Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hei Bondekone, hvordan går det? :)

 

13 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg lurer også 🤞🏻🙊

Så fine dere er❤ 

Det går egentlig greit. Er veldig sliten og lei. veksler mellom å være optimistisk og motløs😅 skrulledager altså...

Veldig i tvil om jeg tør å teste i morgen. Er da på rd9/dpo14. Har tenkt jeg kunne ta en test da, og en test til lørdag. De dagene er på 3. Dagen etter ovitrelle er satt. Men så er jeg så redd for å bli så skuffa og redd om det ikke viser god stigning, og dermed stresse mye. Frister litt å vente helt til blodprøven... 

Men, så er det det at jeg er sykemeldt til og med siste blodprøve dag. Vist det viser seg å være negativt tenker jeg det kan være bra å vite det i forkant, slik at jeg kan bruke litt tid til å gjøre meg klar for jobb. Dilemma!

Men, symptomer/bivirkninger er tilstedet. Murring/stikkking, oppblåst og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Forståelse for at det er et dilemma ja 😣 Håper sånn for deg ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med å teste i dag, mem vet ikke helt hva jeg skal tro. 

IMG_20191106_080459.thumb.jpg.6b267cc41b3b0ee212696ebc1dc68c0a.jpg

Eneste nå er jo å se om den blir sterkere. Aner ikke hvor mye ovitrellen slår ut 3 dager etter den er satt, men noe er det jo, så synes ikke testen er overbevisende akkurat. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, bondekone skrev:

Endte med å teste i dag, mem vet ikke helt hva jeg skal tro. 

IMG_20191106_080459.thumb.jpg.6b267cc41b3b0ee212696ebc1dc68c0a.jpg

Eneste nå er jo å se om den blir sterkere. Aner ikke hvor mye ovitrellen slår ut 3 dager etter den er satt, men noe er det jo, så synes ikke testen er overbevisende akkurat. 

🤞🏻🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere! 😍Tester du igjen imorgen? 

Da jeg tok ovitrelle måtte jeg vente 10 dager med å teste etter den var satt, men du har kanskje en annen dose enn meg. Jeg tok der jo ikke i forbindelse med IVF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Bokdamen skrev:

💕💕

 

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

🤞🏻🤞🏻❤️

6 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere! 😍Tester du igjen imorgen? 

Da jeg tok ovitrelle måtte jeg vente 10 dager med å teste etter den var satt, men du har kanskje en annen dose enn meg. Jeg tok der jo ikke i forbindelse med IVF. 

Tester på lørdag. Dette er litt annerledes nå ja, tok ikke for å få eggløsning, men som støtte i etterkant. Altså tar jeg 5 klikk hver 3.dag☺ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bondekone skrev:

 

Tester på lørdag. Dette er litt annerledes nå ja, tok ikke for å få eggløsning, men som støtte i etterkant. Altså tar jeg 5 klikk hver 3.dag☺ 

Okei 😊 spennende! Måtte spiren sitte nå 🤞🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Okei 😊 spennende! Måtte spiren sitte nå 🤞🙏

Takk❤

 

----

Jeg har dog ingen tro igjen på dette. De ellers så «gode» murringene den siste tiden har stoppet opp, og blitt erstattet med klassiske mensmurringer. Lite symptomer utover det og, særlig på 3.dag etter ovitrelle er satt. Satt ny dose i dag. 

Æsj altså, har gått mange runder med meg selv i dag for hvordan jeg skal takle dette, og hva som skal skje videre. Vil bare skru tiden frem, lurer veldig på hva klinikken vil gjøre annerledes om det viser seg at mistankene mine er rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh 🥺 Så leit å lese at du ikke har noen tro igjen på at dette skal gå. Håper du tar grundig feil... ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også så veldig at magefølelsen er feil og at du får en tydelig sterkere test på lørdag💕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 23.20, Patriotpaula skrev:

Ååh 🥺 Så leit å lese at du ikke har noen tro igjen på at dette skal gå. Håper du tar grundig feil... ❤️

 

På 7.11.2019 den 22.10, Irisiri skrev:

Jeg håper også så veldig at magefølelsen er feil og at du får en tydelig sterkere test på lørdag💕 

Ser ikke ut som magefølelsen var feil desverre. Dagens test er like svak som den på onsdag, så er med andre ord ingenting😢 skikkelig tom følelse, er så innmari redd for at vi aldri vil lykkes. Skjønner ikke hvorfor vi ikke blir gravide, embryoene er perfekte og de finner ingenting galt🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, bondekone skrev:

 

