Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

4 timer siden, bondekone skrev:

Ja, er det jeg håper vi får nå,litt oppfølging i forhold til det, teste om igjen og slikt. Kam jo som du sier forandre seg! Gjør dere noe annerledes ift det? 

Mener det var litt få, men aner ikke hvor mange det var. ☺

Vi hadde et mislykket AIH forsøk mnd før jeg ble gravid☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Vi hadde et mislykket AIH forsøk mnd før jeg ble gravid☺️

Ah, takk for svar ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med TR, men godt du ble tatt seriøst av legen. Hørt mange historier der, utskjelt og sendt på dør for å ha prøvd i 9 mnd liksom🙄 Akkurat som 1 år er en magisk grense😏 Vi brukte nesten et år/8 pp før jenta vår satt, så det er mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kardinal skrev:

Kjedelig med TR, men godt du ble tatt seriøst av legen. Hørt mange historier der, utskjelt og sendt på dør for å ha prøvd i 9 mnd liksom🙄 Akkurat som 1 år er en magisk grense😏 Vi brukte nesten et år/8 pp før jenta vår satt, så det er mulig

Nei, det er absolutt sant det, ingenting magisk med et år☺ samtidig som jeg tenker at man ikke skal ta sorger på forskudd, (men da er det iallefall viktig at det ikke er tabu å snakke om at man bruker lang tid, og at det ikke gikk på første forsøk), for det ER jo vanlig å bruke ei stund, man får bare litt panikk når det plutselig gjelder enn selv 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Azumarill skrev:

Digger tittelen på boka di :nigo: 

Lykke til med prøvingen! Her skal det bli spennende å følge med på veien mot graviditet og videre!

Hihi, når man først er gardskjerring så😜

Takk for det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD5

lite som skjer mellom mens og EL🙄 forventet eggløsning er neste søndag, midt i jobbehelga (hipp hurra for to i turnus😒), så vi får jo bare se hvordan det går! 

Gleder meg egntlig bare til å komme igjennom denne syklusen, og komme til legen. (Time dagen før forventet mens) beste er jo selvsagt om jeg er gravid da😀 

Men nå er det helg,og det skal bli deilig😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8

Nå begynner utfloden å ta seg godt opp, så da nærmer EL seg ☺ skikkelig lotion aktig. Syns faktisk det er overaskende mye og. Drikker grapefruktjuice denne syklusen (gjort det før uten spesiell effekt),  men kanskje den gir effekt nå?

beregnet EL til søndag, de fertile dagene regnes fra i morgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, bondekone skrev:

CD 8

Nå begynner utfloden å ta seg godt opp, så da nærmer EL seg ☺ skikkelig lotion aktig. Syns faktisk det er overaskende mye og. Drikker grapefruktjuice denne syklusen (gjort det før uten spesiell effekt),  men kanskje den gir effekt nå?

beregnet EL til søndag, de fertile dagene regnes fra i morgen! 

Åh, så spennende! Jeg har jo drukket grapefruktjuice selv denne runden, og syns det har vært overraskende god effekt på EL-slim i alle fall! Håper det har en praktisk effekt også! 

Hvilken pp er dette for dere nå? Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at det er nå det klaffer!

Endret av FruFiolett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruFiolett skrev:

Åh, så spennende! Jeg har jo drukket grapefruktjuice selv denne runden, og syns det har vært overraskende god effekt på EL-slim i alle fall! Håper det har en praktisk effekt også! 

Hvilken pp er dette for dere nå? Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at det er nå det klaffer!

Dette er PP 10☺ takk for fingerkryssing😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrer krysset her og🤞🏻🤞🏻 Håper det går veien, viss ikke er dere «heldigvis» ikke langt unda hjelp😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kardinal skrev:

Fingrer krysset her og🤞🏻🤞🏻 Håper det går veien, viss ikke er dere «heldigvis» ikke langt unda hjelp😊

Takk for det ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 1

tempøkning i dag, så om den holder seg, var EL i går. Brystene ble mer ømme i går, og mer sticky utflod. Denne gangen skal jeg ikke teste før dagen før IKM. Skal til legen den dagen, og må nesten teste før det 😀 da er jeg dpo 11. Prøver å holde meg mest mulig opptatt denne tida, så slipper jeg å bli gal🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken dag skal du teste? Endelig fått somlet meg til å handle termometer😂 Nå må eg liksom huske å måle når klokka ringer tiiiiiidlig🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kardinal skrev:

Hvilken dag skal du teste? Endelig fått somlet meg til å handle termometer😂 Nå må eg liksom huske å måle når klokka ringer tiiiiiidlig🤪

Tester torsdag om en uke. Da er jeg 11 dpo, dagen før IKM. Har legetime den dagen, så må nesten ha testet da 😆 om ikke hadde jeg prøvd å vente til etter IKM. 

