Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fikk foresten mens på fredag. Smertene heldigvis normale igjen, håper det forblir slik! Kanskje vevet i livmor har hatt noe innvirkningen? Ikke vet jeg iallefall. 

Letrozol er påbegynt, og allerede kvalm og uvel. Går inn mot nytt innsett med veldig lave forventninger, egentlig. Håper jeg tar feil, selvsagt😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cd8 

ultralyd i dag viste flere eggposer som vokste, men en som begynte å markere seg som dominant. Slimhinnen var på 7 mm. Gyn. Regnte med den kom seg når EL nærmet seg, og jeg syns selv det hørtes ut som slimhinnen var veldig tykk til så tidlig i syklus (jeg har hatt max 8 mm ved EL) 

Så nå skal jeg bare ta EL test frem til positiv test, så innsett etter det. Ingen UL før det igjen, så håper bare at slimhinnen utvikler seg helt!🙏 

Så, kjenner mer på hormonella igjen nå, er aldri langt til tårer. Trives best med høyt tempo, både hjemme og på jobb, og er innstillt på å holde meg i full jobb😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, bondekone skrev:

cd8 

ultralyd i dag viste flere eggposer som vokste, men en som begynte å markere seg som dominant. Slimhinnen var på 7 mm. Gyn. Regnte med den kom seg når EL nærmet seg, og jeg syns selv det hørtes ut som slimhinnen var veldig tykk til så tidlig i syklus (jeg har hatt max 8 mm ved EL) 

Så nå skal jeg bare ta EL test frem til positiv test, så innsett etter det. Ingen UL før det igjen, så håper bare at slimhinnen utvikler seg helt!🙏 

Så, kjenner mer på hormonella igjen nå, er aldri langt til tårer. Trives best med høyt tempo, både hjemme og på jobb, og er innstillt på å holde meg i full jobb😉

Så godt med positive nyheter, nå må det bare holde helt inn! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Neutral90 skrev:

Spennende tider 👏 kanskje en forbedret slimhinne er effekt av fjerning av vevet? 🤞

Mulig mulig!  Ikke godt å si iallefall. Og vet jo ikke hva den ender på heller, vet bare at den aldri har vært mer enn 8 mm, hverken i naturlig syklus eller ved styrt. Eventuelt har dobbel dose letrozol god effekt😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cd12

Fortsatt negative eggløsningstester, håper den er positiv i morgen! Da passer det fint med innsett mandag.

På letrozol har jeg fått EL senest cd 13, stort sett tidligere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Har du fått positiv el-test nå? 🤞🏻 :) 

Ja! Den ble positiv i dag😀 så da er det innsett til tirsdag☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, bondekone skrev:

Ja! Den ble positiv i dag😀 så da er det innsett til tirsdag☺

Hurra! Håper det klaffer for deg nå 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, prøverpåny skrev:

Hurra! Håper det klaffer for deg nå 😘

Takk, det håper virkelig jeg og🙄

19 minutter siden, Neutral90 skrev:

👏👏 For innsett snart! Så godt du er i gang igjen. 

Ja, endelig💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Irisiri skrev:

Lykke til med innsett🙂

 

4 timer siden, Neutral90 skrev:

Tenker på deg i dag, håper alt går som smurt 🎉

Takker! Så herlige dere er som tenker på meg❤

----------

Innsett gikk som det skulle, og en perfekt blasto er satt inn. Står på lutinus og ovitrelle som støttemedisin. Blodprøve om 14 og 17 dager🙏 

Fikk og beskjed om at vist det ikke går denne gangen, skal vi ta en samtale for å vurdere bl.a lapraskopi. Det hjalp veldig å bare vite at det er en plan der. Veldig fornøyd med den ene legen der altså🙏 

Så da er rugedagene igang!💪💪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD 3/DPO8

Kjenner jeg er så takknemlig for at jeg rakk innsett før verden kollapset. Samtidig syns jeg dette er veldig skremmende! Får så vondt av alle dere som må utsette forsøk i denne tiden, som om ikke vi har nok ventetid... 

Iallefall, min rugetid går jo som den skal uansett hva som skjer rundt, og nå er jeg altså på rugedag 3. Synes det er veldig vanskelig når jeg tar ovitrelle - den gir så mye symptomer uansett. Oppblåst mage og kjempetrøtt. Lite murringer, utover noen kraftige stikk/ilinger på rugedag 1. Har ingen godfølelse egentlig, føler at det ikke er noe inni meg. Kjennes godt at de vil ta en samtale for å planlegge videre om dette ikke går (men det blir jo sikkert LENGE til nå...). Så ja, ikke det store å melde om her med andre ord!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rd6/11dpo

og jeg har igrunnen mista troa...🙄 er oppblåst og litt murring, men veldig lite. Skal sette hcg igjen i kveld, og regner med alt jeg kjenner kommer fra den😕 er så innmari lei, og det kjipeste er jo at vist jeg føler korrekt, tar det laang tid før neste forsøk kan starte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kjenner jo kroppen din veldig godt nå, men jeg håper du tar veldig feil... 🤭 Og det er heldigvis fortsatt ganske tidlig 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Du kjenner jo kroppen din veldig godt nå, men jeg håper du tar veldig feil... 🤭 Og det er heldigvis fortsatt ganske tidlig 🤞🏻

Håper jeg og! Tar meg i å sitte mest mulig i ro, for da kjenner jeg fortsatt at det murrer :P Det er uten tvil tidlig, så jeg har ikke helt mistet motet, men innstiller meg på at det (nok en gang) ikke gikk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det snur/at du tar feil 🤞🤞 

Hvorfor tar du hcg støtte? Husker du gjorde det sist innsett også, så et av forslagene til klinikken var å prøve det. Fikk til svar at det var maaaange år siden de sluttet med sånt 🙄 men det er jo andre gangen de gjør det med deg, så det er vel for en grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Neutral90 skrev:

Håper det snur/at du tar feil 🤞🤞 

Hvorfor tar du hcg støtte? Husker du gjorde det sist innsett også, så et av forslagene til klinikken var å prøve det. Fikk til svar at det var maaaange år siden de sluttet med sånt 🙄 men det er jo andre gangen de gjør det med deg, så det er vel for en grunn? 

Håper jeg og! Har fått mer typiske mensmurringer nå, så har vel lite tru😑 Hjelper ikke at jeg er blitt forkjølet, så har blitt tvunget til å være hjemme (jobber i omsorgsyrket) , så har vært en veldig lite produktiv periode....

Jeg "krangla" meg til det sist innsett, da jeg mente det var vært å prøve "noe" annet. Da foreslo de hcg støtte. Denne gangen var det de som foreslo det. Er fordi jeg har hatt flere innsett uten resultat, og da skal det hjelpe for å få kroppen til å tro den er gravid. Men det jeg har lest er det kun teoretisk, tror ikke det er særlig med studie som støtter det... Og om det faktisk ikke går denne gangen heller har det jo vært dårligere resultat de to gangene jeg har prøvd det, kontra de jeg ikke har hatt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...