Ser ikke ut som magefølelsen var feil desverre. Dagens test er like svak som den på onsdag, så er med andre ord ingenting😢 skikkelig tom følelse, er så innmari redd for at vi aldri vil lykkes. Skjønner ikke hvorfor vi ikke blir gravide, embryoene er perfekte og de finner ingenting galt🤔 

Føler sånn med deg ❤️ God klem fra meg. Det blir vår tur, til slutt 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, bondekone skrev:

 

Ser ikke ut som magefølelsen var feil desverre. Dagens test er like svak som den på onsdag, så er med andre ord ingenting😢 skikkelig tom følelse, er så innmari redd for at vi aldri vil lykkes. Skjønner ikke hvorfor vi ikke blir gravide, embryoene er perfekte og de finner ingenting galt🤔 

Så trist og fryktelig leit🙁 Dessverre kjenner du vel kroppens signaler godt etter hvert. Skjønner godt (i alle fall så godt jeg kan tenke meg til) at du blir redd for å ikke lykkes. Skulle ønske du kunne få ta et blikk inn i fremtiden og se dere som en liten familie. Det spiller jo mindre rolle akkurat hvor lang tid det tar, men hadde dere bare visst ville det nok vært enklere. Uvisshet er bare jævlig.

Hvor mange blastoer har dere igjen denne runden? 
Jeg vet ikke hva annet man kan gjøre enn å fortsette å håpe for neste runde. Dere er jammen uheldige som må stå i dette, men jeg har troa på at det må gå til slutt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Neutral90 skrev:

Føler sånn med deg ❤️ God klem fra meg. Det blir vår tur, til slutt 🌸

Takk, og god klem tilbake til deg❤

14 minutter siden, Irisiri skrev:

Så trist og fryktelig leit🙁 Dessverre kjenner du vel kroppens signaler godt etter hvert. Skjønner godt (i alle fall så godt jeg kan tenke meg til) at du blir redd for å ikke lykkes. Skulle ønske du kunne få ta et blikk inn i fremtiden og se dere som en liten familie. Det spiller jo mindre rolle akkurat hvor lang tid det tar, men hadde dere bare visst ville det nok vært enklere. Uvisshet er bare jævlig.

Hvor mange blastoer har dere igjen denne runden? 
Jeg vet ikke hva annet man kan gjøre enn å fortsette å håpe for neste runde. Dere er jammen uheldige som må stå i dette, men jeg har troa på at det må gå til slutt❤️

Takk❤ ja skulle så gjerne ønsket å se inn i fremtiden... jeg vet jo på et vis vi vil være foreldre en gang (adoptiv), men det er noe med den kanskje litt egoistiske grunnen med å få lov til å gå gravid, føde, ha barseltid osv. 

Vi har tre blastoer igjen, brukt halvparten. Håper de vil finne ut litt hvorfor det ikke går, tenker selv ut alternativer som kan være aktuelt. Scratching? Blodfortynnende? (Noen med erfaringer må gjerne komme med sine!) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så innmari trist å høre @bondekone 😢 Jeg har fått tilbudt blodfortynnende i Porsgrunn uten at det er noen spesielle indikasjoner på at jeg skulle trenge det annet enn mange tidlige SAer. Skulle tro det er noe de vil vurdere nå som tre innsett av fine blastoer ikke har gitt resultat.. jeg har ikke prøvd scratching, men vet at noen har lyktes med med mens andre ikke har. Så skal ikke uttale meg noe om det. 
Håper du klarer å holde fast i håpet og troen på at eggene dine kan gi resultat! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Patriotpaula skrev:

Stor klem til deg @bondekone ❤️

Takk❤

8 timer siden, prøverpåny skrev:

Så innmari trist å høre @bondekone 😢 Jeg har fått tilbudt blodfortynnende i Porsgrunn uten at det er noen spesielle indikasjoner på at jeg skulle trenge det annet enn mange tidlige SAer. Skulle tro det er noe de vil vurdere nå som tre innsett av fine blastoer ikke har gitt resultat.. jeg har ikke prøvd scratching, men vet at noen har lyktes med med mens andre ikke har. Så skal ikke uttale meg noe om det. 
Håper du klarer å holde fast i håpet og troen på at eggene dine kan gi resultat! ❤️

Ja, blodfortynnende har jeg hørt mange har prøvd! Håper de kan vurdere det denne gangen. Takk for svar❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese at det ikke gikk denne gangen heller 😔 Jeg sender deg gode klemmer og håper inderlig at de finner ut hvorfor og om noe kan gjøres annerledes neste gang. Du er tøff som står på! ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...