Spennende med temping! Jeg blir jo litt nerdete og syns det er utrolig interesant😅 men veldig gøy å følge så detaljert med på egen syklus😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo

kjenner lite disse dagene. Puppene har vært mindre ømme enn vanlig (men tok seg litt opp i går), og jeg har ikke hatt de kjente murringene. Men i går når jeg la meg fikk jeg skikkelig menslignende kramper! 

Tempen er også lavere enn hva den pleier,men fortsatt over coverline. (0,2 lavere i gjennomsnitt ca)

Ellers er jeg overaskende rolig til dette. Holder meg mest mulig opptatt denne tiden, så jeg ikke går å kverner på det. Testdato er til torsdag, 11 dpo. Skal til legen samme dag, så enten er jeg gravid da, eller så blir det henvisning videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 dpo

puppene har virkelig blitt ømme! I tillegg har jeg ganske sterke menssmerter og mye kremaktig utflod. Føles som om mens er rett rundt hjørnet! Sikkert bare tidlige mens-tegn, men spesielt utfloden er spesielt for meg. Det er og litt annerledes menssmerter enn jeg pleier. Tempen har også økt til 36,97 (det gjorde den forrige syklus og, men datt ned igjen like fort), så veldig spent på tempen videre! Krysser fingrene, måtte torsdage komme fort 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo

og tradisjonen tro har jeg mistet troa🙄 puppene er fortsatt ømme, men ikke like mye som de var. Og nå er utfloden litt mer vannete. Dog har jeg ikke spottet noe (var en liiiiiten antydning til litt farge i går, men det var kun når jeg la godvilja (eller vondvilja?) Til) 

Jeg begynner senest å spotte 10 dpo, så har det ikke begynt innen det er det jo håp da. Men jeg tviler egentlig. Legetime til torsdag, og det ser jeg frem til. 

Ellers er jeg stuptrøtt, sliten og klar for ferie, til tross for at jeg ikke skal ha ferie på lenge. Hipp hurra, er virkelig lei av å gå rundt i prøvebobla nå. Eller det vil si, jeg er lei av å være i prøvebobla, uten å føle et reelt håp. Håper sånn vi kan få litt hjelp, så jeg faktisk føler det er grunn for å håpe igjen💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

8 dpo

og tradisjonen tro har jeg mistet troa🙄 puppene er fortsatt ømme, men ikke like mye som de var. Og nå er utfloden litt mer vannete. Dog har jeg ikke spottet noe (var en liiiiiten antydning til litt farge i går, men det var kun når jeg la godvilja (eller vondvilja?) Til) 

Jeg begynner senest å spotte 10 dpo, så har det ikke begynt innen det er det jo håp da. Men jeg tviler egentlig. Legetime til torsdag, og det ser jeg frem til. 

Ellers er jeg stuptrøtt, sliten og klar for ferie, til tross for at jeg ikke skal ha ferie på lenge. Hipp hurra, er virkelig lei av å gå rundt i prøvebobla nå. Eller det vil si, jeg er lei av å være i prøvebobla, uten å føle et reelt håp. Håper sånn vi kan få litt hjelp, så jeg faktisk føler det er grunn for å håpe igjen💗

Skjønner deg godt! Er lei av å være i denne bobla jeg også...det er jo ikke sunt for psyken altså...det blir jo så altoppslukende! I noen øyeblikk, så kjennes det ut som at ingenting annet betyr noe... annet enn å bli gravid...

Jeg får bare lyst å stenge ute resten av verden (bortsett fra mann og barn) frem til jeg eventuelt blir gravid...

Håper dere får god hjelp snart, og at det bare er småting som skal til for at det klaffer for dere!

Skal selv til gynekolog for en sjekk i morgen, og er utrolig spent! Klaffet ikke denne runden heller for oss , til tross for iherdig innsats...😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...