkode: afc5e...9b9 Nei. Jeg orker ikke en runde til i systemet, jeg er ferdig. Anonymkode: a4330...c08
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #18 Skrevet 25. juli 2018 Bare si du har hatt en fin og avslappende ferie hjemme. Hvis det er nære personer kan du selvsagt si hvordan du har hatt det, men tenker at det blir litt for personlig å si til en person du nettop har møtt at bestemoren din døde? Anonymkode: 0565b...cd9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #19 Skrevet 25. juli 2018 Hvorfor skal man svare så mye? Det er jo mer høflighetsfraser. Er vel nesten bare nordmenn som legger ut i det vide og brede om noen spør «hvordan går det?» 😂 Si bare den har vært fin, mye godt vær. That’s it. Trenger jo ikke si mer enn det, men fortsette smalltalken. Er deg nære venner/familie så kan man jo utdype mer og være ærlig, men ellers er small-talk bare small-talk Anonymkode: d667b...99f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #20 Skrevet 25. juli 2018 Skjønner ikke hvorfor du ikke kan si at den har vært litt kjip på grunn av dødsfall i familien? Anonymkode: a483f...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå